Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe kjærestevotter som er skikkelig varme, og som har vott til den andre hånden til begge også .. ? altså en kjærestevott og to vanlige .. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du googler det, så kommer det opp en del sider med folk som driver og strikker og selger kjærestevotter :) Og noen på Finn.no :)

Skrevet

Jeg har googlet og ikke funnet noe tilfredsstillende ... ingen her som vet om noe .. ?

Skrevet

Jeg vet at jeg har kjøpt et par kjærestevotter på husfliden en gang. Men dette var strikkede selbuvotter uten noe foring eller noe slikt, så det kan hende de ikke blir varme nok.

Skrevet

hm, ja de må være skikkelig varme .. og så må det følge med votter til de hendene som ikke leier :)

Skrevet

hm, ja de må være skikkelig varme .. og så må det følge med votter til de hendene som ikke leier :)

Som sagt, dette var strikkede selbuvotter uten foring, så er nok mulig de ikke hadde vært varme nok. I det minste fulgte det med votter til de andre hendene også. En litt stor til mannen og en litt mindre til dama :)

Skrevet

skal sjekke husfliden jeg, takk for tips :) tar gjerne imot flere tips :)

Gjest Stronger
Skrevet

Kjærestevotter har jeg aldri hørt om, men herregud så søtt og koselig!!!! :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg jakter på det samme, og fant disse :)

http://epla.no/shops.../kjrestevotter/

Jeg har også funnet disse og de er kjempesøte, men jeg vil ikke kjøpe på nettet, jeg vil gjerne prøve irl for å sikre meg at de virkelig er varme nok og at det ikke blåser vind tvers gjennom :)

Skrevet

Ah, skjønner...da kan jeg nok ikke hjelpe stort...men si gjerne fra om du finner noe sted! :)

Skrevet

sure :) begynner jo å haste litt nå også .....

Skrevet

Finnes det kjærestevotter som ikke er hjemmestrikka? Kan liksom ikke huske å ha sett det noen steder? :vetikke: Om du vil prøve dem på så tror jeg kanskje julemesser og slikt noe er stedet å lete?

Kan selvsagt ikke gå god for de vottene på epla, men sånn generelt er tova ullvotter de varmeste vottene jeg har til vinters :)

Skrevet

Tovet ull er veldig bra, men jeg trenger likevel at de er foret, for det blåser tvers gjennom og jeg blir så kaaald ... må kanskje sjekke julemarkeder ja. hmm, oversikt over sånne her på Østlandet da .. ? *undre*

Skrevet

Tovet ull er veldig bra, men jeg trenger likevel at de er foret, for det blåser tvers gjennom og jeg blir så kaaald ... må kanskje sjekke julemarkeder ja. hmm, oversikt over sånne her på Østlandet da .. ? *undre*

Finnes det ei systue eller noe sånt der du bor? Hva med å få de tova vottene fora med f.eks. fleece-stoff? :) Gjorde det med ei lue til faren min, som har ekstra behov for vindtett over ørene. Det funka kjempebra og kosta ikke stort heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...