Elita2005 Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Hei! Jeg bestilte 2 billetter til en engelsk fotballkamp, som skal spilles i mars 2013. Er denne siden trygg? Billettene kostet greit mye.. Noen erfaringer?? Er julegave til kjæresten, så er så redd for at det er svindel og løgn.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Agh, du kunne ikke ha kommet tilbake og sagt hvordan det gikk? Typisk kjip forumbruker, kommer inn her for å stille et spørsmål, men vil ikke øse av godene selv. Jeg trenger også å vite om de er seriøse. Anonymous poster hash: 61ab7...1ef
Philli82 Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Jeg har brukt de flere ganger når jeg har vært for å se Aston Villa, og jeg er kjempefornøyd! De har tåelig greie priser, og god kundeservice! Helt topp!
Elita2005 Skrevet 6. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2014 Hehe, kunne ikke huske denne tråden! Men uansett, jeg brukte ticket2.com og det fungerte helt fint! Billettene lå på hotellet, og ja, det kunne ikke ha gått bedre Så nå har jeg faktisk bestilt fra dem igjen, så får vi håpe det går like bra denne gangen og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå