snupp Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Har begynt å føre inn det jeg spiser i mat på data, men så stusset jeg over resultatet og lurer på hvor pålitelig dette programmet er. Går det an at jeg har klart meg på 458 kalorier i hele dag? Jeg har trent og sovet, og mesteparten av maten jeg har spist spiste jeg etter trening (mye frukt og bær).
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Det går an, men med trening ville jeg blitt veldig slapp. Om du gjør det en dag og har spist normalt de andre så vil det ikke ha SÅ stor betydning. Hva spiste du da? Bær er det ikke mye kcal i. Anonym poster: 235ebd85f00d08af5c3d8e55658eb37f
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Kan hende! Jeg spiser nesten ingenting dagen derpå, og er ikke sulten selv om jeg da har spist 0 kcal. Hvis du bare har spist frukt og bær kan det jo høres riktig ut.. men spiste du ikke middag? Mest sannsynlig er det at du har regnet feil på grammene. Har du kjøkkenvekt så du får målt nøyaktig?
snupp Skrevet 20. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2012 Jeg spiste et knekkebrød til frokost, banan og bringebær til lunsj, og wok med rå grønnsaker og kylling til middag.
Freaky Fly Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Er nok ikke så mange kaloriene i det kommer an på mengde og type knekkebrød osv. Men tror nok det stemmer med rundt 500 kcal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå