Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å stikke på kino alene. Er det bare jeg som synes dette er litt flaut? Hva vil folk tenke liksom "haha, for en taper som ikke har noen å gå på kino med" ?

Eller er dette helt normalt..?

Hilsen en usikker tenåringsjente som desperat har lyst å se en film!

Anonym poster: 697f7b6f83a7d9eb03cca14308142575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå!! Er fantastisk med alene-kino :)

Om noen reagerer så er de enten idioter (eller bare lurer på om de selv ville klart å gjøre noe alene)

• Liker 5
Skrevet

Gå!! Er fantastisk med alene-kino :)

Om noen reagerer så er de enten idioter (eller bare lurer på om de selv ville klart å gjøre noe alene)

Det jeg er mest redd for er å treffe noen jeg kjenner! Jeg har forferdelig dårlig selvtillit, og den kommer til å gå RETT til bunns om det skjer :(

TS

Skrevet

Jeg aner ikke hva som er normalt. Men jeg har gått på kino mange ganger alene, før følte jeg det var litt flaut, men ikke nå lenger. Vil jeg på kino går jeg uansett om jeg har noen å ha med meg eller ikke.

Anonym poster: 8fb4d3dd7565d14e7e04851112225129

Skrevet

Gått alene en gang og ja det var rimelig flaut, for jeg møtte noen venner som skulle se samme filmen.

Breaking Dawn FTW

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene , bare gå alene :) Jeg skal alene på mandag og se "reisen til julestjernen" jeg :)

Skrevet

Jeg vil gå på kino alene en gang i livet, men det få r vente. Møter som regel noen jeg kjenner når jeg går på kino, så det ville vært passe flaut.. Hehe, men dersom jeg flytter til en større by så hadde jeg ikke vært i tvil :)

• Liker 1
Skrevet

Kino, alene = flaut?

Eeeeh nei. Jeg reiser på interrail og andre ferier alene, og det aller aller siste som bryr meg er om en eller annen taper med liten selvtillitt ser på meg som en taper fordi jeg ikke har en person ved min side.

Nyt livet! Gå på kino! Ha det gøy!!

• Liker 6
Skrevet

Om jeg vil på kino eller teater og ingen har tid til å bli med eller lyst til å se den filmen/det stykket, så går jeg alene. Ikke farlig i det hele tatt, har gjort det mange ganger, og man legger fort merke til at dette er egentlig ganske vanlig :)

Du er overhodet ingen taper, venneløs eller noe som helst om du går alene på kino - du er jo der for å se filmen, ikke for å skravle med venninner, sant? :)

• Liker 1
Skrevet

Det er alltid bedre å gå alene, enn aldri å få gått fordi man "venter" på noen å gå sammen med.

Tror uansett ikke det er så mange som bryr seg.

Skrevet

Hmm? Er på kino hele tiden alene jeg. Ikke alltid jeg orker å ringe rundt, eller har lyst til å se en film ikke så mange andre gidder å se, så da tar jeg turen alene. Egentlig litt deilig det også, kan velge aaaaakurat den filmen man vil :)

Anonym poster: c31ca8047ae54e48d110ec042fe660f5

Skrevet

Bare gjør det! Gå på kino alene og kos deg!!

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Ikke flaut å gå alene på kino! At du er der alene betyr da ikke at du ikke har venner, og hvis noen trekker den konklusjonen er det de som er tapere!

Hvis jeg går alene på kino er det vel fordi de beste vennene mine ikke kan den dagen, også gidder jeg ikke ringe Norge rundt for å finne noen, eller for å ha litt kvalitetstid med meg selv. Kino er jo ikke akkurat en særlig sosial aktivitet i utgangspunktet - personlig skulle jeg ønske flere gikk alene, eventuelt lærte seg å holde kjeft :fnise:

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg har kjempelyst, men like vel så nervøs. Alle jeg kjenner sier det samme som dere, så forstår ikke hva problemet egentlig er!! :(

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er trist at det ikke er vanlig å gjøre ting alene. Mine venner ser opp til meg fordi jeg gjør ting alene, de skjuler det ikke heller med sine "OI, TØR DU DET??" utrop. Men ja, jeg tør det. Det er ikke snakk om å tørre eller ikke, men å gjøre det man har lyst til uten å føle seg alene og ensom. Det er ikke til å legge skjul på at mange i dag har ikke noen å finne på ting med, dermed sitter de hjemme og er lei seg fordi mange reagerer på at man sitter alene på kinoen, sitter alene på resturanten, drar på konserten alene osv.

Det er synd, synd og skam, rett og slett!

Når sluttet vi å gjøre ting for oss selv, og bare oss selv? Jeg reiste en gang på konsert, 3 dager alene, i utlandet. Ingen hadde tid eller lyst til å bli med, jeg vurderte lenge "skal jeg virkelig gjøre dette alene...?". Ja, hvorfor ikke, hvorfor skal ikke jeg gjøre noe jeg har lyst til. Den turen ble helt perfekt, det var deilig rett og slett!

Jeg gjør mange ting alene, men også ting med andre, jeg synes man må føle seg bekvem med begge deler, for sin egen del.

Tenk så mange fordeler det feks er å gå på shopping alene, du bruker så masse god tid på å se på ting du, og bare du liker! Jeg føler meg bortskjemt når jeg går rundt i butikkene og kan grafse i gode tilbud og hamstre ting jeg trenger. Shopping med venninner blir mer skvaldring, de drar deg hit og dit "se her, se på dette!!" og får man egentlig kjøpt det en skal, ofte kommer jeg hjem og "crap, jeg glemte ...".

Skjem deg selv bort med svømming, kino, shopping, en iskaffe eller rundstykke på kafe, slapp av i eget selskap :)

Det har blitt tabu å gjøre ting selv, tragisk..

Anonym poster: 6ea2b111e134a74eeb6dbb72c584fcf3

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns også det var litt flaut første gangen jeg gikk alene, men nå syns jeg det er helt ok. Og nå er jeg ikke lenger avhengig av at andre også har lyst å se samme film, det har hendt at jeg ikke har fått se filmer jeg har hatt lyst å se fordi jeg ikke hadde noen å gå med.

Det jeg syns er greit når jeg går alene er å ikke komme tidlig. Hater å stå rett opp og ned og vente uten å ha noen å prate med. Så jeg timer det slik at jeg kan gå rett inn i salen når jeg kommer, i mørket er det ingen som ser at du er alene! ;)

Gjest energibånd
Skrevet

Det er virkelig ikke noe poeng i å fundere på hva andre tenker om det - hvem bryr seg om hva noen fremmed måtte mene om det. :) Og dessuten så tror jeg ikke folk legger merke til det, og om de gjør det, så bryr de seg ikke.

Skrevet

Forstår ikke hvorfor jeg er så usikker. Tårene bare renner nå! Jeg hater dette virkelig. Jeg har jo mange venner, men dessverre ingen som kan eller som allerede har avtalt å se den med noen andre! Det er jo ingen big deal dette, men like vel er jeg så forbanna usikker!!

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg vurderer å stikke på kino alene. Er det bare jeg som synes dette er litt flaut? Hva vil folk tenke liksom "haha, for en taper som ikke har noen å gå på kino med" ?

Eller er dette helt normalt..?

Hilsen en usikker tenåringsjente som desperat har lyst å se en film!

Hvorfor går du ikke sammen med noen?

Anonym poster: 75d646e031f90df91fde5c597161d73b

Gjest Violetta
Skrevet

Om du synes det er flaut så kom litt seint da. Ikke for seint, men akkurat så seint at de fleste har gått inn. Da har du eventuelt ikke tid til å prate med dem du treffer, du må jo rekke filmen! :-) [

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...