Petalouda Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Noen som vet hvor man kan kjøpe kjærestevotter som er skikkelig varme, og som har vott til den andre hånden til begge også .. ? altså en kjærestevott og to vanlige .. ?
Rosadotten Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Hvis du googler det, så kommer det opp en del sider med folk som driver og strikker og selger kjærestevotter Og noen på Finn.no
Petalouda Skrevet 22. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2012 Jeg har googlet og ikke funnet noe tilfredsstillende ... ingen her som vet om noe .. ?
NewYorkNewYork Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Jeg vet at jeg har kjøpt et par kjærestevotter på husfliden en gang. Men dette var strikkede selbuvotter uten noe foring eller noe slikt, så det kan hende de ikke blir varme nok.
Petalouda Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2012 hm, ja de må være skikkelig varme .. og så må det følge med votter til de hendene som ikke leier
NewYorkNewYork Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 hm, ja de må være skikkelig varme .. og så må det følge med votter til de hendene som ikke leier Som sagt, dette var strikkede selbuvotter uten foring, så er nok mulig de ikke hadde vært varme nok. I det minste fulgte det med votter til de andre hendene også. En litt stor til mannen og en litt mindre til dama
Petalouda Skrevet 22. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2012 skal sjekke husfliden jeg, takk for tips tar gjerne imot flere tips
kissi Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Jeg jakter på det samme, og fant disse http://epla.no/shops/strikkekurven/kjrestevotter/
Gjest Stronger Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 Kjærestevotter har jeg aldri hørt om, men herregud så søtt og koselig!!!! :D 1
Petalouda Skrevet 22. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2012 Jeg jakter på det samme, og fant disse http://epla.no/shops.../kjrestevotter/ Jeg har også funnet disse og de er kjempesøte, men jeg vil ikke kjøpe på nettet, jeg vil gjerne prøve irl for å sikre meg at de virkelig er varme nok og at det ikke blåser vind tvers gjennom
kissi Skrevet 22. november 2012 #11 Skrevet 22. november 2012 Ah, skjønner...da kan jeg nok ikke hjelpe stort...men si gjerne fra om du finner noe sted!
Petalouda Skrevet 22. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2012 sure begynner jo å haste litt nå også .....
Gjest inox Skrevet 24. november 2012 #13 Skrevet 24. november 2012 Finnes det kjærestevotter som ikke er hjemmestrikka? Kan liksom ikke huske å ha sett det noen steder? Om du vil prøve dem på så tror jeg kanskje julemesser og slikt noe er stedet å lete? Kan selvsagt ikke gå god for de vottene på epla, men sånn generelt er tova ullvotter de varmeste vottene jeg har til vinters
Petalouda Skrevet 24. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2012 Tovet ull er veldig bra, men jeg trenger likevel at de er foret, for det blåser tvers gjennom og jeg blir så kaaald ... må kanskje sjekke julemarkeder ja. hmm, oversikt over sånne her på Østlandet da .. ? *undre*
Gjest Kaxxy Skrevet 25. november 2012 #15 Skrevet 25. november 2012 Bestilte http://strikkekurven.weebly.com/kjaeligrestevotter.html derfra etter å ha sett denne tråden! Aldri hørt om før jeg leste om det her, så søtt^^
Gjest inox Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Tovet ull er veldig bra, men jeg trenger likevel at de er foret, for det blåser tvers gjennom og jeg blir så kaaald ... må kanskje sjekke julemarkeder ja. hmm, oversikt over sånne her på Østlandet da .. ? *undre* Finnes det ei systue eller noe sånt der du bor? Hva med å få de tova vottene fora med f.eks. fleece-stoff? Gjorde det med ei lue til faren min, som har ekstra behov for vindtett over ørene. Det funka kjempebra og kosta ikke stort heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå