vanskapning Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 (endret) Kjæresten min bygger hus nå, så til jul ønsker han seg ting til huset. Han sa for eksempel bestikk, for å illustrere at han trenger omtrent hva som helst Jeg syns sånne gaver fort kan bli litt kjedelig, så jeg lurte på om dere har noen tips til "hus-gaver" som er litt... sjarmerende, nyttige, minneverdige? Har tenkt til å gi noen andre småtterier som er litt mer personlige også, men da snakker vi favorittgodteriet hans eller noe sånt, så føler jeg må finne på noe litt større også Han er 26 år, veldig interessert i fotball og dataspill. Vi har vært sammen i snart et år. Jeg har ikke satt meg noen prisgrense, men ikke flerfoldige tusen akkurat Endret 20. november 2012 av vanskapning
Soleklart Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Dette knivsettet er genialt. http://www.coolstuff.no/Voodoo-knivstativ Støvsuger, men pimp den litt opp. Du kan f.eks. spraylakere den og klistre på logoen til favorittlaget hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå