Gå til innhold

Hvordan fuker babycomp? hvor kjøpe...

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hvordan funker babycomp? Er det sikkere gerier? Hvro for man kjøpt dem og hva er prisen???

Er så veldig værpe sjuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BabyComp (BC) er en alt for dyr invistering i forhold til hva den gir/yter, mener jeg.

"De samme" finessene får du ved å kjøpe et vanlig termoeter med to desimaler (ca 100,-), og et program som holder "styr" på tempene dine. (Ovusoft, eller FertilityFriend)

Så istedet for å bruke over 6000,- på en BC, så ville jeg heller brukt 100-500 (avhengig av om du kjøper Ovusoft, eller bruker FertilityFriend som er gratis)

Mine meninger (jeg har prøvd begge, og var ikke fornøyd med BC, når jeg kan gjøre "det samme" for en mye billigere penge)

Les på hjemmesiden som jeg har www-link til i profilen.

Men selvfølgelig - det er ditt valg

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Jeg vurderte også denne en gang - men herreguuud for en pris!

Synes ikke det var verdt det.

Men jeg ble aldri fortrolig med temping heller...

...så jeg dro til akupunktør, fikk stabile sykluser, og dermed regelmessig mens og eggløsning, brukte noen testpinner for å være sikker på el.

Dette kostet 2000 i akupunktur og noen hundrelapper til tester.

Jeg syns det var en bedre (og billigere!) løsning - for meg ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ladycomp og vurderer å oppgradere den til babycomp, men jeg er ikke helt sikker ennå! Jeg synes prisen er grei i forhold til hva man får igjen! Jeg orket ikke noe som krevde masse dilldall og det slipper jeg med ladycompen! Bare å måle temperaturen hver morgen og så går resten av seg selv, kjempe kjekt synes jeg..Men det er nå min erfaring og mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min ladycomp!..helt klart, den ER dyr, men jeg synes det er verdt det. Jeg fikk kjøpt min brukt av et søskenbarn, og betalte da 3000 for den. Klart det er mye penger, men jeg har igjen for det nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...