Gå til innhold

Fått nok av IDOL Tone, heia IDOL Eva !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Eva Weel Skram som konkurerte mot Tone Damli i Idol 2005, er helt fantastisk.

Hun er med i gruppen Eva and the heartmaker. Hun sa tidligere i et intervju at hun var ikke så veldig opptatt av å bli gjenkjent, det viktigst var tross alt musikken. Og der har VIRKELIG selveste stor Tone Damli noe å lære!

Er det bare jeg som er drita lei av Tone?

Anonym poster: fb7bfb9c9492f53632db1c64f0abb27c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Eva Weel Skram som konkurerte mot Tone Damli i Idol 2005, er helt fantastisk.

Hun er med i gruppen Eva and the heartmaker. Hun sa tidligere i et intervju at hun var ikke så veldig opptatt av å bli gjenkjent, det viktigst var tross alt musikken. Og der har VIRKELIG selveste stor Tone Damli noe å lære!

Er det bare jeg som er drita lei av Tone?

Anonym poster: fb7bfb9c9492f53632db1c64f0abb27c

Nei!
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg er møkklei av Tone...!! Synes det er helt tragisk at hun skal være dommer i Idol, vet ikke om jeg orker å se på det nå.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er møkklei av Tone...!! Synes det er helt tragisk at hun skal være dommer i Idol, vet ikke om jeg orker å se på det nå.

Sammeher!

Og enig med deg, TS, Eva var kjempeflink å synge! LIker henne og musikken hennes tusen ganger bedre enn Tone og de tonedøve lydene hun presser ut.

Anonym poster: 2a7d342e98dc362513dc03311ed3bfe3

• Liker 3
Skrevet

Endelig flere som er enige her! Så hun skulle være med i Melodi festivalen i Sverige også nå. Uff. Greit nok at hun er vakker, men det stopper dessverre der!

Skal ikke se på Idol i år jeg heller, venter til neste gang;)

En annen ting som også er litt rart er at hun er den eneste som ikke tør å ha åpent kommentarfelt på bloggen sin.

Hun som selv sier at hun ikke bryr seg om negative kommentarer :)

Skrevet

Endelig flere som er enige her! Så hun skulle være med i Melodi festivalen i Sverige også nå. Uff. Greit nok at hun er vakker, men det stopper dessverre der!

Skal ikke se på Idol i år jeg heller, venter til neste gang;)

En annen ting som også er litt rart er at hun er den eneste som ikke tør å ha åpent kommentarfelt på bloggen sin.

Hun som selv sier at hun ikke bryr seg om negative kommentarer :)

Synes ikke hun er spesielt pen heller, jeg. Det kan jo ha med å gjøre at jeg ikke er så begeistret for henne som person, men vil si de fleste venninnene min er på hennes nivå eller over..

Anonym poster: 13ada16d2083a60c17c797e2b41196e3

• Liker 3
Skrevet

Er møkklei Idol, alle deltakerne og liknende programmer. Blæ, send no interessant på tv isteden.

• Liker 2
Skrevet

De er bestevenninner, tviler på Eva er interessert i en fan som aktivt oppsøker et forum for å slenge dritt om bestevenninnen hennes.

Ellers er jeg enig at både personlighetsmessig og musikalsk sett er Eva mer i min bane.

Anonym poster: b82070d599cacb6cbce06c506327ec21

Skrevet

Er møkklei Idol, alle deltakerne og liknende programmer. Blæ, send no interessant på tv isteden.

Enig! Eneste lignende program jeg liker er Norske Talenter, for der er det mer variasjon. Idol/x-factor/the voice (eller hva det het) begynnner å bli oppbrukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...