Gå til innhold

Er det ikke bra at kvinner er direkte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på en date med en fyr jeg likte særdeles godt.

Jeg blir bare forvirret av spill, så jeg fortalte han at jeg gjerne vil treffe han flere ganger. Etter det har jeg ikke tatt kontakt med han. Nå er det opp til han meer jeg. Jeg liker ikke mas, så han får ta den tiden han trenger nå.

Blir menn skremt bort av slikt? Var jeg for direkte?

Anonym poster: 705f9d6317f156d5d2955699abbdeb43

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle selvsagt stå: Mener jeg. TS

Skrevet

Bare vent å se du :)

Om han ble skremt av det der, så vet ikke jeg..

Anonym poster: 8d82bf5e7f22dce4b304e409e5ace13c

Skrevet

Noen menn blir det ja. Noen blir det ikke. Akkurat som at noen menn blir skremt bort av at du sitter og pirker tærne dine ved matbordet. Noen blir det ikke.

Menn er individer, kjære du. De er forskjellige alle sammen. Det er det "individuelle" betyr, at de er forskjellige.

Anonym poster: b0abcf8fceb2bda5fe36f38389952ab5

Skrevet

Jeg liker jenter som er direkte. Hater å gå rundt grøten.

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke det utifra ditt innlegg tyder på at han ble skremt fordi du viste interesse. Men du skriver veldig lite. Dessuten, hvis dette er tilfellet, synes jeg én erfaring er et veldig tynt grunnlag for å stille deg spørsmålet om menn blir skremt bort av slik.

Å si at du vil treffe ham igjen, er ikke å være for masete. At han ikke har tatt kontakt kan ha mange andre årsaker, kanskje er han ikke interessert, eller venter på at du tar kontakt. Men generelt, for både menn og kvinner, så synes jeg at det er mye bedre å vise interesse, enn bare å fortelle hva man føler. Hvis du var interessert i å møte ham igjen, vis at du liker å være sammen med ham, ikke bare si det.

Skrevet

Noen menn blir det ja. Noen blir det ikke. Akkurat som at noen menn blir skremt bort av at du sitter og pirker tærne dine ved matbordet. Noen blir det ikke.

Menn er individer, kjære du. De er forskjellige alle sammen. Det er det "individuelle" betyr, at de er forskjellige.

Anonym poster: b0abcf8fceb2bda5fe36f38389952ab5

Unnskyld at jeg påpeker det, men slike selvfølgeligheter passer best når du snakker til barn. TS

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker jenter som er direkte. Hater å gå rundt grøten.

Nice!

Synes ikke det utifra ditt innlegg tyder på at han ble skremt fordi du viste interesse. Men du skriver veldig lite. Dessuten, hvis dette er tilfellet, synes jeg én erfaring er et veldig tynt grunnlag for å stille deg spørsmålet om menn blir skremt bort av slik.

Å si at du vil treffe ham igjen, er ikke å være for masete. At han ikke har tatt kontakt kan ha mange andre årsaker, kanskje er han ikke interessert, eller venter på at du tar kontakt. Men generelt, for både menn og kvinner, så synes jeg at det er mye bedre å vise interesse, enn bare å fortelle hva man føler. Hvis du var interessert i å møte ham igjen, vis at du liker å være sammen med ham, ikke bare si det.

Takk for utfyllende svar. Jeg traff han på en datingside og vi bor i samme by. Vi har jo snakket endel før vi møttes, men ikke så mye at jeg kan si at jeg kjenner han godt.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er positivt at kvinner er direkte. Bedre å vite hva den eventuelle partneren mener enn å leve i uvitenhet om hvordan situasjonen er der og da. Kjør på TS.

Endret av Mog
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hahaha! Hvis det er for direkte, hva faen er jeg da?

Nei, det er absolutt ikke for direkte. De fleste liker at man tydelig uttrykker sin interesse. :)

Likevel greit å være direkte. Da slipper du å kaste bort tiden på folk som i utgangspunktet ikke var nevneverdig interesserte. Spill gidder jeg ikke å drive med. ;)

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Hahaha! Hvis det er for direkte, hva faen er jeg da?

Nei, det er absolutt ikke for direkte. De fleste liker at man tydelig uttrykker sin interesse. :)

Likevel greit å være direkte. Da slipper du å kaste bort tiden på folk som i utgangspunktet ikke var nevneverdig interesserte. Spill gidder jeg ikke å drive med. ;)

Jeg tenkte jeg skulle forsøke noe nytt: Å ta det med ro.

Jeg fikk nå sms før kvelden var omme, så da fungerer det tydeligvis:)

Skrevet

Helt topp at du er direkte. Fortsett med det.

• Liker 2
Skrevet

Det å si at du vil treffe ham flere ganger, er ikke å være for direkte. Og om han ikke takler at du viser interesse, er han ikke mannen for deg. En gutt skal jo bli glad for at du viser interesse, om han er liker deg.

Anonym poster: 76c26d94a15712cdfa05797024692eec

Skrevet

Jeg liker direkte kvinner. Spill og tull er ikke noe for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir bare forvirret av spill, så jeg fortalte han at jeg gjerne vil treffe han flere ganger. Etter det har jeg ikke tatt kontakt med han. Nå er det opp til han meer jeg. Jeg liker ikke mas, så han får ta den tiden han trenger nå.

Jeg ville ikke blitt skremt av det, men vi er jo alle forskjellige. Ville satt pris på å høre at hun likte meg, jeg...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke blitt skremt av det, men vi er jo alle forskjellige. Ville satt pris på å høre at hun likte meg, jeg...

Det å si at du vil treffe ham flere ganger, er ikke å være for direkte. Og om han ikke takler at du viser interesse, er han ikke mannen for deg. En gutt skal jo bli glad for at du viser interesse, om han er liker deg.

Anonym poster: 76c26d94a15712cdfa05797024692eec

Ja, jeg mener iallfall at det blir enklere for begge parter.

Jeg liker direkte kvinner. Spill og tull er ikke noe for meg.

Ikke meg heller!

Han satte tydeligvis pris på det. Det tok litt tid, men han sa det samme tilbake. Jeg synes det er bedre å finne det ut med en gang, hvis han ikke er interessert. Da slipper jeg å bruke tid på han. Nå har vi gjort avtale om date nr. 2 og jeg gleder meg skikkelig! Takk for alle svar.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Flere svar?

Jeg er redd jeg har skremt min date ved å være for direkte, har møttes fem-seks ganger i løpet av en mnd, men i går sa han at han var usikker, og mente han burde ha følt mer. Jeg mener man bør bruke mer tid sammen for å finne ut av det....så nå skal jeg ikke sende mel før eventuelt han gjør det...men det er vanskelig!!

Anonym poster: 7f326074ee2bff8d1bd8c52ff9065a36

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg foretrekker å være direkte selv. Om noen hadde vært direkte på den måten mot meg, så hadde det ikke skremt meg. Litt baller må man ha ;-).

Mest sannsynlig ville det heller gjort meg mer interessert. Gidder ikke dette spillet selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker direkte kvinner. Det er ikke alltid så enkelt å analysere seg frem til hva dere ønsker og vil...

Anonym poster: ae86386d7d1dd600c7012719ebc1bef0

• Liker 1
Skrevet

nei direkte tale liker menn eller grepa mannfolk. Det de derimot ikke liker (ikke alle iallefall) er bestemmende kontrollerende damer som vil bestemme at de skal møtes igjen og når osv før mannen får sukk for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...