rosahelikopter Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Jeg driver å leser som bare det til eksamen som er om nesten to uker. Der er drama i førskolelærer. Lurer litt på dere som har hatt den type eksamen eller lignende om dere har noen gode tips på lager som dere vil dele så hadde jeg blitt veldig glad Det er skriftlig eksamen....
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Haha, klarte å lese feil; trodde det sto "eksdamen i drama" Har dessverre ingen gode tips, men dytter gjerne opp for deg Anonym poster: 78eceb22faaa082871336b4c09fdbedf 1
Anglofil Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 (endret) Vi hadde både skriftlig eksamen og muntlig, dvs skuespill. Skiftlig var det vel egentlig bare å pugge og prøve å huske det viktigste. Kan ikke si jeg husker så mye, spesielt fordi det var en eksamen vi ikke fikk studiepoeng på. Dette var på lærerhøgskolen. Mvh Yvonne Endret 20. november 2012 av Yvonne
rosahelikopter Skrevet 26. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2012 haha eksdamen i drama. Nei vi skal jo bare ha en fire timers eksamen i skriftlig, så vil halve trinnet bli trukket ut i enten forming eller drama praktisk - og det er lettere. Har bare litt vanskelig med å ordformulere meg skriftlig når det er eksamen. Så var det bare en gammel eksamen med svar på som lå tilgjengelig som vi studenter kunne lese på. Så håpet det var noen av brukeren her inne som kunne dele litt. De derre bøkene vi leser i, kunne man forsovet vært uten. Men takk for svar uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå