Gå til innhold

Oppklipper hår eller alt like langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i alle år hatt oppklippet hår,nå er det lenge siden jeg har vært hos frisøren og håret har vokst såpass at jeg kan klippe alle lengder like langt . Det blir mer klassisk da, men ikke så lett å bølge eller krølle. Har nok litt tynthår....

Hva bør jeg velge... Er godt over30"

Anonym poster: 4ba0192c270119bf836b211eb024c1f3

Skrevet

Veldig vanskelig å si når jeg ikke vet hvordan håret ditt ser ut.

selv foretrekker jeg oppklipt på meg selv, fordi håret mitt ser så pisstrette ut ellers,

men jeg syns det er superfint med en lengde på hele håret.

Hvorfor skulle det være vanskeligere å krølle det når det er like langt?

• Liker 1
Skrevet

Fra ei med naturlige krøller, er det faktisk bedre med like langt hår ;)

Skrevet

Jeg har i alle år hatt oppklippet hår,nå er det lenge siden jeg har vært hos frisøren og håret har vokst såpass at jeg kan klippe alle lengder like langt . Det blir mer klassisk da, men ikke så lett å bølge eller krølle. Har nok litt tynthår....

Hva bør jeg velge... Er godt over30"

Anonym poster: 4ba0192c270119bf836b211eb024c1f3

Oppklippt hår! Så klart

Skrevet

Man kan jo umulig svare deg hva du kommer til å kle best uten å vite litt mer om håret ditt. Det som ser bra ut på en person, kan se helt forferdelig ut på en annen. Jeg har for eksempel veldig tykt men pistrete hår, og kler absolutt ikke helt like lengder på håret mitt, uavhengig hvilken frisyre jeg har.

Kanskje du kan legge ut et bilde av deg eller beskrive håret ditt litt bedre? Så blir det lettere for oss å hjelpe deg :)

Skrevet

Hel lenge. Oppklippet ser bare stygt, pistrete og slitt ut.

Anonym poster: 24aea59877407b7ba7da0ee659969eee

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes lange lengder kan være veldig fint, men om man har veldig stritt og/eller tynt hår er det mye finere å ha en lengde på alt - håret ser liksom så mye fyldigere og sunnere ut. Hilsen ei med pinstritt hår som absolutt kler en lengde best

Skrevet

Har man tynt hår er det jo lettere å få volum med oppklippet. Selv har jeg etasjeklipp og endelig ser det ut som jeg har volum i håret.

Anonym poster: b1ca64b594e144d7e9ae37fef5ed392d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...