AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Hei, selv om jeg er såå trygg på kjæresten min, så føler jeg det er så ubehageligt å fise med lyd/ lukt sammen med kjæresten... å jeg er mye med min gutte kjæreste, derfor kan det jo hende, for alle har luft i magen en eller annen gang... hva er vaneli, hvordan er det til dere? Anonym poster: 243e52c2ab05a11b1ff432db05b71756
bebisss Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Åh denne evige "ikke tørre fise" trådene.. Fising er en normal ting, men jeg vet det er flaut, kan du ikke bare gå på do å fise der? trenger jo ikke sitte å slippe rett ved siden av han. bedre å få det ut enn å ha vondt i magen. Før jeg ble sammen med min mann så holdt jeg inne alt sammen, jeg turte ikke gå på do å tisse engang, han jobbet nattevakt, så jeg gikk på do rett etter han reiste, og satte på vekkerklokka å gikk på do rett før han kom hjem, så holdt jeg meg hele forbanna dagen til han reiste klokka 24.00 på jobb igjen... herregud det var slitsomt og veldig mye vondt i magen ja! Nå er vi gift og tar det ikke så tungt om det kommer en grusom en iblandt
nr.1 Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 huff ja, hvorfor er vi så redd for det, gjør liksom ikke så veldig mye om vi hikker, nyser, rumler i magen etc. bare at han bor på hybel å den er så lytt, og da gjør jeg som deg, holder meg hele forbanna dagen, sliiitsomt....
Gjest Blåskjell Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 (endret) Fiser han med lyd når han er sammen med deg? Syns du isåfall det er greit? Hvorfor er det mer greit at han gjør det enn du? Hvis ikke: hva med å være førstemann ut? Kanskje han er redd for reaksjonen din...? Hvis han reagerer med avsky på lydnivået på fisen din har du to valg: vurdere om du kan leve som du gjør nå resten av livet (hvis dette er mannen du ender opp med) eller (bokstavelig talt) drite i hva han syns, og klappe deg selv på skulderen fordi du tørr å gjøre noe som er det naturligste i verden... Endret 20. november 2012 av Blåskjell
nr.1 Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 han er nok litt redd han også, men for meg så synes jeg selfølgelig at han kan få gjøre det, det er jo så naturligt, så lenga han ikke ungår å trekke opp etter seg og på en måte gjøredetmed vilje.. så er det jo bare å gjøre det :-) jeg respekterer kjæresten min så høyt! å jeg er egentlig så sikker på at han ikke tenker spesielt på det, for eksempel: jeg lå over han og kysset, mens han tok på rumpa mi, der det kom en liten en med lyd, noe jeg synes va det mest forferdelige i HELE verden, men han bare kusset meg videre og viste at dette var ingenting å skamme seg over. ergo jeg var og er vist like attraktiv fordi.. hvorfor må jenter tenke og bry seg sååå veldig, å ja jeg snakker til meg selv wrææl
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Bare gå på do hvis du ikke tør å ta sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå