Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alle disse triste og mørke trådene her inne, vil jeg gjerne lese noe som er positivt. Litt om hverdags-magien. Er du glad? Har opplevd noe fint? Fått kjæreste? Fått komplimenter? Er du lykkelig? Om du er det, del det her! Jeg nekter å tro at det ikke finnes snille menn og kvinner der ute, og folk som er lykkelige i forholdet!

:hjerter_rundt::kristin::danser:

Anonym poster: c0ab8e680abfc5eafdee2211fa1778e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste lykkelige menneskene har ikke brukt for kvinneguiden..

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer glad i kjæresten min av å lese klagetrådene her inne :D

Skrevet

Det som gjorde meg glad i et lite øyeblikk i dag var dette: Jeg satt og tenkte på at kjæresten min er ganske lei av den jobben han er i og vil jobbe mindre fordi han blir så sliten osv. Jobben hans er krevende, han jobber 9 timer hver dag og har ikke vært borte en eneste dag siden han begynte, og det er over ett år siden nå.

Og siden vi bor i hver vår leilighet, tenkte jeg at han kanskje var sliten i kveld også (han jobber alltid senvakter og er ferdig 22-23 tiden hver dag) og kanskje han bare ville sitte hjemme og slappe av før han legger seg istedenfor å dra til meg, noe han gjør hver eneste kveld når han er ferdig på jobb. Men der igjen tenkte jeg at han kanskje ikke turde å si ifra til meg at han ikke orket å komme i kveld, så da sendte jeg han en melding om at han ikke trengte å komme i kveld hvis han ikke ville/orket. Jeg trodde han ville si "Ok, da ses vi i morra" eller noe.

Men så sa han "Men jeg kan vel komme en tur? Vil se deg i dag å" Og det varmet hjertet mitt. Bare den lille følelsen om at uansett hvor sliten han er, så vil han komme en tur bare for å se meg og slappe av litt her før han drar hjem igjen. Jeg ble veldig glad! Jeg er ganske flink til å sette pris på den minste ting som gjør meg glad, så det gjorde kvelden min enda litt bedre ;)

Ellers så hadde jeg en superfantastisk treningsøkt i dag! WÆOW! Haha.

Anonym poster: 0cb8c3c18e2f87d77de5bfd9a13002b8

• Liker 7
Gjest energibånd
Skrevet

Jeg har spist sjokolademuffins i dag! :laugh:

Skrevet

Jeg har begynt å få kontakt med familien igjen :lillesky:

• Liker 5
Skrevet

Hesten min, som har hatt lungeproblemer i to uker og ikke orka å gå i det hele tatt, nesten, bare stoppa for å puste i hver minste lille bakke når jeg har leid henne, var sprek og stikkete på tur i går og stoppa ikke én eneste gang på tur i dag. Så endelig virker medisinen!!! :hoppendeglad:

Og når jeg kom hjem fra stallen lå verdens fineste kjæreste på sofaen og sa hun hadde savna meg, og jeg kunne klemme henne inntil meg og snakke om hva vi hadde gjort på jobb i dag! :)

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Har vært flink til å lese i dag, og laget middag som var himmelsk god :)

• Liker 1
Skrevet

Del lykkelige øyeblikk, folkens! :)

Skrevet

Vårt lille barn er kreftfri <3

Anonym poster: eeddebf2d17399a1f4adf066d7435249

• Liker 23
  • Hjerte 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

I dag hentet min kjære samboer barnet i barnehagen, hadde ryddet hjemme og middagen nesten klar til jeg kom hjem fra jobb. Hverdagslykke :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lykkelig fordi jeg har noe å drømme / dagdrømme om. Det anbefales, enten du drømmer om en spesiell reise med kjæresten, en hemmelig person du er glad i, eller bare fest i helga. Livet er bedre med drømmer!

Prøv også gjerne å skrive opp 2-3 ting som gjør deg glad hver dag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har spist sunt og trent hele uken. :)

Anonym poster: b623cb2221e7cc76543f4f2d40d6c767

• Liker 1
Skrevet

Er glaaad fordi eg endeleg har fått eit mål å jobbe mot! :)

Skrevet

Jeg har fått gjort masse plikt-greier denne uka - det hjelper å ha mål å jobbe mot; både at jeg skal på et kurs og at jeg vil ha tid til å treffe kjæresten i helga. Og sist jeg traff ham var det så fint - det er det forsåvidt alltid, men det var en av de gangene hvor jeg kjente hele tiden hvor forelska jeg er og hvor "lett" vi har det sammen. Og jeg lever fortsatt på minnet om at vi lå i senga og halvsov etter sex, da er det akkurat som vi er én bevissthet. Vi har ikke vært sammen så lenge, men jeg har virkelig troa. Litt skummelt, men verdt å ta den risikoen for en som er så fin.

Anonym poster: 30c279d4d10f1999dd97b8b8f54911d3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er inne i en ganske lykkelig periode :)

For 3,5 år siden levde jeg alene og slet med angst. Jeg bodde i byen i en leilighet jeg misstrivdes i. Jeg trives ikke i byen, jeg er en skikkelig landsens jente. Jeg så venninnene mine bli voksne, stifte familie, få hus, barn...

Nå har jeg har en fantastisk kjæreste. Vi flyttet inn i drømmehuset for ca et halvt år siden. Endelig får jeg bo på landet og endelig får jeg ha kjæledyr :)

Angsten er nesten borte og vi venter vårt første barn til sommeren. LYKKE!

I dag har jeg vært hos jordmor, og alt står bra til med den lille. Jeg har kjøpt en liten gave til min kjære som jeg har lagt på puta hans :)

Ellers er jeg veldig glad i å være ute i naturen og ha dyr rundt meg.

Anonym poster: f7f0f5b6dc19085b6eaf46dc4067b82d

• Liker 3
Skrevet

Jeg kom i prat med Nimmel her inne på KG i desember. Vi sendte noen private meldinger her, og så har det rett og slett gått veien oppover til LYKKE mellom oss.

Vi møttes også på ordentlig nå på tirsdag, og vi hadde en helt perfekt dag sammen. Nå er vi sammen og er VELDIG lykkelig.

Hun er rett og slett drømmedama på alle tenkelige måter!!!! :rodmer:

P.S Det aller beste er at hun er MIN!!!

• Liker 1
Skrevet

Pikken min har vokst 2cm siden 2010. Nå er den ikke bare 5cm lenger, den er 7 :) godt nyttår

Anonym poster: 6bb2f2f756bbc279574896aa2f61c8f6

• Liker 2
Skrevet

Fiiiiin tråd!!!!!! :kyss2: :kyss2: :kyss2: Ble glad av å lese den :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Det lykkelige øyeblikk- å komme inn på tråden her og se at kjæresten min allerede har skrevet en sånn fin melding! ^^, <3

Jeg er så heldig ei jente som har han som kjæreste! :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...