Gå til innhold

Facebook funksjonalitet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt tilfeldig at jeg lurer på dette,men har det noe å si hvem som kommer opp øverst på vennelisten når man først klikker på en profil?

(når man ikke har felles venner)

ser at ofte så dukker de samme personene opp.

Har hørt at det er fordi disse personen er oftest på profilen, og på meg selv ser jeg at mine "nærmeste venner" ofte er de som kommer opp på meg selv.

Spør litt fordi jeg er interessert i hvordan facebook funker.

noen som har en anelse?

Anonym poster: b41f90704b175e67b9a561498620e5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker. Men jeg trodde ikke det var mulig å finne ut sånt =/ sikkert bare tilfeldig. Men hva mener du med øverst på vennelisten? Jeg vet at man kan legge til "favoritter" hvertfall.

Jeg titter sjeldent på andre profiler. På chatten står det alltid de samme øverst. Riktig nok er det også de samme jeg prater mest med. Så jeg tenker heller at de ligger øverst fordi jeg har mest kontakt med dem, sånn praktiske årsaker. Ikke fordi de er ofte på min profil.

Anonym poster: 889db5a0aa276a147d0eac07b5690adc

Skrevet

Jeg tror det er de man har oftest kontakt med

Skrevet

Jeg tror det er de man har oftest kontakt med

Det stemmer.

Skrevet

Det er tilfeldig.

Anonym poster: 258470b1c60a4a44a27cd60a5d17c959

Skrevet

Dette har jeg også lurt på (og jeg er så vanvittig nyskjerrig, nesten litt irriterende :fnise: )

Jeg tror det er ganske tilfeldig, for de som kommer opp hos meg har jeg ikke hatt så mye kontakt med i det siste (kjæresten min som jeg har mest kontakt med kommer ikke opp, og jeg kommer heller ikke på hans liste...bare sånn av og til). Jaja, den som hadde visst ;)

Skrevet

Jeg er ikke sikker. Men jeg trodde ikke det var mulig å finne ut sånt =/ sikkert bare tilfeldig. Men hva mener du med øverst på vennelisten? Jeg vet at man kan legge til "favoritter" hvertfall.

Jeg titter sjeldent på andre profiler. På chatten står det alltid de samme øverst. Riktig nok er det også de samme jeg prater mest med. Så jeg tenker heller at de ligger øverst fordi jeg har mest kontakt med dem, sånn praktiske årsaker. Ikke fordi de er ofte på min profil.

Anonym poster: 889db5a0aa276a147d0eac07b5690adc

jeg mente ikke chat listen,men selve vennelisten til andre.

hvis feks person A alltid kommer opp i listen hans, så er ho vel på profilen hans ganske ofte?

Anonym poster: f1cd2ddb5d183c98fa37e77d2e79ef3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...