Gå til innhold

Mkv2vob - hvordan bruker man dette programmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en serie i .mkv format som jeg gjerne vil få sett på ps3 , og har skjønt at jeg kan bruke mkv2vob for P konvertere til vob slik at jeg får spilt dem av på ps3. Men jeg får det ikke til å fungere! Er det noen som kan forklare hvordan jeg bruker programmet?

Jeg bruker USB for å legge filen på og kobler i ps3. Har prøvd å konverte en fil, men når jeg putter USB' en i Playstation så finner den ingen filer på den. Hva gjør jeg feil?

Anonym poster: 2b8257bcce0fd2c9c5b13061a3667c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en serie i .mkv format som jeg gjerne vil få sett på ps3 , og har skjønt at jeg kan bruke mkv2vob for P konvertere til vob slik at jeg får spilt dem av på ps3. Men jeg får det ikke til å fungere! Er det noen som kan forklare hvordan jeg bruker programmet?

Jeg bruker USB for å legge filen på og kobler i ps3. Har prøvd å konverte en fil, men når jeg putter USB' en i Playstation så finner den ingen filer på den. Hva gjør jeg feil?

Anonym poster: 2b8257bcce0fd2c9c5b13061a3667c4b

Hvilket filsystem er det på den USB minnepennen? Det må være i FAT32 for at PS3 skal kunne lese den. Klarer PS3ern å lese andre filer fra den minnepennen? Bilder f.eks?

Skrevet

Du kan bare bruke f. eks. PS3 Media Server, så slipper du å konvertere noe som helst.

Eller bare hive sammen noen gamle pcdeler (som stort sett er gratis), og innstallere freenas.

(Ok, litt terskel er det kanskje, men klarer man å sette opp en ruter, klarer man freenas)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...