Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2003 #41 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg leste også Sagaen om Isfolket da den kom ut. Men hvem gjorde ikke det. maaaange av oss gjorde ikke det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 17. februar 2003 #42 Del Skrevet 17. februar 2003 maaaange av oss gjorde ikke det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2003 #43 Del Skrevet 17. februar 2003 maaaange av oss gjorde ikke det!!! Er det ikke mer riktig å skrive at DU gjorde det ikke. Uansett hva du sier, er det en av Norges mest leste bokserier , enten du liker det eller ikke jeg er desverre veldig klar over at den bokserien er norges mest lese.. og det synes jeg er veldig trist. tenk på all den lesingen som er bortkastet på Margit Sandemo og som kunne blitt brukt på noe mer oppbyggende.. så jeg ville bare være litt motvekt til "hurra for kioskmagasinene og la oss digge se og hør" trenden som ser ut til å råde her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. februar 2003 #44 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg tror blant annet lærere har mye å takke denne serien for. Faktum er at mange som normalt ikke pleide å lese bøker kunne sitte i timesvis med nesa i en Sandemo-bok. Det gir pokker så mye bedre lesetrening enn tv eller se og hør... Folk som blir glade i å lese vil gjerne fortsette med annen litteratur også. Uansett er det viktig å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. februar 2003 #45 Del Skrevet 19. februar 2003 En gjest som kalte seg SOLO skrev: Og jeg kan ikkke noe for at jeg ikke leser dårlig litteratur. Bekalger at jeg kanskje har litt mer i hodet enn dere Du må ikke være så hissig og ufin, da. Vi er alle forskjellige og har forskjellig smak. Er nok mange der ute som ikke vil innrømme at de leser såkalt "kiosk-litteratur". Men hvorfor skjønner jeg ikke helt. Er det omtrent som med Se & Hør? INGEN leser det, men det er Norges mest kjøpte ukeblad. Jeg leser mye kiosk-litteratur selv, jeg. Har som veldig mange andre lest Sagaen om Isfolket. Det betyr ikke at jeg og vi andre ovenfor her er dumme i hodet. Margit Sandemo skriver på en veldig fengslende måte, og det å lese denne serien for meg var som en "reise til det uvirkelige". En liten flukt fra en hverdag som noen ganger kan bli kjedelig og grå. Vel, poenget er iallefall: Vi liker forskjellige ting. Noen leser kiosk-litteratur, noen ser på Hotel Cæsar. Er det ikke fint at vi er forskjellige? Ellers hadde verden blitt et kjedelig sted å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå