Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd i 2 år har jeg gitt opp å få et godt liv sammen med kjæresten min. Har gjort det slutt, selv om jeg elsket ham. Og hvorfor? Pga venninnene hans.

De ble etterhvert en brannfakkel i vårt forhold, synd for ham og synd for meg.

Jeg klarte ikke å forholde meg til de damene han hadde kjent i åresevis, noen single for øyeblikket mens andre er i et forhold. Problemet er at han har hatt sex med de tilbake i tiden, de var lekre, de var "frekke" på en seksuell måte, han hadde en flørten tone med et par av de og jeg ble aldri i løpet av de 2 årene presentert for de.

Jeg klarte bare ikke å la være å bli sjalu, og sjalusien vokste seg for stor og ga meg magevondtalt for ofte. Ikke møtte han de ofte, ikke var de ofte hos han men allikevel så jeg på de som en slags trussel..og da så stor at jeg ikke klarte å håndtere det.

Synd, at man i så voksen alder som oss (passert 40) skal ha behov for å ha slike personer i sitt liv, og så hardnakket påstå at det er "heeelt nooormalt"..

Oppgitt.

Anonym poster: 20d262ea4a8ce94818e12763e0d7a3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha prøvd i 2 år har jeg gitt opp å få et godt liv sammen med kjæresten min. Har gjort det slutt, selv om jeg elsket ham. Og hvorfor? Pga venninnene hans.

De ble etterhvert en brannfakkel i vårt forhold, synd for ham og synd for meg.

Jeg klarte ikke å forholde meg til de damene han hadde kjent i åresevis, noen single for øyeblikket mens andre er i et forhold. Problemet er at han har hatt sex med de tilbake i tiden, de var lekre, de var "frekke" på en seksuell måte, han hadde en flørten tone med et par av de og jeg ble aldri i løpet av de 2 årene presentert for de.

Jeg klarte bare ikke å la være å bli sjalu, og sjalusien vokste seg for stor og ga meg magevondtalt for ofte. Ikke møtte han de ofte, ikke var de ofte hos han men allikevel så jeg på de som en slags trussel..og da så stor at jeg ikke klarte å håndtere det.

Synd, at man i så voksen alder som oss (passert 40) skal ha behov for å ha slike personer i sitt liv, og så hardnakket påstå at det er "heeelt nooormalt"..

Oppgitt.

Nei, det er ikke "heeel normalt!" BRA at du sa nok er nok, så kan han sitte der med "venninnene" sine! Du har det tøft nå, men du vil få det bedre og møte en mann som vil bare ha deg! Å søke konstant bekreftelse ifra andre, er tegn på usikkerhet. Det er dessuten respektløst ovenfor deg når han vet at du ikke liker det. Som sagt, det er tungt nå, men etterhvert vil du lure på hva du egentlig så i han...hvis han ikke plutselig vil ha kun deg?!? Noen menn trenger ultimatum...

Skrevet

Så dumt av han :(

:klem:

Anonym poster: f7b1c21417cdeb27b9d0e2f7f944dec3

Skrevet

Nei, det er ikke "heeel normalt!" BRA at du sa nok er nok, så kan han sitte der med "venninnene" sine! Du har det tøft nå, men du vil få det bedre og møte en mann som vil bare ha deg! Å søke konstant bekreftelse ifra andre, er tegn på usikkerhet. Det er dessuten respektløst ovenfor deg når han vet at du ikke liker det. Som sagt, det er tungt nå, men etterhvert vil du lure på hva du egentlig så i han...hvis han ikke plutselig vil ha kun deg?!? Noen menn trenger ultimatum...

Tror ikke hans kjærlighet er stor nok overfor meg til at han vil kvitte seg med venninnene. Jeg "snublet" en gang over en mld han hadde sendt til hun ene: "jeg har vært svak for deg i 15 år". Meningsløs info til henne som er i et forhold, og det viser samtidig litt av bakgrunnen hans for akkurat det vennskapet synes jeg da...

Skrevet

Vær glad for at du nå er fri fra alt dette horesirkuset! :)

Han er er som en vond drøm du hadde i går..

Skrevet

Tror ikke hans kjærlighet er stor nok overfor meg til at han vil kvitte seg med venninnene. Jeg "snublet" en gang over en mld han hadde sendt til hun ene: "jeg har vært svak for deg i 15 år". Meningsløs info til henne som er i et forhold, og det viser samtidig litt av bakgrunnen hans for akkurat det vennskapet synes jeg da...

Hvordan reagerte han på at du sa slutt da? Reaksjonen hans kan fortelle hva han føler for deg.

Skrevet

Hvordan reagerte han på at du sa slutt da? Reaksjonen hans kan fortelle hva han føler for deg.

Han mener jeg bør bli "frisk"...

Skrevet

Huff da. Sender deg en klem :hug:

Kjærlighet er aldri lett.

Skrevet

Han legger med andre ord sine uansvarlige handlinger over på deg...ikke bra! Så han tar det ikke seriøst, at du har avsluttet forholdet? Han tror ikke på deg, eller?

P.S : Når han skrev til hun ene venninna at han hadde vært svak for henne i 15 år, skrev han dette når han var sammen med deg, eller var det tidligere?

Skrevet

Han legger med andre ord sine uansvarlige handlinger over på deg...ikke bra! Så han tar det ikke seriøst, at du har avsluttet forholdet? Han tror ikke på deg, eller?

P.S : Når han skrev til hun ene venninna at han hadde vært svak for henne i 15 år, skrev han dette når han var sammen med deg, eller var det tidligere?

Joda, regner med han tror på det. Han skrev det til hun rett før vi ble sammen.

Skrevet

Gratulerer, du tok det riktige valget!

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer, du tok det riktige valget!

Jo takk, selv om han får meg til å føle meg som super-sjalu ut av en annen verden og langt fra normal. Han snakket meg trill rundt og fikk meg til å fremstå som en tulling.

Skrevet

Jeg tror at du har overreagert og at han ikke forstår din sjalusi pga av at disse venninnnene er VENNER. Venner har en jo uansett alltid lengst..

Det er nå jo også slik at et forhold skal føles trygt, og siden du var sjalu gjorde du nok det riktige når su gjorde det slutt.

Skrevet

Jeg tror at du har overreagert og at han ikke forstår din sjalusi pga av at disse venninnnene er VENNER. Venner har en jo uansett alltid lengst..

Det er nå jo også slik at et forhold skal føles trygt, og siden du var sjalu gjorde du nok det riktige når su gjorde det slutt.

venner som han sender mld til at han har hatt lyst på dem i 15 år?

Anonym poster: 29ea81a329e167557e772f3775a98211

• Liker 4
Skrevet

Ja! Siden meldingen ble sendt før han ble sammen med ts tror jeg det var for å få det ut, renske opp før han gikk inn i et forhold, samtidig som at han hadde en form for stress med å gå inn i et forhold, brenne den broa. Venninna hans var jo også i et forhold da, så det er tvilsomt at han hadde noen forbentning om at det skulle føre til noe. Jeg kunne ha gjort noe lignende selv, og forstår han. Men jeg forstår også at ts opplever det sårende.

Skrevet

Venninner er en ting, men det er noe som skurrer når du i løpet av 2 år ikke har blitt presentert for dem....

Dette høres ut som en selvsentrert mann som prøver å manipulere deg. Vær glad du er kvitt ham :hug:

Anonym poster: 84fe4d50e657b6d8e8eb342d035e6369

Skrevet

Tror du gjorde det riktige valget jeg, ts. Du fortjener en mann som oppfører seg litt mer voksent enn dette, og den kommentaren om at du måtte bli frisk, det må være noe av det dummeste jeg har hørt noen gang. Han høres ikke ut som en mann som er verdt en eneste tåre! Stå på ditt, hev hodet og kom deg videre! :klem:

• Liker 1
Skrevet

Tror du gjorde det riktige valget jeg, ts. Du fortjener en mann som oppfører seg litt mer voksent enn dette, og den kommentaren om at du måtte bli frisk, det må være noe av det dummeste jeg har hørt noen gang. Han høres ikke ut som en mann som er verdt en eneste tåre! Stå på ditt, hev hodet og kom deg videre! :klem:

Takk og jeg er også enig. Han var veldig spesiell på dette området, og hadde liten forståelse for mine tanker rundt damene.

Det er ingen av mine venninner som har menn med "slike" venninner som han her, og som da også slipper å måtte forholde seg til noe slikt..som lekre damer kjæresten/mannen er svak for og tiltrekkes seksuelt.

Gjest Maneater
Skrevet

Min mann har også endel venninner. De snakker, så vidt jeg vet, ikke akkurat om sex da men. Men noen ganger har jeg følelsen av at disse vennskapene er viktigere enn forholdet vårt. Saken er den at jeg nesten ikke har noen venner selv av det andre kjønn og da blir jeg faktisk sjalu på all oppmerksomheten han gir til alle nabokjerringer og kolleger i hue og rævva.

Det hadde vært interessant å høre fortsettelsen av historien din og høre om gresset er like grønt på den andre siden for ham etterat du har dratt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...