Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har i alle år vært en hjemmekjær trofast mann.

Men tankene sniker seg inn når jeg ser den gode tonen han har med vår datters venninner. Virker som om han er veldig sjarmert og stimulert av flere av dem.(Vår datter er rundt 20 år gammel)

Og så tenker jeg; dersom han tilfeldigvis plutselig blir på tomannshånd med en av dem og det er en av den forførende typen som legger an på ham. Vi l han da greie å motstå dette?

Han vet at jeg er fullstendig negativ til utroskap.

Så mitt spørsmål er til middelaldrende menn på KG; vil dere avvise den unge damen uten betenkeligheter eller vil dere la dere friste?

Huff - ikke noe moro scenarium å tenke på om noe skulle skje!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om et tilfelle der en venninne hadde sex med faren til en annen venninne av meg (på type videregående). De forelsket seg og innledet et forhold (og fikk til og med barn). Hun andre venninnen min kuttet kontakten med begge to (obviously). TRUE STORY.

Det kan skje.

Men tror dette er unntaket. Folk flest er vel mer oppegående enn som så.

Og så må vel mannen din være veldig tiltrekkende i så fall....

Skrevet

Det er klart det er morsomt for ham å få litt ekstra oppmerksomhet. På den annen side vet han hvor unge de er, de er venninner med datteren, og i tillegg har han DEG. Det er stor forskjell på å bli litt sjarmert, og det å faktisk gå over grensen. Det samme gjelder for venninnene. Litt flørting fordi ei venninne har en kjekk pappa, og det å gå til sengs med ham, ligger milevis fra hverandre. Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Han vet hva han kan miste. Han vil miste både deg og datteren sin om han er så idiotisk at han gir etter. Og venninna vil miste venninna si.

• Liker 3
Gjest Mann på 47
Skrevet

Men tankene sniker seg inn når jeg ser den gode tonen han har med vår datters venninner. Virker som om han er veldig sjarmert og stimulert av flere av dem.(Vår datter er rundt 20 år gammel)

Og så tenker jeg; dersom han tilfeldigvis plutselig blir på tomannshånd med en av dem og det er en av den forførende typen som legger an på ham. Vi l han da greie å motstå dette?

Så mitt spørsmål er til middelaldrende menn på KG; vil dere avvise den unge damen uten betenkeligheter eller vil dere la dere friste?

Hei. Jeg har ingen datter men enn sønn i tenårene med mange flotte venninner.

Som den mannen jeg er tror jeg at jeg er guds gave til alle kvinner, og da selvsagt drømmemann også for unge kvinner. Jeg føler meg ikke eldre enn 20 og har selvsagt en lett tone med unge kvinner, til dels flørtende. Men jeg vet jo at dette ikke er sannheten og jeg ville aldri forsøkt å gjøre noe mer en flørting med disse.

Klart jeg hadde greid å motstå ei flott jente som flørtet. Jeg trenger ikke lenger nedlegge alle for å vise at jeg er mann.

Skrevet

Det finnes ikke noe generelt fasitsvar på dette.

Det kommer helt an på mannens personlighet og hvilke omstendigheter han befinner seg i.

Men en ting er ihvertfall sikkert; og det er at fest og fyll gjør riskene betydelig større.

Skrevet

Min onkel innledet et forhold til sin datters venninne som da var 20. Hun ble gravid og han forlot sin kone. Kona lever nå livets glade dager med ny, flott mann. Min onkel er singel og deltidspappa til alle sine barn, inkludert datteren han fikk med tyveåringen.

Anonym poster: 7c64c9c434d7e45379a506405bcde4c9

• Liker 1
Skrevet

Min onkel innledet et forhold til sin datters venninne som da var 20. Hun ble gravid og han forlot sin kone. Kona lever nå livets glade dager med ny, flott mann. Min onkel er singel og deltidspappa til alle sine barn, inkludert datteren han fikk med tyveåringen.

Anonym poster: 7c64c9c434d7e45379a506405bcde4c9

Kan jo hende at han syns han har det som plommen i egget da men? ;)

Skrevet

La oss at han kunne la seg friste i et svakt øyeblikk, hva er så oddsen for at en vakker 20åring gidder å hoppe til sengs med en middelaldrende mann...?

Tror du kan ta det helt med ro :-)

• Liker 1
Skrevet

Hei. Jeg har ingen datter men enn sønn i tenårene med mange flotte venninner.

Som den mannen jeg er tror jeg at jeg er guds gave til alle kvinner, og da selvsagt drømmemann også for unge kvinner. Jeg føler meg ikke eldre enn 20 og har selvsagt en lett tone med unge kvinner, til dels flørtende. Men jeg vet jo at dette ikke er sannheten og jeg ville aldri forsøkt å gjøre noe mer en flørting med disse.

Klart jeg hadde greid å motstå ei flott jente som flørtet. Jeg trenger ikke lenger nedlegge alle for å vise at jeg er mann.

Skrevet

Du er definitivt en MANN :D For et fantastisk svar å lese :D

Skrevet

Så mitt spørsmål er til middelaldrende menn på KG; vil dere avvise den unge damen uten betenkeligheter eller vil dere la

dere friste?

Ja, jeg hadde stått imot. Hadde ikke risikert familien for en natt med hanky panky.

Skrevet

jeg hadde knullet dem, men i hemmelighet

Anonym poster: ebe32c2d5f18509d00c619861d1604bf

Skrevet

Hvis dette virkelig er et potensielt problem, så kan jeg ikke si man har funnet en mann og skryte av...

Anonym poster: b10e27486632307260f6ef651b29f1c8

Gjest Sunheart
Skrevet

Men om han ikke motstår dem, så finner du jo enkelt ut hvordan han egentlig er. Så må jo være godt å bli kvitt slikt søppel uansett mener jeg.

Hvem vil ha en mann som kaster seg etter venninner av datteren? :O

Nei du skal bare ta det helt med ro. Gjør han der, vil du vel ikke ha han uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...