AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Hei! Jeg har endelig bestemt meg for at jeg virkelig vil ha en tatovering. Det skal være et "sitat" som betyr veldig mye for meg. Men jeg trenger litt inspirasjon til hvor jeg kan plassere den! Synes det er veldig fint i nakken, litt mellom vingene. Problemet er bare at jeg kanskje kommer til å ta en ryggoperasjon, og vil ikke at det skal bli et arr midt i tatoveringen Vet at mange har på underarmen, men er ikke helt sikker på om det er noe for meg. Jeg vil helst kunne skjule den om jeg må. Så er det noen som har noen tips? Anonym poster: d4d5b9714403be2f625bee678a75b2c4
Gjest Funky Punk Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 På ribbeina er veldig populärt, også ganske fint egentlig Rundt ankelen eller håndleddet Nakken
Adele Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 På ribbeina er veldig populärt, også ganske fint egentlig Rundt ankelen eller håndleddet Nakken Stemmer for ribbeina Men ribbeina er vel sykt vondt? 1
Binta Ba Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Hoftene? Alle har forskjellige smerteterskler, så det som gjør veeeldig vondt for noen, vil andre ikke føle en gang.
Gjest Glorificus Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Ser poenget med å kunne skjule den. Hoftene er jo et godt alternativ, ev. nakken (slik at håret kan skjule det). Kommer jo litt an på hvor stor/lang du ser for deg at den skal bli?
Vulpes Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Ribbeina/på siden av overkroppen er ofte en fin plassering.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Tusen takk for tips, dere Ja, ribbeina er egentlig en fin plassering, men som adele bethune over her sier, er jeg redd for at det kjør veldig vondt. Dette blir min første tatovering, og har egentlig ikke så høy smerteterskel. Er jo selvfølgelig klar over at det gjør vondt uansett hvor man plasser den, men er jo greit å ikke ta det på de verste stedene fordet Takk, Tonje! Synes det er fint på siden av overkroppen, sånn rett under kragebeinet.. Igjen, så vil jeg ikke ta i nakken, pga en evt operasjon som gjør at det kanskje blir et arr der. Teksten jeg skal ha er på tre ord, så den er ikke lang Anonym poster: d4d5b9714403be2f625bee678a75b2c4 1
Auroressa Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Jeg har selv skrift tattovering med en fjær på ribbeina, dette var min første tattovering selv, og seansen tok litt over 1 time bare. Absolutt levbart, og ikke vondt vondt vondt som mange skulle tro
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 Hoftene? Alle har forskjellige smerteterskler, så det som gjør veeeldig vondt for noen, vil andre ikke føle en gang. Er det virkelig noen som overhodet ikke kjenner en tatovering? I så fall må de ha mye mindre nervetråder enn meg Etter å ha tatt en ganske stor tatovering som går både litt på ribbeina, ryggraden og rumpa, i tillegg til resten av ryggen, så må jeg ærlig innrømme at ingenting er så vondt som ryggraden og rumpa, med ribbeina på 3. plass Det var overlevelig, men vondt. Resten gikk greit, men jeg kjente godt allikevel :gjeiper:
Cupcake92 Skrevet 12. desember 2012 #11 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har en stor tatovering på ribbeina (skrift). Syntes ikke det var vondt
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #12 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har skrift nedover fingeren. Det er skrevet i rosa og ingen ser den hvis jeg ikke viser den. Den blir "slitt bort" mye fortere en de andre jeg har da, så du må regne med å farge den opp i så fall Anonym poster: de6f357a8650b4f976e5d6bc26f0c7fd
Tippy Skrevet 12. desember 2012 #13 Skrevet 12. desember 2012 Man må lide litt for skjønnheten Selv har jeg en diger av hunden min fra skulderen og nedover, syntes egentlig det var "skyggene" som var vondest. Satt i 7timer og den ble rå flott, får MYE skryt av den
Gjest loren Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har min skrifttatovering oppå fotbladet. Har seks ord og er veldig fornøyd. Ser den ikke på vinteren da, men kan vise den fram i søte sko på sommeren :-)
fitness_ Skrevet 12. desember 2012 #15 Skrevet 12. desember 2012 Har på ribbeina, magen, hoften... Var helt sinnsykt vondt men verdt det uten tvil
Gjest Blomst83 Skrevet 12. desember 2012 #16 Skrevet 12. desember 2012 Hva legger du i å skjule hvis du må? Jeg har på undersiden av håndleddet, og den kan jo skjules med genser. Og siden den er på undersiden er det jo ikke i øyenfallende heller
Minya Skrevet 13. desember 2012 #17 Skrevet 13. desember 2012 Er det virkelig noen som overhodet ikke kjenner en tatovering? I så fall må de ha mye mindre nervetråder enn meg Da jeg tok de jeg har på ryggen, lå jeg og koste meg fordi det kilte så deilig. Men den på hoftekammen stakk noe voldsomt.
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. desember 2012 #18 Skrevet 13. desember 2012 Da jeg tok de jeg har på ryggen, lå jeg og koste meg fordi det kilte så deilig. Men den på hoftekammen stakk noe voldsomt. Wow! Nå er det mulig det var fordi det var mye på ryggraden og slikt, men jeg synes i grunn ikke noe av tatoveringa var spesielt deilig gitt. Annet enn at jeg kanskje oppdaget en liten tendens til masochisme innimellom
Kamikatze Skrevet 13. desember 2012 #19 Skrevet 13. desember 2012 Tre ord? Hm... Hvis det er "denne side opp", kan du ha dem under fotbladet. 2
Gjest Loverdose Skrevet 14. desember 2012 #20 Skrevet 14. desember 2012 Fullt mulig å skjule en tatovering på håndleddet også - kan skjules med armbånd og langermet genser/bluse/etc. Stemmer for ribbebeina jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå