Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Hei. Er ny her... Men har sett endel her inne før jeg skaffet meg bruker navn... Skal gifte meg i 2005 med mannen i mitt liv :D Datoen er vi ikke helt sikker på enda, men det kommer... Har god tid enda. Det jeg lurte på er om dere kan hjelpe meg litt? Jeg trenger hjelp til å finne en nettside/butikk (helst norsk) som har Mon Cherie kjoler... har lett selv, men er ikke så flink til å finne ting på nett... Så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg, for jeg synst dere er veldig flikne til å finne ting for andre, så kansje dere klarer å finne til meg også?
Flo* Skrevet 5. mars 2004 #3 Skrevet 5. mars 2004 Brudehuset i Bergen er forhandler av Mon Cheri. De kan sikkert tipse deg om andre forhandlere i Norge om Bergen blir langt unna deg.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 Det går greit med Brudehuset i Bergen...
Flo* Skrevet 5. mars 2004 #5 Skrevet 5. mars 2004 Lykke til med brullupsforberedelsene og velkommen til KG! :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå