AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 En som er hyggelig og flørter på fest, for så å si nei når hun blir spurt om å bli med gutten hjem? Anonym poster: 8377ac5c137f42bd41b3e9b0f95d3c41
Gjest ms_kwang Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 pretty much x) Eller hun blir med deg hjem på "nachspiel" gjerne flørter og dere har det skikkelig hett, til hun sier "Nei vettu hva, nå stikker jeg*kyss på kinnet*"
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 En som er hyggelig og flørter på fest, for så å si nei når hun blir spurt om å bli med gutten hjem? Anonym poster: 8377ac5c137f42bd41b3e9b0f95d3c41 At en er hyggelig med en random fyr på en fest, betyr ikke at det blir noe på fyren. Anonym poster: 6c111ff7f4e64a6cc1653547ca62ffcb 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Er vel en luremus, da Synes det er dumt at alle forventer at man liksom MÅ ha sex senere på kvelden hvis man flørter litt på fest. Anonym poster: 8377ac5c137f42bd41b3e9b0f95d3c41 3
Gjest ms_kwang Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Er vel en luremus, da Synes det er dumt at alle forventer at man liksom MÅ ha sex senere på kvelden hvis man flørter litt på fest. Anonym poster: 8377ac5c137f42bd41b3e9b0f95d3c41 mm jeg er ei SKIKKELIG luremus, synes nesten synd på alle kundene som kommer innom butikken når jeg gir de komplimenter, de må jo tro jeg flørter med dem o.O for så å ikke gi dem noe....huffameg x) (nå er det slik at det er en liten butikk i ett boligområde... )
Anoia Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 En luremus er en som flørter med en fyr, lar han spandere drinker på seg og i det hele tatt lar fyren tror at hun er interessert i ham for å få bekreftelse og gratis drinker, for deretter å forsvinne og la fyren sitte igjen med skjegget i postkassen. I mine øyne trenger det ikke nødvendigvis dreie seg om sex, bare ganske enkelt at en fyr legger inn aksjer hos en jente han er interessert i og føler seg lurt etterpå når det viser seg at hun har lekt med ham. 3
Gjest Summers Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 En luremus er en som flørter med en fyr, lar han spandere drinker på seg og i det hele tatt lar fyren tror at hun er interessert i ham for å få bekreftelse og gratis drinker, for deretter å forsvinne og la fyren sitte igjen med skjegget i postkassen. I mine øyne trenger det ikke nødvendigvis dreie seg om sex, bare ganske enkelt at en fyr legger inn aksjer hos en jente han er interessert i og føler seg lurt etterpå når det viser seg at hun har lekt med ham. Kvinneversjonen av player:-) 4
Anoia Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Er vel en luremus, da Synes det er dumt at alle forventer at man liksom MÅ ha sex senere på kvelden hvis man flørter litt på fest. Anonym poster: 8377ac5c137f42bd41b3e9b0f95d3c41 Jeg synes det er helt greit å flørte, men av hensyn til fyren er det kanskje lurt å på en eller annen måte gjøre ham klar over hva intensjonene dine er. Så kan han evt gå og sjekke opp en annen jente i stedet hvis han er ute etter noe mer.
Tidus Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 (endret) Det var noen milde versjoner av luremus som har blitt beskrevet her.. Jeg ser ikke på de tilfellene som er nevnt som luremus. Ei som er luremus for meg er ei som f. eks kan gni deg på kuken, kysse deg, være skikkelig interessert, men når kvelden er omme, sier hun hadet bra, når det har vært "opplagt" at man får seg noe. Eller enda verre: Hun tar deg med hjem (eller omvendt), roter som faen med deg i senga, men stopper deg når du prøver å sette inn "støtet" Edit: Og hun har ikke mensen, eller kan skylde på prevensjon, såklart. Endret 20. november 2012 av Tidus
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Det finnes mange varianter av luremuser. Den mest vanlige er hun som gir klare og åpenbare signaler om at hun vil ha mer enn bare en flørt. Det kan være tafsing, stryking, kyssing. Før hun da sier nei og smiler (nærmest hånlig) når gutten ønsker å fortsette på soverommet.... Den verste luremusa er den som er med på leken hele veien, for så å anmelde gutten for voldtekt etterpå. Anonym poster: 29f81c85ee9fbb4c4333cf1cfd52c4df
Tidus Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Det finnes mange varianter av luremuser. Den mest vanlige er hun som gir klare og åpenbare signaler om at hun vil ha mer enn bare en flørt. Det kan være tafsing, stryking, kyssing. Før hun da sier nei og smiler (nærmest hånlig) når gutten ønsker å fortsette på soverommet.... Den verste luremusa er den som er med på leken hele veien, for så å anmelde gutten for voldtekt etterpå. Anonym poster: 29f81c85ee9fbb4c4333cf1cfd52c4df De kommer heldigvis svært sjeldent langt med anmeldelsen sin.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Den verste luremusa er den som er med på leken hele veien, for så å anmelde gutten for voldtekt etterpå. Anonym poster: 29f81c85ee9fbb4c4333cf1cfd52c4df Vet du hva, du kan stappe de der meningen dine er viss plass. Er det i det hele tatt mulig å være så idiot at en trekker slike argumenter i enhver diskusjon\tråd her? Anonym poster: 6c111ff7f4e64a6cc1653547ca62ffcb 1
Larsern Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 De kommer heldigvis svært sjeldent langt med anmeldelsen sin. Nåja, det har vi vel ingen nøyaktige tall på. Det vi derimot kan slå fast er at dersom en gutt blir anmeldt for voldtekt så er han allerede stemplet som voldtektsmann, og det er et stigma som vanskelig lar seg fjerne. 1
Larsern Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 En som er hyggelig og flørter på fest, for så å si nei når hun blir spurt om å bli med gutten hjem? Anonym poster: 8377ac5c137f42bd41b3e9b0f95d3c41 Ikke nødvendigvis. Jeg ville heller sagt at det er ei jente som viser falske intensjoner om å ligge med en gutt for å oppnå fordeler som f.eks gratis drikke, skyss hjem, gaver osv, å få bekreftelse, oppleve en viss kontroll, eller rett og slett drite ut en gutt (Utnyttelser m.a.o). Ikke misforstå, hun er selvsagt i sin fulle rett til å gjøre dette, men om det er et spill ut fra de overnevnte grunner, så er hun likevel en drittsekk.
Alina X Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Det blir for dumt å kalle noen for luremus kun utifra at man har hatt en hyggelig tone på et utested, og at gutten har spandert noen drinker. Det er vel ingen som tvinger guttene til å kjøpe drinker er det vel?Og de som forventer fitte for en øl, hv slags syn har de på andre mennesker egentlig? Jeg har blitt nærmest påtvunget alkohol. Jeg pleier høflig å takke nei, men da får man som regel en "Kom igjen a! Det er bare en drink!" eller lignende utsagn. Har til og med sagt direkte til menn at Det blir ingenting på dem, rett og slett fordi eg har følt meg NØDT til å gjøre det for å ikke plante ideer i huet på dem. Derfor kan enkelte kvinner også virke sure på byen, fordi de er vant med drita gutter som prøver seg på et ligg, og da hjelper det ikke å være verken høflig eller hyggelig, snarere bitchy. MEN, jeg er enig i at man er en luremus hvis man konstant gir uttrykk for at det skal skje noe mer,og ang det med nachspiel voldtekter så ja, jeg mener at det er mange falske voldtekter der i gården. Det er mange som sier: "Jeg ville egentlig ikke"osv, men har ikke KJEMPET mot den såkalte voldtekten. Ligger du der halvfull og sier Nei, men ikke kjemper, så kan faktisk ikke klage(med mindre man er såpass sørpefull at man ikke KAN gjøre motstand)og angrer du dagen derpå er du en råtten HEKS om d anmelder en voldtekt. Blir du voldtatt, ikke ligg der og hvisk Nei, da kjemper du for å komme deg vekk. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #16 Skrevet 20. november 2012 Ei som er luremus for meg er ei som f. eks kan gni deg på kuken, kysse deg, være skikkelig interessert, men når kvelden er omme, sier hun hadet bra, når det har vært "opplagt" at man får seg noe. Eller enda verre: Hun tar deg med hjem (eller omvendt), roter som faen med deg i senga, men stopper deg når du prøver å sette inn "støtet" Edit: Og hun har ikke mensen, eller kan skylde på prevensjon, såklart. Mulig det bare er jeg som er dårlig til å kline, men har blitt skuffet nok ganger til at jeg trodde det var normalt å kline uten at det blir noe mer ut av det. Å ta med noe hjem og ikke ha sex må vel være ren ondskap? Aldri hendt meg, ikke at jeg er så veldig aktiv ute på byen. Det er mange som sier: "Jeg ville egentlig ikke"osv, men har ikke KJEMPET mot den såkalte voldtekten. Ligger du der halvfull og sier Nei, men ikke kjemper, så kan faktisk ikke klage(med mindre man er såpass sørpefull at man ikke KAN gjøre motstand)og angrer du dagen derpå er du en råtten HEKS om d anmelder en voldtekt. Blir du voldtatt, ikke ligg der og hvisk Nei, da kjemper du for å komme deg vekk. Sier man nei så er det voldtekt. Verre er det ikke. Anonym poster: d2c7ecc0d7f787f8b6dd17f4309f7c5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå