Gå til innhold

Huden min ser GRUSOM ut på speilrefleksbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle år har jeg hatt angst for speilreflekskameraer og bevisst skygget banen når disse har blitt tatt frem.

Grunn? Jeg har en trøblete hud i ansiktet som ser ganske jævlig ut etter år med ganske hissige acne-utbrudd, hudormer, fet og blank hud. Speilreflekskameraene fanger opp alt av urenheter på meg. Spesielt når jeg zoomer inn på bildene:(

Jeg kan sminke meg på forhånd når jeg vet jeg skal bli fotografert og allikevel se "stygg" ut. Spesielt hvis jeg blir avbildet med andre ser du forskjellen spesielt godt, da de fleste har mye finere hud enn meg. Dette bryter meg ned, da fler og fler går til anskaffelse av disse kameraene og jeg må bare finne meg i å bli fotografert.

Flere som sliter/har slitt med dette og har noen tips å komme med?

Finnes det noe sminke jeg kan bruke? Sminker meg en del fra før, men trenger noe som roer ned urenheter og skinnende hud

Anonym poster: ba6492bdcbc72ec72d5e481492564b8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?:/

Anonym poster: ba6492bdcbc72ec72d5e481492564b8f

Skrevet

Mange kameraer har sånn Askepott-funksjon, tror jeg det kalles. Altså; den gjør at huden din blir litt finere :)

Skrevet

Bruker du auto funksjonen? Det kan nemlig være synderen!

• Liker 1
Skrevet

Bruker du hudpleie tilpasset din hud? Du kan sminke vekk problemene til en viss grad, men resultatet vil jo alltid bli bedre med god hudpleie.

og
finner du videoer som viser hvordan du kan sminke uren hud. Det er viktig at du bruker et bra pudder til slutt for å "sette" foundationen og matte ned huden, to jeg vet er veldig bra er bl.a. Guerlain Météorites og Chanel Poudre Universelle Libre. Håper dette kan være til hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...