HHH Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Skal ønske meg løpesko/treningssko til jul. Vet det finnes mye på markedet, så blir litt mye å velge i. Noen som har noen tips til sko de selv er fornøyde med? Vil ha noen lette, som sitter godt etter foten, gjerne i noen freshe farger:) Skal kunne brukes til treningsstudio, og evt løpeturer ute (ikke noe voldsomt ute i skog og mark)
Harlequin Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Jeg har disse, og er veldig fornøyd! Har ikke prøvd de inne på mølla, men har fungert fint ute på grus. Har forøvrig mine i hvit/rosa. Tror allikevel jeg ville prøvd de før jeg ønsket meg de, med tanke på pronasjon http://www.xxl.no/sko/damesko/joggesko/gel-surveyor-dame-joggesko-1079511
boks Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Nike Lunarglide eller Nike Free ville jeg ønsket meg! Har 2 par Lunarglide og jeg elsker de. God støtdemping, sitter som støpt på foten, lette og freshe! Jeg har et par grå/rosa og et par grå/turkis! Samboeren har også et par som han digger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå