Gå til innhold

Betaling av kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er vanlig. Trodde at dersom kjole måtte bestilles, pleide man å betale depositum. Og så hele kjolesummen når denne blir hentet hos forhandler.

Er det vanlig å betale hele kjolesummen når den blir bestilt? selv om den ikke blir levert på ett par måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke det er vanlig....?

Men depositum må man regne med å betale ja....

Jeg betalte fem tusen den dagen jeg bestilte kjolen min, og resten den dagen jeg hentet den.

Skrevet

Jeg betalte alt med en gang, men bestillte jo ikke i vanlig salong da.

Skrevet

Jeg betalte 3000,- i depositum, og resten når kjolen kom!

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg betalte 2000 i depositum, resten når kjolen kommer.

Skrevet

Jeg har betalt litt under halvparten nå og betaler ikke noe mer før jeg har kjolen

Skrevet

Jeg trodde det var ganske standard med et depositum, liksom.. I hvertfall når en har vært på salong og bestilt der. Har fått beskjed om at jeg må betale hele kjoleprisen nå. Syns det var så rart.

Skrevet

Det syns jeg er veldig rart. Man betaler ikke fullt opp for en vare man enda ikke har fått/mottatt!!! Høres ut som en skikkelig sleip butikk!

Skrevet

Syns i hvertfall det er rart. Får se om jeg får noen bedre forklaring på det utover dagen.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde betalt tolvtusen for noe jeg ikke hadde fått med en gang, nei.....

Skrevet

Jeg ville nok ikke betalt hele kjolen med en gang, depositum er på sin plass her. Det er jo alltid slike ting man hører om som kan gi problemer, og derfor er det en ekstra sikkerhet for kunden at man ikke betaler alt før kjolen er levert.

Skrevet

Vet dere hva? Nå er alt ordnet opp i. Det er en ganske ny forretning, så det var ikke faste rutiner enda, men nå er vi enige. Jeg betaler depositum på halve beløpet, kjolen bestilles, og jeg betaler resten når jeg henter kjolen.

Og ikke bare det, jeg får en gratis tiara siden jeg sa i fra om at det var litt merkelig! Det syns jeg var kjempeflott!!! Nå er jeg skikkelig glad, og jeg syns de ordnet opp i problemet og misforståelsen på en veldig god måte. Nå får jeg ikke bare drømmekjolen, men flott tiara og :-)

Skrevet

Så koselig at du fikk det! :D

Det er jo fint at de setter pris på tips, råd og hjelp fra kundene sine. Særlig nå som de er i startfasen. Da lærer de bare å bli bedre, og det kan de tjene mange kunder på.

Skrevet

Ja, det syns jeg var skikkelig fint av dem :-) Skal anbefale dem til alle som har lyst til å høre!

Skrevet

Så bra at du ikke betaler alt!

Aldri betal alt før du har alt! Vi har gjort dette én gang og har tapt flerfoldige titusen på det. Vi gjør det aldri igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...