Gå til innhold

Russetid = sextid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke fortalt det, men jeg så russebilen deres parkert hos en av venninnene til datra nylig, og den heter Sex&Singelbil. Hva hadde dere tenkt? Er det bare et morsomt ordspill, eller er det vanlig at russen har mye tilfeldig sex nå til dags? Synes jo heller hun bør finne en fast kjæreste.

Anonym poster: 764a4f15ad4330461450351762285bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nokså vanlig at russen har tilfeldig sex.

• Liker 2
Gjest ms_kwang
Skrevet

Det kommer helt ann på :)

MEN Ja, mange har tilfeldig sex..

Er jo flere russeknuter å ligge med X antall gutter....

Det er den greia, det er kult å være russ, du møter mange nye folk, er gjerne alkohol i bildet, masse hormoner og ting skjer :)

MEN er jo absolutt ikke alle som gjør det her. Selvom russebilen hennes heter det betyr jo absolutt ikke at hun ligger rundt med en haug med gutter:)

Er mange russ som har vett nok til å holde fingra fra fatet og bare ha det gøy :))

(Jeg var edru russ under hele russetiden..og selvom jeg var russepresident så gikk det helt fint. Var faktisk mange som ikke drakk, men vi hadde det like gøy for det om :P)

Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye på navnet på bilen. Var russ nå i år og det var veldig få av mine venninner som hadde sex med tilfeldige gutter. Selv hadde jeg kjæreste som er noen år eldre enn meg så for min del var det ikke aktuelt å rote rundt med andre. Jobbet også store deler av russetiden, var med på fester og alt sånn men var heller edru mesteparten av tiden og var sjåfør de gangene vi ikke hadde andre til å kjøre. Tror derfor jeg fikk med meg en del mer av det som skjedde siden jeg ikke hadde alkohol innabords.

Når det kommer til bilnavn er det ofte bare gøy. Flere av bilene jeg så i år hadde navn som ikke burde vært lov å ha, og som jeg skjønner at flere har reagert på. Men igjen er det bare for gøy, og veldig få tar navnet på bilen veldig seriøst.

Anonym poster: 5a198bc78624bda5536c2eadc938ca15

Skrevet

For de fleste er det en god avstand mellom fleiping om sex, og det å ha sex. Er ikke så sikker på at alle voksne, eller unge for den saks skyld, alltid ser det. Mange blir nok unødvendig mye stresset av dette.

Skrevet

Det er VELDIG vanlig å ha mye sex i russetiden. Jeg bor i en by på Østlandet, og her kan guttene finne på å suge hverandre, jentene slikker hverandre, mange har trekant - ja, finner på ting i fylla som de kanskje aldri ville ha gjort ellers, fordi dette spesielt gir ekstra poeng på russerebusen. Jeg har hørt x antall historier om de som vanligvis var veldig stille, beskjedne og ikke gjorde mye ut av seg, som plutselig hadde trekant med publikum....

Hvis de ikke hadde vært interessert i sex under russetiden, ville de ha funnet et navn uten seksuell undertone. De kristne bl.a. hadde HELT andre navn på russebilene sine f.eks., enn majoriteten.

Anonym poster: 779bfe69df1b19ee58e1f9aed09c3e7b

• Liker 1
Skrevet

Det er VELDIG vanlig å ha mye sex i russetiden. Jeg bor i en by på Østlandet, og her kan guttene finne på å suge hverandre, jentene slikker hverandre, mange har trekant - ja, finner på ting i fylla som de kanskje aldri ville ha gjort ellers, fordi dette spesielt gir ekstra poeng på russerebusen. Jeg har hørt x antall historier om de som vanligvis var veldig stille, beskjedne og ikke gjorde mye ut av seg, som plutselig hadde trekant med publikum....

Hvis de ikke hadde vært interessert i sex under russetiden, ville de ha funnet et navn uten seksuell undertone. De kristne bl.a. hadde HELT andre navn på russebilene sine f.eks., enn majoriteten.

Her var det mye "jeg har hørt" og lite egne erfarigner. Det er på denne måten rykter oppstår!!

• Liker 1
Skrevet

Her var det mye "jeg har hørt" og lite egne erfarigner. Det er på denne måten rykter oppstår!!

Nei, jeg har sett MYE selv. Har ikke gjort noe jeg kommer til å angre på senere selv, men har venninner som har gjort det. Tingene jeg nevnte er jo ting folk har SETT, i forbindelse med russerebusen.

• Liker 2
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i det brukeren over skriver. Det var nok jevnt mer sex enn før blant elevene på skolen min under russetiden, men de aller fleste holdt på som før. Mange hadde kjærester og ellers holdt seg flest i skjorta, selv om nesten alle bilene hadde "seksuelle" navn.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i det brukeren over skriver. Det var nok jevnt mer sex enn før blant elevene på skolen min under russetiden, men de aller fleste holdt på som før. Mange hadde kjærester og ellers holdt seg flest i skjorta, selv om nesten alle bilene hadde "seksuelle" navn.

Slik var det hos oss også. For all del, jeg så mange humpende rumper på Tryvann, men jeg vil ikke tro det er noe grunn til å ta på vei på grunn av navnet på russebilen. Det er faktisk ikke slik at alle legger fra seg verdier og moral hjemme med jeansene når de tar på seg russebuksa. På min russebil hadde vi et ganske seksuelt tema, men ingen av oss som ellers ikke lå rundt til vanlig gjorde det i russetiden.

Skrevet

Hun har ikke fortalt det, men jeg så russebilen deres parkert hos en av venninnene til datra nylig, og den heter Sex&Singelbil. Hva hadde dere tenkt? Er det bare et morsomt ordspill, eller er det vanlig at russen har mye tilfeldig sex nå til dags? Synes jo heller hun bør finne en fast kjæreste.

Anonym poster: 764a4f15ad4330461450351762285bbc

Tenker ikke noe særlig om navnet jeg. Det er "typisk" russetid. Jeg tar det litt som et morsomt ordspill, men det er jo ikke til å stikke under en stol at russetiden nå til dags handler mye om sex, dessverre. Det er jo blitt ganske normalt å ha tilfeldig sex i russetiden, men det er det jo også natt til lørdag. Bare at i russetiden er ting tatt enda et steg lenger, og det er jo ikke uvanlig å se folk ha sex i skogen på tryvann..... Mye mulig du vil at venninnen til datteren skal få seg kjæreste, men det bestemmer hun jo helt selv.

Skrevet

Det kommer helt an på personen. Selv var jeg kjærestejente i russetida og kommer heller ikke på noen av venninne mine som var noe spesielt ville selv om de var single.

De som hadde mye tilfeldig sex til vanlig hadde nok litt ekstra i russetida kanskje, på grunn av alle festene.

Skrevet

Jeg var russ i år, men har kjæreste da. Her jeg bor er det ikke så vanlig å knulle rundt, selvfølgelig skjer ting på russetreff osv. Heldigvis kaster de ut kondomer på slike ting. Det er jo litt vanskelig å styre andres liv, så om datra di ønsker å ha sex så er det vel ikke så mye du får gjort dessverre.. Er du forresten sikker på at det er deres design på bussen? Vi begynte ikke med sånt før snøen smelta på våren. Kan hende det er de som de kjøpte den av sitt konsept? Kan du ikke bare spørre datra di om hva de skal kalle bussen osv? :)

Anonym poster: 80214d2d492c89f2f0ac1b4aa124c79e

Skrevet

Slik var det hos oss også. For all del, jeg så mange humpende rumper på Tryvann, men jeg vil ikke tro det er noe grunn til å ta på vei på grunn av navnet på russebilen. Det er faktisk ikke slik at alle legger fra seg verdier og moral hjemme med jeansene når de tar på seg russebuksa. På min russebil hadde vi et ganske seksuelt tema, men ingen av oss som ellers ikke lå rundt til vanlig gjorde det i russetiden.

Og hva hvis man har verdier og moral som tilsier at tilfeldig sex er greit? Skremmende kvinnesyn i denne tråden!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror dette har noe med saken å gjøre, på Østlandet virker det som om ting er litt mer ute av kontroll enn i andre steder i landet. Det er klart russ over hele landet har sex og er gærne, men østlendinger virker som om de er hakket verre enn alle andre.

Da jeg var russ skjedde det at noen hadde seg, men langt i fra alle og det var ikke så ofte, for de som gjorde det, bare én gang i russetida.

Anonym poster: eb724216461bbf9713c307b496b12d38

Gjest Wanderlust
Skrevet

Og hva hvis man har verdier og moral som tilsier at tilfeldig sex er greit? Skremmende kvinnesyn i denne tråden!

Da er selvfølgelig det helt ok, det også! Jeg sa ingenting om at det var noe galt :)

Skrevet

Jeg tror dette har noe med saken å gjøre, på Østlandet virker det som om ting er litt mer ute av kontroll enn i andre steder i landet. Det er klart russ over hele landet har sex og er gærne, men østlendinger virker som om de er hakket verre enn alle andre.

Da jeg var russ skjedde det at noen hadde seg, men langt i fra alle og det var ikke så ofte, for de som gjorde det, bare én gang i russetida.

Anonym poster: eb724216461bbf9713c307b496b12d38

Nja, jeg var også russ i år og kommer fra en by på Østlandet. Ingen på min buss hadde tilfeldig sex med noen, utenom en jente som har det hver helg uansett... Var et par som rotet litt rundt med tilfeldige gutter, men ingen sex. Så jo så klart, som noen andre har nevnt her, noen humpende bare rumper i skogen på tryvann, men var ikke mange av de heller. Jeg la hvert fall ikke merke til noe spesielt mer seksuelle aktiviteter. Nå hadde jeg kjærest i russetiden som også var russ, men jeg ville uansett aldri ha gjort noe med en tilfeldig fyr om jeg var singel, verken i russetiden eller til "vanlig!

Anonym poster: d56a2b9b7e015f7f31ab1b13c82f9552

Skrevet

Må si jeg koste meg litt ekstra i russetiden enn ellers ja. Mye fyll førte ofte til nachpiel og overnattinger hos venner og bekjente, noe som igjen lett førte til andre ting:)

Men altså, ALL russen er jo selvfølgelig ikke sånn, det er jo opp til hver enkelt. Det er jo ikke slik at det å være russ er ensbetydende med å ha sex. Jeg bare sier at mye fyll fører LETTERE til slike "usømmeligheter":P

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Enig

Anonymkode: 54835...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...