AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Jeg har hatt mye magevondt i noen år nå og kan ikke fordra strømpebukser/bukser som strammer skikkelig på magen. Så da lurer jeg på om noen vet om noen strømpebukser som ikke strammer oppe på magen? Kanskje ala leggings som man får på cubus/h&m i det at det bare er en løs strikk, men at de går helt ned og ser litt ordentlige ut (ettersom jeg skal bruke de til finkjoler). Anonym poster: d80bf6c9f515dd0bbc9e18c772faccef
Miss Lucky Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Lurer jeg og på. Med stram strikk så ruller bare hele strømpebuksen seg ned og samler seg akkurat i livet Så de siste årene har jeg kun brukt stay ups
Gjest Nanne70 Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Jeg liker BodyTouch fra DIM. De har dem hos Nelly, bl.a.
Wonders Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 (endret) jeg liker de tykke sorte glatte fra H&M...100 DEN. http://www.hm.com/no...963030&size=100 Endret 22. november 2012 av Wonders
Vantage Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 jeg liker de tykke sorte glatte fra H&M...100 DEN. http://www.hm.com/no...963030&size=100 Er disse strømpene ekstra glatte Wonders? Enjoy, Vantage
Wonders Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 glatte men ikke så shineing som høyglans. De har ingen for med hel og tær, bare en diskre trå forerst, så du kan bruke småsko med dem. de er helt sorte, og skinner litt og kan brukes på pent eller hverdagslig. Det er livet jeg liker. Kanten øverst er ikke stram, det er ca 3-5 cm som er mykere helt øverst. Jeg kjøper det blandt vanlige strømper, ikke i ungsomsavdelingen. De selges ofte to og to...
Vantage Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 glatte men ikke så shineing som høyglans. De har ingen for med hel og tær, bare en diskre trå forerst, så du kan bruke småsko med dem. de er helt sorte, og skinner litt og kan brukes på pent eller hverdagslig. Det er livet jeg liker. Kanten øverst er ikke stram, det er ca 3-5 cm som er mykere helt øverst. Jeg kjøper det blandt vanlige strømper, ikke i ungsomsavdelingen. De selges ofte to og to... Ok, jeg ser etter noen strømper som er helt glatte, dvs "glir lett" f.eks under en bukse o.l. Tips mottas med takk! Enjoy, Vantage
Wonders Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 sånn sett er de helt glatte. Jeg har slimfit støvletter til over kneet, og der sklir de rett oppi og lett ut av om jeg trekker de av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå