Gå til innhold

Christina Aguilera før og nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dette handler ikke om overvektig vs tynn,og hva som er å foretrekke, men jeg synes C. Aguilera var penere før :vetikke:

Før

vs

:sjokkert:

Anonym poster: 29a341138bb45ec2e5a9402a24f8c627

Anonym poster: bdea24a3e100dd0f876b8d152272b0a7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Christina Aguilera er da ikke overvektig!

• Liker 8
Gjest Silvermist
Skrevet

Synes hun var kjempefin på nå-bildet du la ut.

• Liker 2
Skrevet

Altså dette handler ikke om overvektig vs tynn,og hva som er å foretrekke, men jeg synes C. Aguilera var penere før :vetikke:

Før

vs

:sjokkert:

Anonym poster: 29a341138bb45ec2e5a9402a24f8c627

Anonym poster: bdea24a3e100dd0f876b8d152272b0a7

uten tvil..

Anonym poster: e99901d3421ec64090239c5288a32e2b

• Liker 3
Skrevet

Syntes hu har blitt smekker med noen ekstra kilo! Finere enn før, syntes jeg. Hun ser bedre ut, stråler mer og kler et par ekstra kilo veldig godt!

• Liker 3
Skrevet

lurer litt på om dere på KG lyver en del..Alltid er det sånn at den "med mer kg" får ekstra oppmerksomhet og alltid er den personen" penere"

Før så ho ut som en kjendis,nå ser ho ut som en bolle i ansiktet..

virker som om dette er stede for alle de med super lav selvtillit som trenger hjelp, så alle er "pene" og de stygge er ofte de peneste, de bare vet det ikke selv!

• Liker 37
Skrevet

hun sier selv hun er fornøyd. så da harjeg ingen problemer med hvordan hun ser ut.

Anonym poster: 2eac4934d5ce0c2912eaf1cff09f2deb

• Liker 4
Skrevet

Synes hun var pen på begge, egentlig. Klarer ikke helt å velge, noen mennesker kler litt forskjellige ting :laugh:

• Liker 5
Skrevet (endret)

Christina Aquilera var pen da hun slo igjennom med Genie in a bottle, og hun er like pen fortsatt selv om hun har lagt på seg noen kilo. Jeg syns faktisk hun er penere med former enn uten.

Endret av Testosteron
  • Liker 1
Skrevet

chubby botox tryne, med for my sminke og solarium. ser ikke bra ut, naturlig er best

• Liker 12
Skrevet

chubby botox tryne, med for my sminke og solarium. ser ikke bra ut, naturlig er best

Hvordan kan du si at hun har for mye sminke? :vetikke:

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

lurer litt på om dere på KG lyver en del..Alltid er det sånn at den "med mer kg" får ekstra oppmerksomhet og alltid er den personen" penere"

Før så ho ut som en kjendis,nå ser ho ut som en bolle i ansiktet..

virker som om dette er stede for alle de med super lav selvtillit som trenger hjelp, så alle er "pene" og de stygge er ofte de peneste, de bare vet det ikke selv!

Hahaha! Så søt du er :kgbaby:

Skrevet

Hvordan kan du si at hun har for mye sminke? :vetikke:

jeg foretrekker lite smike på jenter. hun sminker over hver flekk i ansiktet. litt fregner og føflekker er jo bare vakkert
  • Liker 1
Skrevet

jeg foretrekker lite smike på jenter. hun sminker over hver flekk i ansiktet. litt fregner og føflekker er jo bare vakkert

Jaja, sant nok :)

Hardt å være kjendis :laugh:

Skrevet

Uten tvil penere med en del kilo mindre.

• Liker 6
Skrevet

Eg synest også ho såg betre ut før, utan alle kiloa. Såg eit bilete av ho på T Lo sine sider i dag, frå raud løpar i går, ho såg mykje betre ut før.

Skrevet

Christina Aguilera er da ikke overvektig!

Påstår du at dette er normalvektig ?

Jessica-simpson-new-figure-297x300.jpg

jessica-simpson-fat-1-530x740.jpg

Men greit, rett skal være rett, hun ER ikke overvektig nå lenger, hun har jo akkurat tatt av rundt 30kg

Skrevet

Påstår du at dette er normalvektig ?

Jessica-simpson-new-figure-297x300.jpg

jessica-simpson-fat-1-530x740.jpg

Men greit, rett skal være rett, hun ER ikke overvektig nå lenger, hun har jo akkurat tatt av rundt 30kg

ehm.. det der er ikke Christina, det der er Jessica Simpson

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...