Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell om den gangwen du ble playet! Hva var det som gjorde at playeren klarte å få deg i seng? Kjente du han fra før?

Anonym poster: 3140f3544087be775d5b01064f9e693a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ive never been played, cuz I am the PLAYA!!!

• Liker 1
Skrevet

Ble rundlurt nå i år faktisk. Trodde jeg hadde noe på gang med verdens herligste fyr. Jada, ryktene gikk jo om at han var player, men måten han oppførte seg på gjorde at jeg gav han en sjanse, dom som jeg er. Jeg ville ikke gå så veldig fort frem, og det var helt greit for han. Tror det gikk en måned eller noe sånt før vi hadde lå sammen. Dette fortsatte i noen måneder, og vi hadde det kjempefint sammen. Helt til jeg fikk høre om at han holdt på med akkurat det samme med flere jenter samtidig. Vel, takk for meg!

• Liker 1
Skrevet

Ble rundlurt nå i år faktisk. Trodde jeg hadde noe på gang med verdens herligste fyr. Jada, ryktene gikk jo om at han var player, men måten han oppførte seg på gjorde at jeg gav han en sjanse, dom som jeg er. Jeg ville ikke gå så veldig fort frem, og det var helt greit for han. Tror det gikk en måned eller noe sånt før vi hadde lå sammen. Dette fortsatte i noen måneder, og vi hadde det kjempefint sammen. Helt til jeg fikk høre om at han holdt på med akkurat det samme med flere jenter samtidig. Vel, takk for meg!

Stol alltid på player rykter! :opplyser::excl: :excl: :excl: :excl: :opplyser:

• Liker 3
Skrevet

Det skal jeg love deg at jeg gjør nå!

Skrevet

Det synes jeg blir litt for drøyt. For hvis jeg hadde latt player ryktene avgjøre, så hadde ikke jeg vært gift og mor til verdens skjønneste barn i dag.

Noen er playere fordi de liker tanken på at då mange ønsker å være med de. Og noen får player ryktet fordi de faktisk er populære blant damene, kan velge og vrake, og av den grunn velger å utnytte seg av dette, men i bunn og grunn leter de jo faktisk etter noen de vil være sammen med. Selv om de sårer mange på veien. Og det er selvfølgelig 50/50 for hvem av playerne du møter, men noen ganger bør man ta sjansjen ;)

Jeg har forsåvidt møtt på en player av det første slaget, og han trodde han hadde meg i sin hule hånd til jeg overrasket han med å playe han. Han kontaktet meg av og på i flere år. Til dags dato vet jeg ikke om det var egoet hans som skulle få meg til å like han, eller om han faktisk hadde følelser..

Anonym poster: fd2d2580469751a5f3caf4cbf21692e9

Skrevet

Jeg var litt playette i min tid og det var omtrent som i sangen fra Joan Jett: He was with me, yeah me. ;)

Skrevet

Se på det sånn: Du er så deilig, at en fyr var villig til å bruke flere mnd for å få deg i sengen og sex er jo alltid koselig :danse: (selv om han er en drittsekk)

Skrevet

Haha faren min var visst en player i sin ungdom! Flaut :fnise:

Anonym poster: fa539feca2d9cc1bbaa12bda7a380582

Skrevet

Så gutter som player jenter er ofte bare karer som er veldig hyggelige/sjarmerende/gir komplimenter etc.? Jeg hadde alltid inntrykket av at de var litt mer "sleske" og frekke, men det er vel desverre umulig å avsløre en.

Skrevet

Jeg har vært offer for en suuuuper-player.. Gud så mange forskjellige han hadde å drev å rulerte på, på èn gang. ÆSJ sier jeg bare. Ekkelt.

Short story; Han var kjekk, "den kule" jeg aaaldri kunne få osvosv. Så endte med at vi var "partnere" i noen mnd. Snakker enda med han i dag. Har visst ikke forandret seg noe, selv om han har dame.

Skrevet

Så gutter som player jenter er ofte bare karer som er veldig hyggelige/sjarmerende/gir komplimenter etc.? Jeg hadde alltid inntrykket av at de var litt mer "sleske" og frekke, men det er vel desverre umulig å avsløre en.

neida,alle playere ser sånn ut,dritlett å kjenne igjen. De fleste sier rett ut at de bare vil ha sex også.

sleazy-salesman.jpg

Anonym poster: 1a9daa244a64e08ee1993a77d42df5ee

• Liker 2
Gjest Marsvinet
Skrevet (endret)

Ble playet av en som virket som en veldig bra fyr. Svigermors drøm ved første øyekast. Hyggelig mot alle, velstelt, kjekk, flink til å snakke for seg, flink i sport, mange venner. Ikke den mest utagerende i gjengen, faktisk så var han den som jeg oppfattet som mest voksen og seriøs i kretsen hans. Han gav meg masse komplimenter og tilbragte mye tid med meg. Men etter at vi hadde ligget sammen så endret alt seg. Jeg fikk vite av en felles venn at han hadde ligget med en ny jente hvær helg mens han møtte meg, og neste gang vi befant oss på samme sted la han ikke en gang sjul på det, men fant en ny tilfeldig jente og begynte å "forføre" henne rett forran øynene mine. Gud så dum jeg følte meg. Hadde lyst til å gråte.

Endret av Marsvinet
Skrevet

Det ligger i ordet å "playe" noen. Du framstiller deg som du er ute etter noe annet enn du er. Sleskinger kan du stole på i det minste.

Anonym poster: a99369693c8ccb92a9a69ed6dfb527c3

Gjest Marsvinet
Skrevet

Fortell om den gangwen du ble playet! Hva var det som gjorde at playeren klarte å få deg i seng? Kjente du han fra før?

Hvordan det forresten? Vurderer du en karriære som "player"? Vil egentlig ikke anbefale det. Hvis noen hadde fortalt meg hvordan denne fyren holdt på, så hadde jeg skydd ham som pesten (Jeg gjør det nå, ÆSJ!). Kunne aldri ha vært sammen med en sånn. Du avskriver deg fra kjærestemarkedet på samme måte som jenter med alt for høyt "nummer".

Skrevet

Se på det sånn: Du er så deilig, at en fyr var villig til å bruke flere mnd for å få deg i sengen og sex er jo alltid koselig :danse: (selv om han er en drittsekk)

Hehe, ja, når du sier det sånn! Den hjalp, takk! :fnise:

Skrevet (endret)

Blitt utsatt for 3 playere. Dessverre har jeg fått en ekkel mistanke om jeg at hun jeg holder på med nå også er en player. I beste fall bare holder meg på gress til den hun egentlig vil ha skal bli ledig. I så tilfelle er det jævlig usselt og råttent gjort av henne. Spesielt med tanke på at jeg har gitt så mye av meg selv og har vært så oppriktig mot henne.

Folk lyver og lyver. Gjerne midt opp i trynet ditt, og man selv er så naiv og tror på hvert ord som sies. Bah!

Vi er en lettlurt gjeng er vi ikke? : /

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

1. player: Jeg var 17, han var 27. Jeg var dødelig forelsket og trodde han var det samme (jeje - jeg var 17.), helt til jeg sto på døra hans og hørte på at han hadde sex med en annen som var like gammel som meg. Det tok mange år før jeg kom over ham.

2. player: Han virket som mors beste barn og som en stille og beskjeden type som man kunne stole 100% på. Vi var samboere et par år, og jeg fikk sterkere og sterkere mistanker om at han var ute og vifta med snabelen. Det ble vel bekreftet da han fikk julekort fra en av elskerinnene hvor hun ønsket ham et bedre år enn det som var. Jeg trodde han hadde det fint.... Jeg opplevde faktisk at han prøvde seg på meg igjen her for et par år siden, til tross for at han har ny samboer som han har fått to barn med.

Nå har jeg gitt opp hele manneprosjektet, da jeg har innsett at de to mannfolka i verden som er å stole på, er opptatt.

Anonym poster: eb61ce598443d99983e082ae603ebd3f

Skrevet

En fyr jeg traff ute på byn. Han hadde lagt merke til meg før, og visste litt hvem jeg var. På grunn av dårlig timing (stress med eksen min), så valgte jeg å ikke treffe han (for hans egen del også). Jeg sa til han at ting var komplisert, og at jeg var litt skeptisk til å treffe gutter (brent).

Over sommeren var ting roet seg, og jeg var klar for å treffe noen igjen. Jeg visste at jeg likte han, og det ble til at vi møttes. Traff hverandre et par uker... ble kyssing... sex (ops, sikkert for tidlig ja!)... kino, film, middager, kveldsturer, fest osv. Traff mange av vennene hans også.

Han sa han likte meg veldig godt. Jeg sa det samme til han (og mente det helt oppriktig!). At jeg er fin, deilig osv. osv. Etter til halvannen måned eller sånn, så er jeg ute av byn en helg.

Treffer han igjen på søndagen. Sover over....

Så på mandagen får jeg høre at han hadde sex med en annen på lørdagen. :-/

Bare - hva faeeeeeen?? Og så traff han meg dagen etter?! Uten å si noe...

Skjønner liksom ikke alle tiltakene han gjorde for å faktisk få treffe meg. Eller kanskje jeg bare viste meg å være en stor skuffelse for han. Føltes ganske kjipt uansett. Han virket så ordentlig og oppriktig.

Som om jeg ikke var brent fra før liksom. Hva skal man gjøre?

Anonym poster: 81d8c189caf50baa2c99a8bc8016e987

Skrevet

....skulle stå: "etter halvannen måned".

;)

Anonym poster: 81d8c189caf50baa2c99a8bc8016e987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...