AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Har datet en jente i ca 1 mnd nå. Ting har vært bra frem til nå og hun har sagt flere ganger at hun har følelser for meg. Vi har også sagt "gla i deg" tidligere til hverandre. Vi møtte hverandre rett før helgen. I helgen var hun opptatt, så hadde ikke noe kontakt da. Tenkte at jeg skulle bare gi henne litt "fritid". Sendte henne melding i går der jeg kun skrev "gla i deg ". Ingen svar så langt. Hva er greia? Er ikke det helt naturlig at hun svarer på en slik melding? Er hun sur for at jeg ikke tok kontakt i helgen? Hva skal jeg gjøre nå, bare ignorere hun til hun eventuelt tar kontakt igjen? Anonym poster: cf933d787a8f3d3e3e58b7d33b72c376
Gjest Erm Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 (endret) Jo, det er dårlig gjort å ikke svare på en sånn melding. Hvorfor hun ikke svarer har jeg ingen formening om, men dårlig gjort er det. Tror ikke jeg hadde skrevet noen flere meldinger, men så er ikke jeg så glad i sms-ing i forhold, heller, det blir så lett tull og misforståelser ut av det. Endret 20. november 2012 av Erm
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Jeg sendte en sms til en fyr jeg dater der jeg skrev "hei, hvordan går det? Vet du, jeg er glad i deg " Han svarte, etter 3 dager, "kjekt å vite " Hvordan tror du det der endte? Anonym poster: 9dc26f21b3dd69690d50f7088e198059 9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Jeg sendte en sms til en fyr jeg dater der jeg skrev "hei, hvordan går det? Vet du, jeg er glad i deg " Han svarte, etter 3 dager, "kjekt å vite " Hvordan tror du det der endte? Anonym poster: 9dc26f21b3dd69690d50f7088e198059 Er vel det jeg tenker også. Helvetes drittkjerring Jaja, win some, lose some. Anonym poster: 849884358fde02caefe3f4394f1c31b2 1
Gjest Wei Wei Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Var det noen spørsmål i smsen? Hvis ikke, så kan det hende hun ikke forståd det som en samtalestarter. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Vent til hun tar kontakt nå. Anonym poster: 55657539cb8a825403d8a805a928c17b
Capt. Obvious Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Kan være et tegn på at hun har mistet litt interesse, men det behøver jo ikke være det, for som det sies over så er det ikke alle som svarer på meldinger som ikke formuleres som et spørsmål. Dårlig sosial intelligens kanskje, men noen er rett og slett bare sånn. Men jeg ville ikke trukket noen konklusjoner før du vet om hun ikke svarer deg på generelt grunnlag eller om det bare var akkurat den. Spør om dere skal gjøre noe, svarer hun ikke da, så er det nok mer sannsynlig at det er kjørt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Var det noen spørsmål i smsen? Hvis ikke, så kan det hende hun ikke forståd det som en samtalestarter. Det er veldig kjipt å ikke få respons når man sier Glad i deg. Anonym poster: 82f87a647e4fc6b3f79197dd9263bffc 3
Cristella Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Så kjipt gjort å ikke svare. Det ser i alle fall jeg som en selvfølge. Enten svare at man er glad i vedkommende tilbake eller være ærlig å si at jeg ikke lengre er interessert!
Gjest Misteltein Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 (endret) Har datet en jente i ca 1 mnd nå. Ting har vært bra frem til nå og hun har sagt flere ganger at hun har følelser for meg. Vi har også sagt "gla i deg" tidligere til hverandre. Vi møtte hverandre rett før helgen. I helgen var hun opptatt, så hadde ikke noe kontakt da. Tenkte at jeg skulle bare gi henne litt "fritid". Sendte henne melding i går der jeg kun skrev "gla i deg ". Ingen svar så langt. Hva er greia? Er ikke det helt naturlig at hun svarer på en slik melding? Er hun sur for at jeg ikke tok kontakt i helgen? Hva skal jeg gjøre nå, bare ignorere hun til hun eventuelt tar kontakt igjen? Anonym poster: cf933d787a8f3d3e3e58b7d33b72c376 Eller kanskje hun er litt som meg. Jeg kan hende leser sms-er innimellom, men plutselig skal noe så tenker jeg at jeg svarer etterpå. Kan gjerne komme på det 4 dager senere. Det er ikke med vilje. Jeg er av den typen som er litt distre. Vent og se om du får noe svar! Endret 20. november 2012 av Misteltein 7
Gjest Snuppi Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Du var gjerne litt kjapp på avtrekkeren der, da du skrev : glad i deg. Dere har bare datet i en mnd. Det har gjerne noe å si... ikke vet jeg
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 jeg tror at hun er sur fordi du ikke tok kontakt i helga, kanskje hun tenker at du var drita å var opptatt av andre ting og ikke henne??? ta kontakt igjen du, og hør med henne hvorfor, du taper ingenting på det, ser du at hun er frekk så bare gir du blaffen i henne. Anonym poster: 4835787bf16fdd5e1d80608197e580b8 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Så kjipt gjort å ikke svare. Det ser i alle fall jeg som en selvfølge. Enten svare at man er glad i vedkommende tilbake eller være ærlig å si at jeg ikke lengre er interessert! sant,men tenk så upassende tidspunkt! Blir som å si "jeg tror vi trenger å se andre mennesker" til en som frir til deg. Altså,dette er selvfølig overdrevnet fra min side,men poenget er hvis ho ikke har interesse skulle ho ha vist det før han sa "glad i deg" Her har du noe å lære ts. Det er Inge vits i si det så tidlig! Anonym poster: c62cef7129e1c96da07a89a34a6b3d8e
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. november 2012 #14 Skrevet 21. november 2012 Hvis man er nødt til å si "glad i deg" tilbake blir det noe kunstig og lite ekte over det. Jeg forventer ikke noe "glad i deg" tilbake om jeg sier det til noen, da vil jeg heller se hvor glad den andre blir, fremfor at han eller hun MÅ si det tilbake. Dessuten er det litt tidlig å si etter en måned. Jeg sliter med å si det oppriktig, men jeg har fått høre hele livet at f.eks. foreldrene mine er glade i meg og fra søsken, men det å si at man er glad i noen er jo nesten på høyde med å si at man elsker noen. Det er en gigantisk erklæring. Da vet man i alle fall at det betyr noe, og ikke at det er noe som bare slenges ut i håp om å få bekreftelser i retur.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #15 Skrevet 21. november 2012 Er dere fucking serious? "Gla' i deg" er det mest uskyldige du kan si, helt uavhengig om man dater (uansett så så lenge) eller ikke, den er aldeles IKKE på høyde med "jeg elsker deg". Jeg sier det ofte til mine venninner uten at det har noe underliggende hensikt eller følelser involvert. Men til TS, ikke overanalyser, kanskje hun er distre eller opptatt, gi det et par dager til, så kan du heller ringe henne og spørre hvordan hun har det og avslutte med en naturlig "glad i deg". Avtal også gjerne en tur ut og snakk åpent om hvor dere står. Anonym poster: f4f3b3480aae8497a62079884d37b067
Gjest Bandit Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Eller kanskje hun er litt som meg. Jeg kan hende leser sms-er innimellom, men plutselig skal noe så tenker jeg at jeg svarer etterpå. Kan gjerne komme på det 4 dager senere. Det er ikke med vilje. Jeg er av den typen som er litt distre. Vent og se om du får noe svar! Der har du meg også. Jeg har hørt jeg er håpløs på sms. Og jeg er helt enig. Nå er det hennes tur til å ta initiativet.
Gjest Lala Skrevet 21. november 2012 #17 Skrevet 21. november 2012 Er vel det jeg tenker også. Helvetes drittkjerring Jaja, win some, lose some. Anonym poster: 849884358fde02caefe3f4394f1c31b2 Det KAN virke som du ikke er så mye å samle på heller ... Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis kjæresten min hadde referert til meg som "Helvetes drittkjærring". Just sayin'
pingeline Skrevet 21. november 2012 #18 Skrevet 21. november 2012 Glad i deg er noe jeg til tider kan skrive avslutningsvis til noen av mine nærmeste. Litt sånn "snakkes senere." Hvis dette var fra en kjæreste som skrev at han var glad i meg for første gang, så vil det være lite populært her i gården. Det blir litt feigt og enkelt å gjøre det på sms, og ikke naturlig i mine øyne. Litt tvunget, kanskje? Jeg vil uansett ikke klare å skrive det tilbake, for en kjærlighetserklæring er ikke noe jeg slenger ut i hytt og vær. Sier jeg, så er det face to face, og da mener jeg det virkelig. Men som andre sier er jeg også forferdelig dårlig til å svare på sms. Leser meldingen, har ikke tid å svare, glemmer hele greia når jeg er ferdig med det jeg holdt på med.
addict Skrevet 21. november 2012 #19 Skrevet 21. november 2012 De første gangene kjæresten min sa han var glad i meg, så svarte jeg ikke. Fikk "freakout" og kunne bli stille. Men det betyr ikke at jeg ikke er glad i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå