pandabear Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Tenkte vi kunne ha en tråd med være neglelakkfavoritter akkuratt nå Sånn ser min liste ut for øyeblikket: 1. China Glaze - Ruby Pumps Detter er den ultimate julelakken i mine øyne! 2. OPI - In My Back Pocket Kjempefin høstfarge. 3. OPI Ogre The Top Blue Har dilla på blå fortiden. Denne er litt mørkere enn hva som kommer frem på bildet. Håper flere vil slenge seg på! trenger litt fargeinspo. Kjenner jeg meg selv rett har jeg vel noen nye favoritter om ikke lenge
Gjest Glorificus Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 1. Essie - Ballet slippers Denne bruker jeg nesten hver dag. 2. Essie - Bordeaux Høstfargen nr. 1. 3. Deborah Lippman - Stormy Weather Helgefavoritt.
Havtorn Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Først.. nå som bestandig, OPI Catch me in your net Finnes ikke bilder som yter full rettferdighet for denne, den er rett og slett magisk! Ellers liker jeg å kjøre OPI Gone Gonzo med noe mørkt under Også en ganske vill og oppsiktsvekkende lakk, men den er så elektrisk og vill.. elsker den! Eller superjentete med OPI Teenage Dream m/lyserosa/babyrosa under Jeg liker ikke enkle ensfargede lakker, her i gården er det alltid noe litt mer spennende. I verste fall kan jeg komme med matte, svarte negler med blank fransk tipp, synes det er kjempefint, men jeg liiiiker bling.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Alle lakkene fra The Germany Collection av Opi.
pandabear Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2012 1. Essie - Ballet slippers Denne bruker jeg nesten hver dag. 2. Essie - Bordeaux Høstfargen nr. 1. 3. Deborah Lippman - Stormy Weather Helgefavoritt. Ah, den DL lakken var kjempekul! Først.. nå som bestandig, OPI Catch me in your net Finnes ikke bilder som yter full rettferdighet for denne, den er rett og slett magisk! Ellers liker jeg å kjøre OPI Gone Gonzo med noe mørkt under Også en ganske vill og oppsiktsvekkende lakk, men den er så elektrisk og vill.. elsker den! Eller superjentete med OPI Teenage Dream m/lyserosa/babyrosa under Jeg liker ikke enkle ensfargede lakker, her i gården er det alltid noe litt mer spennende. I verste fall kan jeg komme med matte, svarte negler med blank fransk tipp, synes det er kjempefint, men jeg liiiiker bling. Nydelige lakker. Er en grunn til at OPI er ett av mine favorittmerker. jeg liker også å ha noe over sånn til fest
pandabear Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2012 Noen som har noen nye favoritter? Ruby pumps er fortsatt nr.1 nå i julen hos meg. OPI the man with the golden gun tar 2. plassen. Og OPI Jade is the new black 3. plassen.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Noen som har noen nye favoritter? Ruby pumps er fortsatt nr.1 nå i julen hos meg. OPI the man with the golden gun tar 2. plassen. Og OPI Jade is the new black 3. plassen. Den grønne der var fin!
pandabear Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2012 Den grønne der var fin! Ja, den er kjempefin
Gjest Euforia Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Åh, så mange fine lakker! Skal ta meg en tur inn hit neste gang jeg er på utkikk etter noe spennende. Mine favoritter (for øyeblikket): 1. Essie - skirting the issue http://4.bp.blogspot.com/-_c8CjJcqBAo/UG5aXkYcWbI/AAAAAAAAKhI/z_raqnSrQiE/s400/rep2.jpeg (denne er perfekt til den melkehvite huden min) 2. Gullneglelakk fra H&M (fant ikke et ordentlig bilde, så slenger med et bilde av min egen hånd med den på) http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/bdbb7abe374b11e2b97522000a1f97e9_7.jpg 3. China Glaze - Lorelei’s Tiara http://3.bp.blogspot.com/-rfzOlG2cIaM/UGwvF2v7mNI/AAAAAAAADFA/cdnVZ6UmWY4/s1600/Lorelei%2527s+Tiara2.jpg skikkelig prinsesselakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå