AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Jeg hadde samboer i 7 år og nå har det vært over et halvt års tid (forholdet var dødt en god stund før det ble slutt.) Har nå vært singel i et halvt års tid. Nylig hadde jeg en "fling" som det ikke ble noe seriøst av (han er en "casanova" og dessuten nyseparert), noe som er greit nok det - men det ga meg lysten på noe mer. Hehe! Så nå har jeg lyst til å møte noen å flørte med / ha sex med / eller aller helst få en kjæreste, selvfølgelig, dersom alt klaffer. Hvor og når skal jeg treffe den personen? Hvordan skal man oppføre seg og hva gjør man? Jeg trenger gode sjekketriks, hehe! Jeg er 32 år og normalt pen/pen etter hva jeg har fått høre. Problemet er at jeg er av den litt stille / beskjedne typen, så det er ikke like lett for meg å treffe nye, som det kanskje er for andre. Etter noen "kjedelige" år, er jeg nå klar for litt action Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c
Hudærra Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Still deg i kø, den begynner der borte *peke ca 15 kilometer borti veien* 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Hehe, ja ikke sant!! Jeg ser at denne topic-en kunne bli litt intetsigende! Men seriøst: jeg er så utrolig klar for sjekking, lidenskap og romantikk! Hvor finner jeg det og hvordan går jeg frem? Hehe! Jeg er ikke så ofte på byen, og nå som jeg er blitt 32 føler jeg meg dessuten litt "gammel på markedet for byen". Nettdating føler jeg blir som å "lete etter nåla i høystakken", men det er vel kanskje bare å prøve... En ting er sikkert: neste gang jeg skal ut og feste, skal jeg ikke være veggpryd! Da skal jeg kaste bort sjenansen og være helt bestemt på å flørte :D Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c
Hudærra Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Spørs jo litt hva du er ute etter. Hvis det bare er sex og spenning så går du på byen, hvis det er noe mer seriøst du er ute etter så skulle jeg gjerne ha visst det jeg også!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Spørs jo litt hva du er ute etter. Hvis det bare er sex og spenning så går du på byen, hvis det er noe mer seriøst du er ute etter så skulle jeg gjerne ha visst det jeg også! Akkurat nå er jeg åpen for det meste. Hehe! Det beste hadde selvfølgelig vært å møte drømmemannen, bli forelsket og at det blir gjengjeldt. Men i realismens lys, kan vel dette sikkert ta litt tid, og da har jeg det gjerne litt moro på veien :D Er generelt ingen fan av one night-stands, men akkurat nå hadde det vært greit nok det og. Har visst noen behov som må tilfredsstilles.... Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c
M46 Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Still deg i kø, den begynner der borte *peke ca 15 kilometer borti veien* Har de køordning for single damer altså?
Hudærra Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Har de køordning for single damer altså? Mener du å si at du ikke har sett oss?!
M46 Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Mener du å si at du ikke har sett oss?! Hahaha. Eg bur og jobbar jo i S&Fj og her er lite single damer... . Her er det køordning for single menn... Kva med ein KG-buss med single damer til Vestlandet så slepp vi å reise til Thailand?
Hudærra Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Hahaha. Eg bur og jobbar jo i S&Fj og her er lite single damer... . Her er det køordning for single menn... Kva med ein KG-buss med single damer til Vestlandet så slepp vi å reise til Thailand? Thailand?! Nei, det må du for all del ikke finne på! Vi mangler bra mannfolk i Trøndelag..vurderer å ta en turne i Nord-Norge, der skal det visstnok være flust av single mannfolk Også har de så sexy dialekt
M46 Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Thailand?! Nei, det må du for all del ikke finne på! Vi mangler bra mannfolk i Trøndelag..vurderer å ta en turne i Nord-Norge, der skal det visstnok være flust av single mannfolk Også har de så sexy dialekt Då får eg anlegge bart og ta bussen til Trøndelag - så blir eg den nye "mannen på bussen"... 1
Hudærra Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 (endret) Då får eg anlegge bart og ta bussen til Trøndelag - så blir eg den nye "mannen på bussen"... Syns du skal droppe barten Ellers en god ide, velkommen skal du være Endret 21. november 2012 av Hudærra
andy capp Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Jeg lurer og litt på hvor køen av single damer er... Er flyttet trønder og bor i en liten kommune på Østlandet, men ser ingen kø av single damer :-P
Gjest Mog Skrevet 21. november 2012 #13 Skrevet 21. november 2012 Syns du skal droppe barten Ellers en god ide, velkommen skal du være Vent til å be M46 til etter Movember i såfall. Har sett mange menn med bart her i Trondheim denne måneden. (inkludert meg selv.)
PanLi Skrevet 22. november 2012 #14 Skrevet 22. november 2012 Akkurat nå er jeg åpen for det meste. Hehe! Det beste hadde selvfølgelig vært å møte drømmemannen, bli forelsket og at det blir gjengjeldt. Men i realismens lys, kan vel dette sikkert ta litt tid, og da har jeg det gjerne litt moro på veien :D Er generelt ingen fan av one night-stands, men akkurat nå hadde det vært greit nok det og. Har visst noen behov som må tilfredsstilles.... Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c Jeg synes det høres ut som du har en sunn, fin innstilling Jeg kjenner meg veldig veldig godt igjen i situasjonen du beskriver! Jeg opplevde noe lignende etter jeg kom ut av et 8 år langt samboerskap. Jeg løste det beklageligvis med å treffe på verdens kjekkeste "casanova" - som jeg har hatt en laaaangvarig av-og-pågående flørt med. Men det har vært veldig veldig moro, også - og jeg vil si at det har hjulpet meg et steg videre! Jeg har liksom vært litt singel..hehe Jeg fant ham ( jeg mener det skjedde den veien - han vil sikkert krangle på det, og hevde at det var motsatt... ) på byen gjennom felles bekjente... Sånn utover det, så har jeg brukt nettdating (sukker) til å date, og har truffet flere hyggelige og seriøse gutter, men ingen som det har føltes riktig å gå noe videre med. Og så har jeg fått en venn gjennom sukker - som er veldig hyggelig, siden jeg har litt begrenset singelnettverk etter å ha vært i parforhold så lenge.. Du finner nok en flørt hvis du vil det! Særlig øker det sjansene dine veldig at du er bestemt for å flørte! Lykke til Klem
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #15 Skrevet 22. november 2012 Jeg synes det høres ut som du har en sunn, fin innstilling Jeg kjenner meg veldig veldig godt igjen i situasjonen du beskriver! Jeg opplevde noe lignende etter jeg kom ut av et 8 år langt samboerskap. Jeg løste det beklageligvis med å treffe på verdens kjekkeste "casanova" - som jeg har hatt en laaaangvarig av-og-pågående flørt med. Men det har vært veldig veldig moro, også - og jeg vil si at det har hjulpet meg et steg videre! Jeg har liksom vært litt singel..hehe Jeg fant ham ( jeg mener det skjedde den veien - han vil sikkert krangle på det, og hevde at det var motsatt... ) på byen gjennom felles bekjente... Sånn utover det, så har jeg brukt nettdating (sukker) til å date, og har truffet flere hyggelige og seriøse gutter, men ingen som det har føltes riktig å gå noe videre med. Og så har jeg fått en venn gjennom sukker - som er veldig hyggelig, siden jeg har litt begrenset singelnettverk etter å ha vært i parforhold så lenge.. Du finner nok en flørt hvis du vil det! Særlig øker det sjansene dine veldig at du er bestemt for å flørte! Lykke til Klem Hehe, takk for innlegget ditt! Da er vi i samme bås Da dater du vel ikke han casanovaen nå lenger, vel? Høres ut som om du har hatt det moro, da Tror det er viktig å skaffe seg litt erfaring, for oss som har vært i lange parforhold. Sukker er ålreit, men jeg synes det er litt som å lete etter nåla i høystakken jeg da... Tiltrekning er liksom noe som skjer "instant" der og da og som jeg ikke kan styre.... skal myyyyyyyyye til å treffe på det på en nettdate. Tror jeg da! Jeg er veldig følelsesstyrt og ikke så praktisk anlagt, så det er mulig det bare er meg Selv ante jeg ikke hvordan jeg skulle tørre å komme meg ut på markedet igjen, for i tillegg til å ikke ha vært singel på leeenge, er jeg altså litt sjenert som person. Er nødt til å få gjort noe med det der.... for det har jo så mye å si med selvtillit? Jeg skjønner det du sier med at en flørt har hjulpet deg et skritt videre Jeg traff jo nylig en flørt selv - synes han er virkelig kjempekjekk - så det var jo litt gøy da, og jeg fikk kjenne på følelser som jeg ikke hadde kjent på på leenge (forholdet mitt var "dødt" de siste årene, så jeg har litt å ta igjen kan du si...) Jeg ble ganske betatt av denne karen, men så viste det seg at han ikke var helt singel likevel (!) og ikke ferdig med tidligere forhold. Eller kanskje han ikke var så interessert likevel, hva vet vel jeg... Sitter igjen med en litt kjip følelse av å bli "dumpet", eller jeg kan velge å ta det på den måten at litt oppmerksomhet og flørt er bedre enn ingen oppmerksomhet? Uansett, som sagt ga det meg lysten på mer Kyssing, flørting og romantikk... Ahhhh! Så dette har kanskje gitt meg litt "jaktinstinkt" og gi faen-holdning. Neste gang jeg er ute på byen, skal jeg gripe de sjansene som kommer (dersom det dukker opp noen sjanser, da..) og legge bort den forsiktighets-greia jeg har gjemt meg bak. Her er det ingen tid å miste, hehe! Minuset med at jeg traff han "casanovaen" som jeg møtte, var at han vekket opp følelser og lidenskap, men så ble han plutselig borte igjen... frustrerende. Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #16 Skrevet 22. november 2012 Jeg lurer og litt på hvor køen av single damer er... Er flyttet trønder og bor i en liten kommune på Østlandet, men ser ingen kø av single damer :-P De er her i Oslo... Bøttevis av bra, single damer, men ikke en eneste singel gutt i min utvidede vennegjeng, hvertfall Anonym poster: 9ef2f22c728406c1816311e63bd69120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #17 Skrevet 22. november 2012 Hmmm - hva skulle det siste innlegget der handle om? Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c
-Jiinxs- Skrevet 22. november 2012 #18 Skrevet 22. november 2012 Hmmm - hva skulle det siste innlegget der handle om? Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c Handler om en som ikke klarer å skille quote med hva h*n tenkte å skrive. Skulle vel sees ut slik Jeg lurer og litt på hvor køen av single damer er... Er flyttet trønder og bor i en liten kommune på Østlandet, men ser ingen kø av single damer :-P De er her i Oslo... Bøttevis av bra, single damer, men ikke en eneste singel gutt i min utvidede vennegjeng, hvertfall
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Handler om en som ikke klarer å skille quote med hva h*n tenkte å skrive. Skulle vel sees ut slik De er her i Oslo... Bøttevis av bra, single damer, men ikke en eneste singel gutt i min utvidede vennegjeng, hvertfall Dette er jeg så enig i! Er så mange vakre og søte jenter, så konkurransen er stor for oss som er single! Dette er bare en teori, men har dere lagt merke til dette? Det finnes en god del veldig uattraktive gutter/menn som "aldri" får seg dame. Noen, men ikke mange, menn er veldig atttraktive, de vet det så innmari godt selv og spiller på dette. Mens med jenter er det mer jevnt - de aller fleste er søte jenter, noen er veldig pene, mens det er svært få jenter som er veldig uattraktive. Er dere enige i dette? Altså, det finnes langt flere pene jenter enn det finnes gutter? Altså blir konkurransen om de bra mennene stor. Nå har jo vi jenter endel hjelpemidler vi kan benytte oss av, som hårfarging og klær og sminke, kanskje dette er grunnen? Hihi! Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c
Sarafina Skrevet 24. november 2012 #20 Skrevet 24. november 2012 Dette er jeg så enig i! Er så mange vakre og søte jenter, så konkurransen er stor for oss som er single! Dette er bare en teori, men har dere lagt merke til dette? Det finnes en god del veldig uattraktive gutter/menn som "aldri" får seg dame. Noen, men ikke mange, menn er veldig atttraktive, de vet det så innmari godt selv og spiller på dette. Mens med jenter er det mer jevnt - de aller fleste er søte jenter, noen er veldig pene, mens det er svært få jenter som er veldig uattraktive. Er dere enige i dette? Altså, det finnes langt flere pene jenter enn det finnes gutter? Altså blir konkurransen om de bra mennene stor. Nå har jo vi jenter endel hjelpemidler vi kan benytte oss av, som hårfarging og klær og sminke, kanskje dette er grunnen? Hihi! Anonym poster: 7130184713f0db142f6bb167361e1f7c jeg er enig i dette, selv om dette kanskje blir litt overfladisk av oss å skulle diskutere. Men ja, det er så mange flotte jenter der ute, og færre virkelig flotte gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå