Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en enkel rettetang fra babyliss som jeg nå tenker å bytte ut med en fra ghd. :)

Synes de er ganske dyre så har gått etter pris og funnet denne: http://www.feelunique.com/p/GHD-New-IV-Styler

Er det noen som har erfaring med "ghd iv styler" og kan si meg noe om hva som skiller den fra de andre typene?

Eneste kriteriet jeg har er vel at platene skal være smale/ tangen skal være rund slik at det også går an å lage krøller med den.

Håper noen ghd-fans kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet er GHD IV styler standard-rettetangen fra GHD. De andre er enten bredere, miniversjon eller sånne spesielle design-versjoner i rosa, gull og med ekstra tilbehør. De spesielle design/limited edition-versjonene har kanskje noen små forskjeller fra den vanlige GHD IV styler, men tror ikke det er veldig merkbart.

Jeg har GHD IV styler og er veldig fornøyd med den hittil, både til retting og krølling.

Skrevet

Så vidt jeg vet er GHD IV styler standard-rettetangen fra GHD. De andre er enten bredere, miniversjon eller sånne spesielle design-versjoner i rosa, gull og med ekstra tilbehør. De spesielle design/limited edition-versjonene har kanskje noen små forskjeller fra den vanlige GHD IV styler, men tror ikke det er veldig merkbart.

Jeg har GHD IV styler og er veldig fornøyd med den hittil, både til retting og krølling.

Tusen takk for svar! :)

Så det stemmer at denne er i normal størrelse, og ikke mini. Tenkte kanskje at størrelsen var grunnen til at den er billigere?

Skrevet

Jeg har GHD IV styler, og kan absolutt anbefale den. Brukte babyliss sine før, og merker virkelig stor forskjell. Håret blir mer glansfult og mykt. Er veldig lett å lage krøller med den også, tar faktisk kortere tid enn å glatte håret, og i mitt hår holder krøllene til neste gang jeg vasker håret. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...