AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 OMG! Da jeg var 15-16 hadde jeg er periode hvor eldre gutter var ekstremt spennende. Så var det storebroren til ei venninne som var 14år eldre enn meg. Og han sa den gang at jeg var søt og ga meg ofte klemmer. men ingenting mer skjedde for vi var begge enige om at aldersforskjellen var stor. Spenningen var der ett par mnd. Nå er jeg 20 + og har vokst fra dette og tenker på det som noe de fleste jenter følte. Denne "gutten" / mannen har nå kontaktet meg igjen og sier at jeg blir søtere for hvert år og legger ikke skjul på at han har skilt seg og er singel. Ekstremt rart. Det første jeg fortalte han da var om samboeren min, for å ikke legge skjul på noe. Og svarer utenom kommentarene hans. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonym poster: 7c9211d83dd443ce93c2540a480159ee
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Ettersom du nå har en samboer og har "vokst fra dette", så ville jeg latt være å svare noe mer. Ignorer fremtidige meldinger, bare slett de med engang og rist på hodet. Du kan ikke kontrollere hva andre får seg til å gjøre, men du kan ta et oppgjør med deg selv og avgjøre hva som er rett. Synes det er ganske umodent av han og ta kontakt og fortsette selv når han vet du har samboer. Anonym poster: 9e3883e3d1dc7dddcb05740365dcdc29 1
Aquarelles Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Går ut i fra at samboeren du er sammen med nå er en gutt/mann du liker særdeles godt. Da er det jo litt dumt å gi opp dette forholdet bare fordi du har møtt på en tidligere beundrer. Så det er rett som AB over her sier at du kan ta ett oppgjør med deg selv for å finne ut hva som er rett. Håper du fortsetter med det forholdet du allerede har.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Han er vel lysten på litt kvinnekjøtt etter å ha vært med samme kjerring i flere år. Og du er et lett bytte. Du var iallfall det. But don't be. Anonym poster: 2f452131b037db26dab7bbf4da9ce8af
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Ts her, Hihi, etter å bare ha pratet om mitt forhold til min fantastiske kjæreste så svarer han ikke lenger Og jeg er ikke ett lett bytte lenger. Jeg ser han som en gammel mann nå. Ikke min type i det hele tatt. Og det er ingen fare for at jeg gjør noe for å miste han jeg allerede har. Ingen er verdt mer enn han. Anonym poster: 7c9211d83dd443ce93c2540a480159ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå