Gå til innhold

Svak postiv test (a1-test)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mitt første innlegg her, håper ikke jeg gjøre noe feil :klo:

Jeg lurer på om det er noen her inne som har erfaring med testene fra a1?

Jeg tok en slik i dag tidlig, og den var sååå svak at man kun kan se det med det blotte øyet. I mine øyne ser den svaaaakt rosa ut, men man vet jo aldri.

Vi har vært prøvere, litt av og på i 2,5 år og nå vil jeg SÅ gjerne at jeg er sikker på at jeg kan innbilde meg hva som helst. Har vondt i puppene (stikkinger, og ømt hvis jeg kommer bort i brystvortene) og det er det eneste symptomene jeg har. mensen skal jeg ikke ha før på onsdag.

Man bli helt tullete i hode av det her, jeg blir i såfall det.

Håper på noen svar da jeg ikke har særlig mange å dele dette med :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en A1 test på fredag som var veldig svak og så en på søndag som var veldig klar og tydelig positiv... Vi har forøvrig vært prøvere omtrent like lenge som dere, så vet akkurat hvordan du har det. man kan bli tullerusk av mindre :P

Hvorvidt din strek er en svak positiv strek eller en skyggestrek er jo litt vanskelig å si, men hvis den er rosa så skal en strek være en strek uansett hvor sterk den er. Jeg ville uansett tatt en ny test på onsdag, så vet du det helt sikkert... Lykke til!

Anonym poster: 947165f034193e0de8b2ae2046ef0967

Skrevet

Så lenge testen er bred, har farge, er på riktig sted på testen og kommer innenfor tidsfristen er en strek en strek.

Jeg har fått falske streker på følgende måter:

- Synålsstreker

- Halve streker

- Strek for langt mot oppsugingsdelen

- Grå streker

- Streker som dukker opp fordi man har fått urin over maksmerket

- Tester som blir positive fordi de ligger og trekker for lenge etter tidsfristen.

Skrevet

Hei!

Mitt første innlegg her, håper ikke jeg gjøre noe feil :klo:

Jeg lurer på om det er noen her inne som har erfaring med testene fra a1?

Jeg tok en slik i dag tidlig, og den var sååå svak at man kun kan se det med det blotte øyet. I mine øyne ser den svaaaakt rosa ut, men man vet jo aldri.

Vi har vært prøvere, litt av og på i 2,5 år og nå vil jeg SÅ gjerne at jeg er sikker på at jeg kan innbilde meg hva som helst. Har vondt i puppene (stikkinger, og ømt hvis jeg kommer bort i brystvortene) og det er det eneste symptomene jeg har. mensen skal jeg ikke ha før på onsdag.

Man bli helt tullete i hode av det her, jeg blir i såfall det.

Håper på noen svar da jeg ikke har særlig mange å dele dette med :S

Hvordan ble det med det Mariiiie? Velkommen til Kg :D

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er gravid, 8 uker på vei i dag :) Takk så mye for svar, min rosa beskjedne strek var altså en strek:0) Kan nesten ikke tro det, nå krysser vi fingrene for at dette går den rette veien :)

Skrevet

Jeg er gravid, 8 uker på vei i dag :) Takk så mye for svar, min rosa beskjedne strek var altså en strek:0) Kan nesten ikke tro det, nå krysser vi fingrene for at dette går den rette veien :)

Gratulerer :D :D :D :D :danse: :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...