Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2004 #1 Skrevet 5. mars 2004 Her kommer enda et spørsmål fra meg :oops: (maser fælt jeg...) "min" brudepike på 10 år kommer til å fryse ihjel pga det ikke er så veldig varmt når vi gifter oss.. Jeg har kjøpt cape til meg,men finnes det til barn? Hvor? (håper det ikke er i like stive priser som til bruden, men noe må hun jo ha!) Andre forslag til hva ho kan ha på når vi kommer ut??
*Lene* Skrevet 5. mars 2004 #2 Skrevet 5. mars 2004 Vanlig kåpe må da holde..Må jo være grenser for hvor mye man skal kjøpe inn for 10 min utenfor en kirke! Og dette er jo "bare" en brudepike..Spiller jo ingen rolle hva hun har utenpå!
Gjest Tex Skrevet 5. mars 2004 #3 Skrevet 5. mars 2004 Hva med å strikke henne et sjal av sånt pusetrådgarn, gjerne trekantformet og med glittertråd i kantene? Så et sånt engang, det var dritstilig. Hvis du har sølvdetaljer i din kjole kan du bruke sølvpyntetråd, har du gull kan du bruke gull osv....
Lullu Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 Eller hva med å kjøpe en pen strikkejakke? Du kan jo selv sy på små detaljer i sølv, perler eller gull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå