Gjest O___o Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 (endret) O' kjære elskverdige KG-orakler! Hva kjøper man til en mann i 30-årene som har absolutt alt? Han har mange interesser - men han har alt av utstyr som han trenger til alle sammen.Han er også såpass mye på diverse reiser / turer / konserter / osv. at jeg heller ikke ser det som særlig aktuelt. (Skyldes litt det rent praktiske og - å få ting til å gå opp i opp med kalenderen hans ellers)Han er ikke typen som bruker smykker/armbånd/klokker....Og samtidig har han mer penger enn hva han noen sinne vil komme til å bruke... Endret 19. november 2012 av O___o
Guybrush Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Flytur med jagerfly Opplevelser utenom det vanlige som man rett og slett ikke har tenkt på eller vet om selv er jo gjerne en suksess. http://www.dinside.no/836408/jagerflyver-for-en-dag-i-norge http://www.warbird.no/ Faktisk er det veldig billig i Norge, rimeligere enn i andre land da det er forbudt for slike foreninger å tjene penger på denslags aktivitet. De må kun ta inn reelle kostnader. Alternativt får du prøve å finne ut om det var noe han ønska seg grisemasse da han var liten men har glemt/eller aldri fikk tak i den gang. Ting som ikke nødvendigvis koster mye men som er vanskelige å få tak i. Jeg har selv hatt stor suksess ved å skaffe signerte bøker, bilder, filmplakater, cdplater hvor jeg har jobba lenge med å få favorittboka/plata/filmen signert av skuespiller/regisssør/skribent/sanger.
Gjest Badabing Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg pleier også å gå for opplevelser. -Rafting o.l. i Sjoa (de har også sånne pakker, men da trenger man fort en helg) -Brevandring -Flytur med seilfly, småfly, jagerfly, helikopter, akrofly, veteranfly -Fallskjermhopp -Vindtunnel osv på Voss (Mye flyrelatert her, men jeg er sammen med en som er hekta på fly selv...) -Førsteutgave av favorittboken hans
Gjest O___o Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Jeg pleier også å gå for opplevelser. -Rafting o.l. i Sjoa (de har også sånne pakker, men da trenger man fort en helg) -Brevandring -Flytur med seilfly, småfly, jagerfly, helikopter, akrofly, veteranfly -Fallskjermhopp -Vindtunnel osv på Voss (Mye flyrelatert her, men jeg er sammen med en som er hekta på fly selv...) -Førsteutgave av favorittboken hans Brevandring er vel det eneste jeg kan komme på i farta at han ikke har gjort Takk for tipset!
Gjest O___o Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Flytur med jagerfly Opplevelser utenom det vanlige som man rett og slett ikke har tenkt på eller vet om selv er jo gjerne en suksess. http://www.dinside.n...-en-dag-i-norge http://www.warbird.no/ Faktisk er det veldig billig i Norge, rimeligere enn i andre land da det er forbudt for slike foreninger å tjene penger på denslags aktivitet. De må kun ta inn reelle kostnader. Alternativt får du prøve å finne ut om det var noe han ønska seg grisemasse da han var liten men har glemt/eller aldri fikk tak i den gang. Ting som ikke nødvendigvis koster mye men som er vanskelige å få tak i. Jeg har selv hatt stor suksess ved å skaffe signerte bøker, bilder, filmplakater, cdplater hvor jeg har jobba lenge med å få favorittboka/plata/filmen signert av skuespiller/regisssør/skribent/sanger. Knallgod idéer! Flytur med jagerfly er nok litt uaktuelt, i forhold til at han kjenner så mange piloter og vært med på så mye i lufta - og at det koster litt mye til å ikke være helt sikker. Veldig lurt det med signerte bøker/plater
melly666 Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Jeg pleier også å gå for opplevelser. -Rafting o.l. i Sjoa (de har også sånne pakker, men da trenger man fort en helg) -Brevandring -Flytur med seilfly, småfly, jagerfly, helikopter, akrofly, veteranfly -Fallskjermhopp -Vindtunnel osv på Voss (Mye flyrelatert her, men jeg er sammen med en som er hekta på fly selv...) -Førsteutgave av favorittboken hans Jeg elsker deg Pappa er en mann som har alt - og alt han har ønsket seg til jul er "sengetøy" fordi "det gidder jeg ikke å kjøpe selv". En tur med veteranfly ville vært perfekt! Det hadde jeg aldri klart å komme på på egenhånd 1
Gjest Badabing Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Jeg elsker deg Pappa er en mann som har alt - og alt han har ønsket seg til jul er "sengetøy" fordi "det gidder jeg ikke å kjøpe selv". En tur med veteranfly ville vært perfekt! Det hadde jeg aldri klart å komme på på egenhånd Så bra! Det blir han sikkert glad for! Kan i så fall anbefale flyklubben på Kjeller om du bor på Østlandet, men de fleste andre flyklubber i landet kan sikkert sette deg i kontakt med noen som flyr veteranfly.
Pialill Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Henger meg på her jeg! Trenger tips til en helt lik kar Ikke for å kuppe tråden din, men hadde satt pris på noen tips som er litt rimelig studentlommeboken har absolutt ikke råd til flyturer og den slags...
Guybrush Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Henger meg på her jeg! Trenger tips til en helt lik kar Ikke for å kuppe tråden din, men hadde satt pris på noen tips som er litt rimelig studentlommeboken har absolutt ikke råd til flyturer og den slags... Gi ham en natt han aldri vil glemme
Pialill Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Gi ham en natt han aldri vil glemme haha! tro meg, de nettene sparer jeg ikke til sjeldene anledninger som jul og bursdag 1
Pialill Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Boudoir bilder av sin kjære ? kanskje en god idé til par som har vært sammen lenge
Gjest O___o Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Henger meg på her jeg! Trenger tips til en helt lik kar Ikke for å kuppe tråden din, men hadde satt pris på noen tips som er litt rimelig studentlommeboken har absolutt ikke råd til flyturer og den slags... Ingen fare
Gjest O___o Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Ettersom tid er mangelvare, og han jobber alle timer han ikke sover og trener, så tenker jeg å overraske ham med nedvasket leilighet / klesvask / middag, samt lage ølkalender med pol-øl
Pialill Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Ettersom tid er mangelvare, og han jobber alle timer han ikke sover og trener, så tenker jeg å overraske ham med nedvasket leilighet / klesvask / middag, samt lage ølkalender med pol-øl Ølkalender må være noe av det mest geniale jeg noengang har hørt! passer i hvertfall råbra som en førjulsgave jeg får problemer ettersom karen min har bursdag en uke før jul. Må jo finne på mer enn en ting, som om ikke det var vanskelig nok... Sku gjerne tatt en julevask, men denne karen har vaskehjelp som gjør det for ham
Knikte Skrevet 20. november 2012 #16 Skrevet 20. november 2012 Jeg har med stort hell gitt bort abonement på ulike blader/tidsskrifter. Sjelden menn abonerer på slike ting, de jeg kjenner kjøper det bare på impuls i kiosken og har blitt veldig glad for å få det hjem i postkassen istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå