jeanette54 Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Hei! Hadde tenkt til å kjøpe litt sminke fra denne siden: http://astore.amazon.com/brasminke-20. Lurer rett og slett på om det er en trygg side... Jeg synes det ligner på noe noen har satt sammen fra amazon, men er ikke sikker. Takk for svar
Rosadotten Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Vel, det står jo "Powered by Amazon" Jeg synes den så litt.. Mistenkelig ut.. Typisk blogg overskrift o.o Også står overskriften på norsk, men resten på engelsk? Usikker, men det finnes jo mange sider å bestille sminke fra på internett, hvis du er usikker
jeanette54 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2012 Takk for raskt svar. Jeg leste litt rundt mens jeg ventet og fant ut at det bare er en slags "handleliste" noen har satt sammen, så jeg tar sjansen (du har rett i at den ser litt mistenksom ut ). 1
Britt Banditt Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Da hadde jeg heller kjøpt på feelunique, gitt.
heidiheidiheidi Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 blivakker tror jeg skal være grei!
sofie777 Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jeg er veldig fornøyd med både produkter og priser hos e.l.f. Her er den britiske siden. Endret 7. desember 2012 av sofie777 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå