Gå til innhold

Kjæresten sur fordi jeg dro til venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har vært venn med fem år nå og vi står hverandre nær. Vi snakker ofte og om alt mulig egentlig. Kjæresten min vet dette og hun har ikke utrykt at hun har noe imot at vi er så nære venner og de kommer godt overens med hverandre.

I det siste har vi ikke sett så mye til hverandre men mer pratet på skype og facebook ettersom vi begge er opptatt med studier. Men i helgen ringte hun meg og gråt, fortalte at kjæresten hennes hadde dumpet henne for en annen. De hadde vært sammen i tre år forøvrig. Hun lurte på om jeg kunne komme bort til henne slik at hun hadde noen å snakke med om ting. Jeg forklarte hva som hadde skjedd til kjæresten min, hun sa det var like så greit siden hun måtte øve til eksamen, så fikk hun litt fred og ro. Så jeg dro hjem til venninnen min, men når jeg kom tilbake var kjæresten min skikkelig sur for at jeg hadde dratt. Jeg vet at jenter noen ganger sier en ting, men mener noe annet, men hun pleier ikke å gjøre sånt og det virket ikke på meg som hun sa det slik heller. Hun skulle jo øve på eksamen sa hun.

Gjorde jeg noe galt? Trodde hun det hadde skjedd noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var hennes forklaring på surheten?

Skrevet

hadde også blitt furt vis kjæresten min skulle ut å trøste en annen jente, venninne eller ikke. Høres bare helt feil ut sorry mac!

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt :)

• Liker 4
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt, jeg driter i hva .."folk sier om kvinner":.. sannheten er at vi er minst rasjonelle(mange av oss) som menn. Kjæresten din er tydeligvis ikke en av dem.

å late som alt er i sin skjønneste orden for senere å klikke er feil! håper du sa at ho har seg selv å takke.

Anonym poster: d60f27b472ef71d452ac96928d86fd59

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt og hun kan ikke forvente at du er tankeleser. Ønsker hun å formidle noe så får hun si det.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun ikke gidder å være dramatisk men allikavel har vanskeligheter med å skjule ubehagen rundt det? Du får bare vente til det går over vis hun selv ikke har sagt noe (kanskje hun også gjør det samme). Men litt forståelse er vell greit å ha for det om og prøve å tråkke varsomt? Trur ikke det finns damer som er så altfor begeistret på at kjæresten skal drive å trøste andre damer særlig etter noe som et breakeup. Vi vet nemlig hvor det kan bæres.

Skrevet

Er du like støttende overfor kjæresten når hun har det vanskelig da, TS? Snakker du like mye med henne om hva som skjer i livet ditt?

• Liker 7
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt her TS. Du spurte kjæresten din om det var greit, og hun svarte ja.

• Liker 1
Skrevet

Hun har absolutt ikke noe å bli sur for. Du har ikke gjort noe galt.

Du høres ut som en god venn :)

Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har vært venn med fem år nå og vi står hverandre nær. Vi snakker ofte og om alt mulig egentlig. Kjæresten min vet dette og hun har ikke utrykt at hun har noe imot at vi er så nære venner og de kommer godt overens med hverandre.

I det siste har vi ikke sett så mye til hverandre men mer pratet på skype og facebook ettersom vi begge er opptatt med studier. Men i helgen ringte hun meg og gråt, fortalte at kjæresten hennes hadde dumpet henne for en annen. De hadde vært sammen i tre år forøvrig. Hun lurte på om jeg kunne komme bort til henne slik at hun hadde noen å snakke med om ting. Jeg forklarte hva som hadde skjedd til kjæresten min, hun sa det var like så greit siden hun måtte øve til eksamen, så fikk hun litt fred og ro. Så jeg dro hjem til venninnen min, men når jeg kom tilbake var kjæresten min skikkelig sur for at jeg hadde dratt. Jeg vet at jenter noen ganger sier en ting, men mener noe annet, men hun pleier ikke å gjøre sånt og det virket ikke på meg som hun sa det slik heller. Hun skulle jo øve på eksamen sa hun.

Mange piller har dere tatt....

Skrevet

Mange piller har dere tatt....

....hvor mange har du tatt?

Anonym poster: e23371b006e76ba5a2f162e17fda041b

• Liker 6
Skrevet

Er du like støttende overfor kjæresten når hun har det vanskelig da, TS? Snakker du like mye med henne om hva som skjer i livet ditt?

Ja, det gjør jeg. Mer med kjæresten min enn venninnen min.

-TS

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Mer med kjæresten min enn venninnen min.

-TS

Hmm.. Kanskje hun har PMS?

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

Kanskje hun pratet med noen andre som mente at det var feil av deg og ble påvirket av deres mening.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde også blitt lei meg hvis kjæresten min skulle ha dratt til venninna si for å trøste henne, så jeg skjønner kjæresten din. Noen ganger er ikke jenter så flinke til å innrømme at de er sjalue. Bare prøv å tenk over ting før du gjør noe neste gang.

Som hadde du blitt sur eller sjalu hvis kjæresten din skulle ha dratt til en gutt for å trøste han pga. han ble dumpet av kjæresten?

Skrevet

Kanskje det er mindre enkelt å akseptere deres vennskap nå som den nære venninna er singel? Tipper kjæresten din føler seg litt truet.

Skrevet (endret)

Kanskje hun pratet med noen andre som mente at det var feil av deg og ble påvirket av deres mening.

Det har jeg opplevd og det er ikke lite sannsynlig at en venninne har bidratt til å gjøre henne usikker.

Hmm.. Kanskje hun har PMS?

Ja. Og kanskje en eller flere venninner har gjort henne usikker i tillegg til pms. Eller kan hende klarte hun ikke konsentrere seg om eksamen og mente at du burde være der, fordi tankene gikk den veien, og hun "måtte" ha noen å skylde på.

....hvor mange har du tatt?

Anonym poster: e23371b006e76ba5a2f162e17fda041b

Sorry uttalelsen, hadde ikke tatt en pille, men var i et ampert premenstuelt hjørne og leste bare tråden helt overfladisk.

Prat med dama di ts. Det ordner seg sikkert. Dette var vel ikke så ille og er noe dere kommer helberget ut av.

Endret av Alvina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...