AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Siden det er kaotisk i forholdet nå og det kanskje går mot slutten, er jeg redd han vil tro at jeg reiser for å stikke av eller for å såre han. Fikk tilbud i dag gjennom en e-post og blir borte 2-3 uker i forbindelse med jobb. Tilbudet var forventet, men har ikke sagt noe før siden jeg ventet på klarsignal. Drar først om to uker og synes det er vanskelig å fortelle det nå siden vi hadde en diskusjon i helga og ikke har pratet ut om det. Kan han tro at det er en hevnaksjon fra min side? Det er ikke årsaken. Jeg trenger den inntekten jobben gir, men han mener jeg kan finne meg en annen jobb som ikke innebærer reisevirksomhet. Vi bor ikke sammen. Sist jeg reiste i forbindelse med jobb var han utro. Da var forholdet ferskt. Først ble jeg glad for tilbudet og gledet meg, men dess mer jeg tenker over ting, er jeg redd han kan gjøre det samme som sist gang. Men har bestemt meg for at det ikke skal stoppe meg. Selv planlegger han en ferie på nyåret, og jeg vil gjerne bli med hvis vi klarer å komme oss over de problemene vi har nå, men det innebærer at jeg er avhengig av den inntekten jeg får i desember. Når er det riktig å fortelle han at jeg drar? Har enda ikke bestilt flybilletter og vet ikke om jeg skal vente med å bestille billetter til etter at jeg har fortalt han at jeg skal avgårde igjen? Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Siden det er kaotisk i forholdet nå og det kanskje går mot slutten, er jeg redd han vil tro at jeg reiser for å stikke av eller for å såre han. Fikk tilbud i dag gjennom en e-post og blir borte 2-3 uker i forbindelse med jobb. Tilbudet var forventet, men har ikke sagt noe før siden jeg ventet på klarsignal. Drar først om to uker og synes det er vanskelig å fortelle det nå siden vi hadde en diskusjon i helga og ikke har pratet ut om det. Kan han tro at det er en hevnaksjon fra min side? Det er ikke årsaken. Jeg trenger den inntekten jobben gir, men han mener jeg kan finne meg en annen jobb som ikke innebærer reisevirksomhet. Vi bor ikke sammen. Sist jeg reiste i forbindelse med jobb var han utro. Da var forholdet ferskt. Først ble jeg glad for tilbudet og gledet meg, men dess mer jeg tenker over ting, er jeg redd han kan gjøre det samme som sist gang. Men har bestemt meg for at det ikke skal stoppe meg. Selv planlegger han en ferie på nyåret, og jeg vil gjerne bli med hvis vi klarer å komme oss over de problemene vi har nå, men det innebærer at jeg er avhengig av den inntekten jeg får i desember. Når er det riktig å fortelle han at jeg drar? Har enda ikke bestilt flybilletter og vet ikke om jeg skal vente med å bestille billetter til etter at jeg har fortalt han at jeg skal avgårde igjen? Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f Dump ham. Om han klarer å være utro i starten av et forhold, når man liksom skal være forelsket og helt oppslukt i den andre, kommer han aldri til å klare/ønske å holde seg trofast mot deg. Anonym poster: 45b7a34fbaa1babc0562c192e9569875 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Dump ham. Om han klarer å være utro i starten av et forhold, når man liksom skal være forelsket og helt oppslukt i den andre, kommer han aldri til å klare/ønske å holde seg trofast mot deg. Anonym poster: 45b7a34fbaa1babc0562c192e9569875 Vi har ganske lik skyld fordi begge var utro i starten av forholdet, men jeg var ikke det i forbindelse med jobb. Forholdet var ferskt og han var utro mens jeg var på en jobbreise og det plager meg at han ikke takler at jeg er borte noen dager eller uker. Sist gang trakk han seg tilbake, svarte ikke på telefonen etter en uke og gangen før gjorde han det delvis slutt og da var jeg utro. Da var jeg bare borte i fem døgn og forstod ikke at han ble så rastløs og usikker kun fordi jeg dro og ikke var tilgjengelig siden han ikke ønsket at vi skulle ha kontakt over telefon. Beklager at dette innlegget er rotete, men jeg er litt stresset pga en utenforliggende årsak. Kanskje du har rett, men om jeg skal droppe han var ikke det jeg spurte etter. Det finner jeg ut av selv. Jeg spurte når det er mest riktig å fortelle det? Over telefon eller når vi møtes? TS Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Fikk tilbud i dag gjennom en e-post og blir borte 2-3 uker i forbindelse med jobb. Tilbudet var forventet, men har ikke sagt noe før siden jeg ventet på klarsignal. Jeg trenger den inntekten jobben gir, men han mener jeg kan finne meg en annen jobb som ikke innebærer reisevirksomhet. Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f TS: En oppklaring: Jeg jobber som freelancer og er avhengig av den inntekten jeg får og kan ikke takke nei hvis det ikke kommer et annet ekslusivt tilbud og det kan jeg ikke regne med før ut i februar en gang. Han har fast jobb og vil at jeg også skal etablere meg her vi bor med en mer sikker inntekt. Men denne jobben gir mening selv om jeg vil savne han pga avstanden. Men når jeg takler det, hvorfor skal ikke han? Men er usikker siden han ikke forstår eller ikke vil forstå mine valg. Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f 1
I Grosny Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Du bør ikke la han presse deg til å dempe deg arbeidsmessig. Det er yrket ditt du lever av, ikke han. Yrket tid er nor du har på lang sikt, mens han kanskje, eller kanskje ikke er langsiktig. Bestill flybilletten først, dvs i dag, og si fra til han umiddelbart etterpå. Hvordan han reagerer på det er hans sak, og bør affisere deg så lite som mulig. Dumper han deg , så er det meninga. Blir han sint, og du ikke takler det så må du dumpe han. Husk at ett godt par spiller på lag, og spiller hverandre gode på alle nivåer. Personlig, yrkesmessig etc. Det er veldig begrenset hvor kraftig brems du kan tåle . 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Du bør ikke la han presse deg til å dempe deg arbeidsmessig. Det er yrket ditt du lever av, ikke han. Yrket tid er nor du har på lang sikt, mens han kanskje, eller kanskje ikke er langsiktig. Bestill flybilletten først, dvs i dag, og si fra til han umiddelbart etterpå. Hvordan han reagerer på det er hans sak, og bør affisere deg så lite som mulig. Dumper han deg , så er det meninga. Blir han sint, og du ikke takler det så må du dumpe han. Husk at ett godt par spiller på lag, og spiller hverandre gode på alle nivåer. Personlig, yrkesmessig etc. Det er veldig begrenset hvor kraftig brems du kan tåle . Ve Jeg har dumpet han og han har dummet meg ut, men Men er redd han har en det har også og alt han gjort. Vi får se. Jeg drar anyway. Mutta, hans syn på saker og ting er ikke identisk med mitt, men jeg forstår soleklart hva han mener, men han viser ikke noen interesse for å forsøke å forstå, annet enn at jeg burde forandre meg til ... det bedre.. Men er det bra å være uten jobb og ingen inntekt? Nei!!! Han får gjøre hva fanden han vil, jeg drar og han har forstått det, fordi han ikke er en som glemmer og han vet at jeg kanskje får et oppdrag i desember. Han liker ikke at jeg er borte, men så lenge jeg er avhengig av en inntekt og skal møte venninner og det ikke er rus, kun jobb, hva skal han klage på da? Det er tusen vis av mil... på den andre siden av jordkluden, skal han bruke det mot meg så lenge jeg har gjort den samme jobben lenge før jeg møtte han? Er han ego, selfish og kanskje mer ego enn jeg aner, for dette vil kanskje bli brukt mot meg. Nå svarer han ikke på tlf. Hva er det? Han er fornærmet... snufs, snufs...knurr knurr. Og nå er jeg også ... og rasende. Men det går over. takk for svar. Jeg skal lage og fullføre middagen min og gi pokker i alt som menes. Men han har vært uærlig, glem det... vi må og skal sikkert prate sammen før jeg reiser. Han vet jeg kjenner mennesker der og at jeg får eget rom og etter par dager egen leilighet. Det siste vet han ikke. Men hva så. hvorfor er han ikke mer rund+ skal jeg konkludere med at det er fattighjørnet i vestre bærum ? http://www.youtube.com/watch?v=My0HQ0QkGLQ Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f
I Grosny Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 (endret) Jeg har dumpet han og han har dummet meg ut, men Men er redd han har en det har også og alt han gjort. Vi får se. Jeg drar anyway. Mutta, hans syn på saker og ting er ikke identisk med mitt, men jeg forstår soleklart hva han mener, men han viser ikke noen interesse for å forsøke å forstå, annet enn at jeg burde forandre meg til ... det bedre.. Men er det bra å være uten jobb og ingen inntekt? Nei!!! Han får gjøre hva fanden han vil, jeg drar og han har forstått det, fordi han ikke er en som glemmer og han vet at jeg kanskje får et oppdrag i desember. Han liker ikke at jeg er borte, men så lenge jeg er avhengig av en inntekt og skal møte venninner og det ikke er rus, kun jobb, hva skal han klage på da? Det er tusen vis av mil... på den andre siden av jordkluden, skal han bruke det mot meg så lenge jeg har gjort den samme jobben lenge før jeg møtte han? Er han ego, selfish og kanskje mer ego enn jeg aner, for dette vil kanskje bli brukt mot meg. Nå svarer han ikke på tlf. Hva er det? Han er fornærmet... snufs, snufs...knurr knurr. Og nå er jeg også ... og rasende. Men det går over. takk for svar. Jeg skal lage og fullføre middagen min og gi pokker i alt som menes. Men han har vært uærlig, glem det... vi må og skal sikkert prate sammen før jeg reiser. Han vet jeg kjenner mennesker der og at jeg får eget rom og etter par dager egen leilighet. Det siste vet han ikke. Men hva så. hvorfor er han ikke mer rund+ skal jeg konkludere med at det er fattighjørnet i vestre bærum ? Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f Hvis han ikke vil at du skal på jobbreise så er det enkelt. Han kan skaffe deg en bedre betalt og hyggeligere jobb. Det er ikke lett, men kanskje han vil gjøre alt for å få se hun som han elsker litt oftere? Før han får til det er du dessverre nødt til å reise, for du må ha god arbeidspraksis og utvikling. Endret 19. november 2012 av I Grosny
Heisanndu Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Jeg tenker at noen ganger er det sjarmerende, at kjæresten ikke vil man skal reise. Dersom det er ekte savn, at man lengter seg ´syk´ osv. Men i dette tilfellet fikk jeg mer følelsen at han er lite romslig og kontrollerende. I et forhold ville jeg sett etter om han unner meg dette, og sier han skal vente på meg. Det ville vært romantisk og koselig, men dette, nei ikke gode vibber her. Nå spurte du om når du skulle si det, og nå har du visst gjort det, da. Og nå straffer han deg, gud hjelpe for en koselig fyr....Ellers som en generell regel er det jo best å si det med en gang, jo lenger tid, jo verre blir det.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Takk O grosny. Og dere andre her. Jeg tar jobb og karriere seriøst, er uføretrygdet femti prozent, men jobber . Skulle gjerne jobbet hver dag jeg, mulig jeg åpner og er en som står bak en ny restaurant... en gang. Men forstår ikke hans likegyldighet mht til mine valg... Også min mor var motstander av at jeg skal reise nå igjen, og vil at jeg skal bo stabilt hele året, men det går ikke før jeg finner på noe å gjøre som generer penger. Men jeg bor i samme by i Noreg, men ka da... Anonym poster: c543aedb7fafdabb75c41942ca135a0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå