Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva dere lager selv av pynt og dekorasjoner? Jeg søker inspirasjon,jeg elsker å være kreativ,og vil gjerne ha ideer. Lurer samtidig på om noen vet hvordan man tørker appelsinskiver? Jeg har sett dette med bla.glitter,var så søtt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært ikke noe i år så langt. Men hadde juleverksted med noen venninder for noen år tilbake. Da ble det laget endel... Ble endel julepynt til å på treet og endel engler i forskjellige varianter til å henge i vindu. Var utrolig koselig de kveldene,solialt og hjemmekoselig. Satte en god piff i julestemmningen.

Skrevet

Lager ikke så mye pynt og dekorasjoner, men lager julekort. Får julestemmning av det :) Gjerne med gløgg, julemusikk og kaker! :laugh: Og julekonfekt/snadder puttet på pyntede norgesglass, de kan du dekorere med tørkede appelsinskiver og kanelstenger + pene bånd f.eks

Tørke appelsiner --> bruker varmluft på ca 100grader. Husk å snu de + bakepapir!

Noen kort ( er ikke sånn kjempeflink da, men... ) :) :post-63551-0-69026100-1353367848_thumb.jpost-63551-0-01069000-1353368043_thumb.jpost-63551-0-51823400-1353368189_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...