AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Jeg lager en litt fin tråd nå som jula kommer og som skiller seg fra alle utro trådene og brudd trådene Jeg kan begynne: Du vet du elsker mannen din når: Du lar han kjøpe det svindyre surround systemet dere egentlig ikke har råd til, bare for å se ham glad Du ikke irriterer deg over toalettsetet er oppe lengre Han promper og du ikke tenker "æsj" men "aaw " Du tenker på han og hjertet ditt fylles med så mye kjærlighet det kan få deg til å gråte Jeg elsker mannen min Anonym poster: d3d97d4f6e1cc95a958fec5949a4e811 1
mhansen Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Når du kjøper x-box/playstation spill til han som du vet han kommer til å ofre mer av oppmerksomheten sin til enn deg, men det er verdt det siden han virkelig ville ha de 1
Betty2 Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 han får deg til å le selv på de dagene du er lengst nede og bare vil ligge under dyna. du er villig til å stå ute en storm full og kald ettermiddag, bare for at han skal få lov å drive hobbyen sin i lag med deg. han kan fortelle deg den harde brutale sannheten om utsende og kles stil, og du skjønner at han bare mener det godt.
miaw Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 - du blir med på fotballkamper, travparken og i sportsbarer jevnlig for å glede han
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Jeg er ganske sikker på at jeg elsker kjæresten min høyt! Spesielt når jeg tenker på dette... Han har lagt på seg ca. 20 kg på ett år - fortsatt like tiltrukket av han. Syns han fortsatt er veldig kjekk. Han har begynt å snuse litt - Det er sykt frustrerende, men hva kan jeg gjøre? Still want him, Han gamer veldig mye om kveldene - Det er også frustrerende, men ikke nok til at jeg slutter å elske han. Han er ikke så økonomisk ansvarlig - Neinei, så lenge han lar meg få ta kontrollen litt, så er det vel helt greit... men jeg håper jo han skjerper seg etter hvert! Han er ganske konfliktsky - Men jeg prøver heller å gjøre det lettere for han når vi snakker etc. istedenfor å bli sint på han fordi han ikke klarer å snakke/diskutere ordentlig, eller løper vekk så fort han tror jeg skal si noe alvorlig. Han promper, raper, peller seg i nesa (ikke hele tida, men ca en gang om dagen lol)... Det er ekkelt, og jeg tenker "Æsj" men det betyr ikke at jeg elsker han mindre for det. Han er svært tullete, så tullete at det til tider kan bli for mye, og det gjør meg rådvill. Men samtidig tenker jeg at han er en gladgutt. En som liker å tulle og le, og det setter jeg pris på. Gladgutten min! Jeg elsker å gjøre han glad, og hver gang jeg er ute på shopping etc. så lurer jeg på om jeg skal kjøpe noe til han. Jeg prøver å tenke etter om han har sagt noe han ønsker seg eller trenger. Hm ja, det er sikkert flere punkter jeg kan komme på... Anonym poster: dea1c508b113dd21638c19cdfb543027
Gjest Darthoven Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Du vet du elsker mannen din nårru suger`n mens`en spiser grandis og ser foppalkamp, fordi du synes han er sexy! Yeah! høhøhøhøhø
LeaMichele Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 - når man står opp en sen lørdagsnatt for å hente han i byen, kjører hjem og snur i gården for at han hadde så lyst på nattmat. - henter han hver gang han er på byen, og kjører kameratene hans hjem. - sitter å stryker han på ryggen, halv fem natt til søndag, for at han er fyllesjuk, selvom jeg vet dagen derpå blir ødelagt for min del når jeg får for lite søvn. - baker til han når han har lyst på noe godt. - hører gladelig på han når han prater om hobbyen sin som er tog og båt, selvom det er såå ufattelig kjedelig! men det er deilig å se han så engasjert i noe, og når han er så flink som han er så er det bare gøy. skjønt, noen ganger blir det litt mye - kjøper alltid noe jeg vet han har lyst på når jeg kommer over det. det være blad, mat, noe til hobbyen osv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 PS! Jeg glemte jo å si ting som han gjør for meg som gjør at jeg elsker han å da... haha! Det må jg jo nevne: Han liker å få meg til å le og pleier å synge navnet mitt. Faktisk flere ganger om dagen.... hehehe. Han kaller meg ofte "banan" .. men det er kjærlighetsordet vårt. "Du er en banan!" Han er ærlig om utseendet mitt og hvis han ser en genser han ikke liker så sier han det. Men han er ganske flink til å minne meg på hvor deilig rumpa mi er. Når jeg for eksempel sier "Hva skal vi ha til middag i dag?" Så siern "Rumpa di!" haha, det skjer ofte... (dere ser kanskje nå hvor tullete han er?) Han er flink til å massere meg. Han vet akkurat hvor jeg klør eller hvor det gjør vondt osv. Han elsker å kose og gjemmer seg ofte inn i håret mitt eller ja.. bare kryper inntil meg. Anonym poster: dea1c508b113dd21638c19cdfb543027
Kakemami Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Jeg begynte å spille spill selv, for å kunne tilbringe mer kvalitetstid med ham. Syntes det var godt gjort! Jeg liker ham bedre for hver dag, selv om vi har vært sammen en stund. Han er verdens beste(for meg da)
Gjest Naria Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Når jeg hele tiden tar meg selv i å tenke på hvordan jeg kan gjøre han like lykkelig som han gjør meg!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Når du skulle ønske han visste hvor høyt du elsker han. Anonym poster: 349a419c44adf754b0f6d08b1297b860
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #12 Skrevet 19. november 2012 Jeg er ganske sikker på at jeg elsker kjæresten min høyt! Spesielt når jeg tenker på dette... Han har lagt på seg ca. 20 kg på ett år - fortsatt like tiltrukket av han. Syns han fortsatt er veldig kjekk. Han har begynt å snuse litt - Det er sykt frustrerende, men hva kan jeg gjøre? Still want him, Han gamer veldig mye om kveldene - Det er også frustrerende, men ikke nok til at jeg slutter å elske han. Han er ikke så økonomisk ansvarlig - Neinei, så lenge han lar meg få ta kontrollen litt, så er det vel helt greit... men jeg håper jo han skjerper seg etter hvert! Han er ganske konfliktsky - Men jeg prøver heller å gjøre det lettere for han når vi snakker etc. istedenfor å bli sint på han fordi han ikke klarer å snakke/diskutere ordentlig, eller løper vekk så fort han tror jeg skal si noe alvorlig. Han promper, raper, peller seg i nesa (ikke hele tida, men ca en gang om dagen lol)... Det er ekkelt, og jeg tenker "Æsj" men det betyr ikke at jeg elsker han mindre for det. Han er svært tullete, så tullete at det til tider kan bli for mye, og det gjør meg rådvill. Men samtidig tenker jeg at han er en gladgutt. En som liker å tulle og le, og det setter jeg pris på. Gladgutten min! Jeg elsker å gjøre han glad, og hver gang jeg er ute på shopping etc. så lurer jeg på om jeg skal kjøpe noe til han. Jeg prøver å tenke etter om han har sagt noe han ønsker seg eller trenger. Hm ja, det er sikkert flere punkter jeg kan komme på... Anonym poster: dea1c508b113dd21638c19cdfb543027 Snakker du om barnet ditt, eller mannen din nå? Anonym poster: 3edadc560c5f418597060c0bc0f7e7c5 4
xXAmorXx Skrevet 19. november 2012 #13 Skrevet 19. november 2012 Siden jeg ikke har mann men en trofast kjæreste såå Du hvet du elsker kjæresten din når: -Du ser bort på han mens han ser på Tv, og hjertet ditt hopper over et dunk
ZoeHart Skrevet 19. november 2012 #14 Skrevet 19. november 2012 (endret) - Du setter deg inn i fotballregler og fotball "ting" for å glede han (jeg som hatet fotball som pesten) - Du sier du ikke bryr deg om valentines og vi blir enige om å ikke kjøpe noe. Likevell står det blomster, sjokolade og ett søtt kort på bordet når jeg står opp <3 - Når han får meg til å le så tårene triller på en møkkadag og brenner en cd og tar meg med på kjøretur for å muntre meg opp. - Når han (og jeg) sier alle de kleine kosemose tingene og virkelig mener det! Endret 19. november 2012 av ZoeHart
^littletoomuch Skrevet 19. november 2012 #15 Skrevet 19. november 2012 Det er den internasjonale mannedagen i dag ...når jeg faktisk allerede nå kjenner på savnet jeg kommer til å ha i julen da vi feirer hver for oss ... Og at jeg allerede gleder meg til nyttårsaften, for det er "vår" dag siden vi har feiret hvert nyttår siden vi ble sammen for 7 år siden
Gjest anonym2233 Skrevet 19. november 2012 #16 Skrevet 19. november 2012 (endret) . Endret 22. april 2021 av anonym2233
MsMax Skrevet 19. november 2012 #17 Skrevet 19. november 2012 Når du velvillig går med på å lære å skru bil bare for å ta en del av hans interesser. Når det ikke gjør deg noe at han Bruker mange timer på verkstedet selv om hans sier det bare blir en liten tur,fordi du vil han skal ha det gøy. Og du vet han elsker deg når han gladelig hører på hestesnakk hver dag uten å kommentere at jeg har sagt akkurat DET 5 ganger før,og gladelig blir med i stallen selv om han heller ville hatt hest på brødskiva!
Gjest avocadoen Skrevet 19. november 2012 #18 Skrevet 19. november 2012 - du blir med på fotballkamper, travparken og i sportsbarer jevnlig for å glede han Hahaha! Kjenner meg igjen der.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #20 Skrevet 20. november 2012 når han er syk så drar du på butikken og kjøper alt av favoritt godteriet hans og FHM. eller når du er på shopping så finner du masse til han men ingenting til deg selv. når du blir med å skifte dekk på bilene i drittvær fordi du syns synd på han må stå der ute aleine. eller når han alltid sender deg en godmorgen meld etter det har gått 3 år og du blir like fnistete av meld. elsker samboern min utrolig høyt <3 Anonym poster: 0b1bbfc75bce603667d183568ae2b389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå