AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Hei. Gutten min glemmer hele tiden skolebøker og skolesaker og han greier ikke å fokusere på lekser og i timene. Han er ikke dum, men likegyldig. Etter foreldresamtale med lærer har vi fått i oppgave å lage en plan for å gjøre noe med dette. Synes det er vanskelig, da gutten er i en alder som han må lære å ta ansvar selv. Jeg tenker masse på hvordan jeg kan motivere han - er det noen gode tips og råd som dere har å dele ? Anonym poster: 0f6b3a548e7b3625151bb8195bd29b9f
Marsipan Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Jeg aner ikke, men ser fram til å se hva slags råd du får! Har ei jente som også ble akutt rammet av denne sløvheten da hun ble elleve. Hun gikk fra å være pliktoppfyllende og ha stålkontroll, til å nesten glemme sitt eget hode innimellom, nærmest over natta. Kanskje er det bare alderen? Jeg har flere venninner med barn i samme alder, og de sliter med det samme i større eller mindre grad alle sammen. Kanskje kan vi håpe at det sklir over etterhvert? Så får man bare ha tålmodighet i mellomtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå