Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et forhold til en type. Sist helg var han bortreist, var sammen med han fredag før han dro der vi hadde det veldig fint, jeg fulgte han til toget. Hørte ingenting ifra han hele helga, så jeg mld han søndag kveld. Han responderte kjapt. Kommuniserte tilbake. Han fortalte at han hadde vært på fest med tidligere kamerater, men at det ikke var noe særlig, at han trengte litt roligere omstendigheter som han sa. Jeg lurte på hvorfor han ikke syntes noe om festen, han kommenterte at han føler ikke han har så mye til felles med kompisene lenger. Jeg ringte han, vi hadde en fin samtale. Han spurte meg om hva jeg gjorde, om jeg ville komme til han, men jeg kunne ikke den kvelden, sa kanskje neste dag.

Neste dag hørte jeg ingenting. Da det var blitt seint på kvelden tenkte jeg plutselig at han kanskje ventet å høre fra meg siden jeg sa jeg kanskje kunne møte han( da vi snakket i tlf dagen før ), samtidig følte jeg at han kunne ta kontakt...Jeg ringte han . Han var grei, men nokså kjapp. Jeg hadde ikke tenkt å dra til han, men ville bare snakke med han i tilfellet han trodde at jeg glemte at jeg sa vi kunne møtes, ( i tlf dagen før ).

Det var han som avsluttet samtalen , sa han satt og jobbet med noe. Så sa han på slutten : "jeg ringer deg". Hvordan tolke dette? At han skal bestemme neste gang vi snakkes? Er det en måte å ta avstand på , eller? Han har aldri sagt det før, bare at vi snakkes, evt snakkes imorgen.

Bør jeg bekymre meg, eller overtolker jeg? Skjedde det noe på festen ? Samtidig spurte han jo om å møte meg søndag da jeg ringte han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi kan ikke være inne i hodet på mannen, og KG kan sikkert lage hundrevis av analyser og tolkninger. Vi kan ikke vite om det skjedde noe på festen, men det er sikkert mange her som kan komme med hypoteser. Men om det tjener deg er jeg usikker på. Kan du ikke heller kjenne på din egen magefølelse?

Endret av Havbris
Gjest Stygg-Grim
Skrevet

Kanskje han er opptatt, kanskje han ikke er så interessert i deg. Hvem vet? Det beste er nok å snakke med ham dersom du lurer på noe. Du kan jo si noe sånn som: "Det er ikke meninga å være ei psycho-kjærring eller noe sånn, men jeg bare lurer på...." og så kan du vel spørre om hva som helst, egentlig. Det bør man tåle. syns jeg.

Skrevet

Vi kan ikke være inne i hodet på mannen, og KG kan sikkert lage hundrevis av analyser og tolkninger. Vi kan ikke vite om det skjedde noe på festen, men det er sikkert mange her som kan komme med hypoteser. Men om det tjener deg er jeg usikker på. Kan du ikke heller kjenne på din egen magefølelse?

Magefølelsen min er blandet, så derfor ikke til stor hjelp...

Synes det var rart siden vi hadde så nært møte før han dro. Han har lenge virket så interessert. Han virket litt skuffa da jeg ikke kunne møte han da jeg ringte søndag, prøvde å overtale meg..Samtidig har han ikke tatt kontakt på eget initiativ siden vi møttes sist, før han dro. Vi har ellers hatt veldig lik balanse på å ta kontakt. Han har vært nokså på.

Skrevet

Synes det var rart siden vi hadde så nært møte før han dro. Han har lenge virket så interessert. Han virket litt skuffa da jeg ikke kunne møte han da jeg ringte søndag, prøvde å overtale meg..Samtidig har han ikke tatt kontakt på eget initiativ siden vi møttes sist, før han dro. Vi har ellers hatt veldig lik balanse på å ta kontakt. Han har vært nokså på.

SÅNN har det vært her også. I nærmere et år var han så på. Jeg var usikker og holdt tilbake. Så falt jeg for han... Det skulle jeg aldri gjort, nå er det helt omvendt :( Hvorfor jobber dem for å få en jente interessert, når dem trekker seg unna så fort hun blir det?

Prøv å ikke kontakt ham på noen dager, hvis du fortsatt ikke hører noe, så kontakt ham og spør hva som skjer!

Anonym poster: c7679c2e96dc708ad968b3e55d434137

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er ts ( selv om dere sikkert forstod..)

Skrevet

SÅNN har det vært her også. I nærmere et år var han så på. Jeg var usikker og holdt tilbake. Så falt jeg for han... Det skulle jeg aldri gjort, nå er det helt omvendt :( Hvorfor jobber dem for å få en jente interessert, når dem trekker seg unna så fort hun blir det?

Prøv å ikke kontakt ham på noen dager, hvis du fortsatt ikke hører noe, så kontakt ham og spør hva som skjer!

Anonym poster: c7679c2e96dc708ad968b3e55d434137

Takk for svar! Er han ikke interessert i de lenger? Isåfall må det jo bare være jakten?

Eller holder dere fortsatt på? Spurte du din hva som skjer, i tilfellet, hva svarte han?

Har så lyst å ringe nå , høre hva som skjer, om det evt skjedde noe på festen som han ikke vil si, eller andre ting...( men jeg ringte han jo igår )Var det en måte å unnskylde seg på, at han ikke likte festen? Men han ville jo at jeg skulle komme til han søndag..var varm da jeg ringte han. hvordan tolker du det?

Og hvordan tolker du at han sa han ringer meg?

Takk for svar!

ts

Skrevet

Kanskje han er opptatt, kanskje han ikke er så interessert i deg. Hvem vet? Det beste er nok å snakke med ham dersom du lurer på noe. Du kan jo si noe sånn som: "Det er ikke meninga å være ei psycho-kjærring eller noe sånn, men jeg bare lurer på...." og så kan du vel spørre om hva som helst, egentlig. Det bør man tåle. syns jeg.

Men kan jeg ringe ham igjen ikveld? Jeg ringte han jo igår kveld, da sa han : "jeg ringer deg "...

ts

Skrevet

Takk for svar! Er han ikke interessert i de lenger? Isåfall må det jo bare være jakten?

Eller holder dere fortsatt på? Spurte du din hva som skjer, i tilfellet, hva svarte han?

Har så lyst å ringe nå , høre hva som skjer, om det evt skjedde noe på festen som han ikke vil si, eller andre ting...( men jeg ringte han jo igår )Var det en måte å unnskylde seg på, at han ikke likte festen? Men han ville jo at jeg skulle komme til han søndag..var varm da jeg ringte han. hvordan tolker du det?

Og hvordan tolker du at han sa han ringer meg?

Takk for svar!

ts

Mente å spørre deg om han ikke er interessert i deg lenger ( litt kjapp på tastaturet..)

ts

Skrevet

Men kan jeg ringe ham igjen ikveld? Jeg ringte han jo igår kveld, da sa han : "jeg ringer deg "...

ts

Ikke vær så hjelpesløs. Du kan vel ikke la ukjente mennesker på et foum bestemme om du skal ringe!

Anonym poster: 24fd1be6b464242ebfbe10acc7e8442b

Skrevet

Ikke vær så hjelpesløs. Du kan vel ikke la ukjente mennesker på et foum bestemme om du skal ringe!

Anonym poster: 24fd1be6b464242ebfbe10acc7e8442b

Ikke ta alt så bokstavelig...

ts

Skrevet

Etter at jeg og typen var ferdig med de første månedene med konstant sms-teksting og facebookchatting begynte vi å snakke sammen et par ganger i uka (vi bor hver vår by). Jeg synes det er helt greit, man har ikke så behov for å snakke sammen konstant lenger og når det største rushet har lagt seg. tror spesielt dette gjelder gutter som ofte ikke ønsker å bli "kvalt" av all kontakten.

Anonym poster: f52bd69e701f576cc638744e9385d8fe

Gjest Stygg-Grim
Skrevet

ts

Du sier dere er i et forhold, så da tenker jeg det må være greit hvis du sitter og har det kjipt. Det vil han vel ikke at du skal? Samtidig skal du være forsiktig med å kvele en fyr som kanskje trenger litt rom, å måtte forklare og "rapportere inn" sin alenetid er aldri noe kult. Det føles ikke fritt.

Men det finnes en balansegang hvor det er mulig å få de svara du vil ha uten at han trenger å føle seg invadert. Ting som funker på meg i så måte:

- Godt humør. Ikke fremstå som sur eller lei deg når du snakker med ham. Det at noen man bryr seg om blir lei seg over ens alenetid, føles i seg selv som en slags invasjon, noe man på en måte blir tvunget til å forholde seg til.

- Vis at du har selvinnsikt, at du selv ser at spørsmålene dine kan oppleves som invaderende og plagsomme. Men er gjerne mer forståelsesfull overfor mennesker som har selvinnsikt.

Når du første har fått kommunisert at du respekterer hans rom og at du ikke har noen problemer med det, står du egentlig fritt til å få svar på hva enn du måtte lure på. Snakker som sagt for meg selv her, men jeg er jo mann og regner med at dette ikke er en så uvanlig tankegang for andre menn heller. Men for all del, folk er forskjellige.

Og så kommer det an på hva du mener med at dere er i et forhold. Dersom dette var en fyr du nettopp traff, bør du nok la ham ringe deg.

Vanskelig, jeg vet...

Skrevet

Hvis han sa jeg ringer deg så venter du til han ringer. Du har ringt de to siste gangene, så da kan han få bestemme denne gangen, hvor kjapt han vil prate med deg igjen.

Kanskje han ikke er så glad i å skravle, har mye å gjøre, hvem vet. Ikke mas.

Gjest Stygg-Grim
Skrevet

"Man er gjerne mer forståelsesfull", skulle det stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...