Midnattsol Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Første episode er jo ikke ferdig en gang jo..
Gjest Lea Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Synes ikke at den var så verst, jeg. Fin mix av humor og drama.
Gjest gjesta Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Jeg syntes heller ikke den var så verst. Endelig en norsk serie som ikke er hysterisk.
MarianneE Skrevet 5. mars 2004 #6 Skrevet 5. mars 2004 Fikk bare sett frem til hu yngste der kræsja sykkelen i han mannen. Synes ikke den var så ille jeg. Det siste vi trenger er vel nye "Hos Martin", "Mot i brystet" o.l.
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2004 #7 Skrevet 5. mars 2004 Det siste vi trenger er vel nye "Hos Martin", "Mot i brystet" o.l. Hjertens enig.
Grooo Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2004 Huff nei... Så ferdig episoden bare for å ha gjort det, men kommer garantert ikke til å se flere.. Syntes ikke det var hverken humor eller noe her jeg, bare kjedelig...
Arkana Skrevet 5. mars 2004 #10 Skrevet 5. mars 2004 Jeg synes ikke den var bra, enda en i rekken dårlige norske serier. Norske skuespillere er ikke flinke, de virker som teaterskuespillere og det blir ikke ekte. Nei, det blir med denne ene episoden.
Dina Skrevet 5. mars 2004 #11 Skrevet 5. mars 2004 Jeg syntes heller ikke den var så verst. Endelig en norsk serie som ikke er hysterisk. Enig med deg Mie!
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2004 #13 Skrevet 5. mars 2004 Torsdager på TV2, rett etter torsdagsklubben - klokken 22:45 (?)
Rapitap Skrevet 5. mars 2004 #14 Skrevet 5. mars 2004 Okey, thanks Mie...muligens du budre sjekke ut den kreative tråden også? Noe for deg? (Ich håffe) =)
CecilieB Skrevet 5. mars 2004 #17 Skrevet 5. mars 2004 Synes den nye serien var helt ok å hvile øynene på midt oppi svimmelheten min (har fått virus på balansenerven). Mye bedre enn mye annet norsk som blir laget, avskriver den ihvertfall ikke enda Og oppfordrer alle bergensere til å oppsøke den kreative tråden til Anafugia på hus og hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå