Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest-TS
Skrevet

Hei

Min kone har vært utro og jeg lurer på om det fortsetter. Har veldig lyst å få det bekreftet evt. avkreftet (helst det siste). Er det firma som gjør slikt i Oslo. Noen som har erfaring med slik av god eller dårlig karakter. Hva koster evt. det?

Har det forferdelig med misstanken men føler at jeg må få et svar av enten positiv eller negativ karakter. Det verste av alt er at det er en venn av oss som muligens er den som prøver seg på ho.

Vær så snill og hjelp meg, hva gjør jeg ... Er nesten desperat...

Hilsen pappa til mange barn som er redd for å misse kona mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å snakke med kona di? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Privatetterforsker. Hadde du bodd i Bergen kunne du ringt Varg Veum. Men det finnes sikkert noe lignende i Oslo :)

Og, det er neppe BILLIG :)

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle hun snakke sant? Fordi hun er en sånn ærlig person?

Til trådstarter: Du har min sympati, men jeg kan nok ikke hjelpe.

• Liker 10
Gjest Gjest-TS
Skrevet

Det har jeg gjort og hun bortforklarer det med at det kun er flørting, men sms'er tilsier at det er mer enn det. Hva med "Du er skikkelig deilig", "Vanskelig å forlate deg i kveld", "Vi hadde da en deilig kos".

Synes dette høres mer enn kun en flørt... eller?

Synes det er vanskelig, ønsker å stole på ho men tvila gnager....

Andre forslag til hva jeg kan gjøre ?

Skrevet

Det har jeg gjort og hun bortforklarer det med at det kun er flørting, men sms'er tilsier at det er mer enn det. Hva med "Du er skikkelig deilig", "Vanskelig å forlate deg i kveld", "Vi hadde da en deilig kos".

Det kom ikke frem i innlegget at du hadde prøvd å snakke med henne om det, så da blir jo situasjonen noe annet.

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men lykke til i alle fall! :klem:

Nei, det er ikke det jeg sier. Men om det kommer frem at han vet, da hadde i alle fall jeg lagt meg flat.

Skrevet

Det er nå faktisk ikke slik at ''En gang utro, alltid utro''. Grunnen til at jeg er så sikker på meg selv, når jeg skriver dette er at: Alt er alltid under konstant forandring. Ingenting har en konstant form. Om hun virkelig elsker deg, så er hun ikke utro igjen. ALLE gjør dumme ting, og ALLE kan forberdre seg.

Hvis du merker at hun fortsetter kontakt med andre menn, på en slik upassende måte, ville jeg nok gitt meg. Grunnen til dette er for at da beviser hun jo at hun ikke slutter. Men du er i en veldig frustrende situasjon.. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Er dette seriøst? Hun er garantert utro og du spør hvordan du kan unngå å miste henne? Våkn opp, du har allerede "mistet" henne. Ha litt selvrespekt mann og gå fra henne.

• Liker 7
Gjest Gjest-TS
Skrevet

Er dette seriøst? Hun er garantert utro og du spør hvordan du kan unngå å miste henne? Våkn opp, du har allerede "mistet" henne. Ha litt selvrespekt mann og gå fra henne.

Ja, dessverre er dette seriøst. Noen av meldingene er fra før hun blei ferska. Men jeg har vondt magefølelse fortsatt og hun bagatelliserer hele greia ("Klining, tafsing, holde hånden offentlig" med meir).

Ja, jeg er faktisk veldig glad i henne og vi har jo barn sammen.... og et godt liv ellers og som jeg skrev i første innlegg så håper jeg det har stoppet.... men så er det det at hun skal ut en kveld i desember og han skal samme sted og hva skjer... Da skulle jeg gjerne vite om hun holder seg på matta.

Så er det noen som har prøvd etterforsker/detektiv eller lignende til slikt?

Skrevet

Det stod en sak om dette på nettavisen i går; en eller annen mann som er spesialist på å avdekke utroskap ved å spionere, men jeg finner ikke igjen artikkelen!

Skrevet

Ja, dessverre er dette seriøst. Noen av meldingene er fra før hun blei ferska. Men jeg har vondt magefølelse fortsatt og hun bagatelliserer hele greia ("Klining, tafsing, holde hånden offentlig" med meir).

Ja, jeg er faktisk veldig glad i henne og vi har jo barn sammen.... og et godt liv ellers og som jeg skrev i første innlegg så håper jeg det har stoppet.... men så er det det at hun skal ut en kveld i desember og han skal samme sted og hva skjer... Da skulle jeg gjerne vite om hun holder seg på matta.

Så er det noen som har prøvd etterforsker/detektiv eller lignende til slikt?

Du har bevis nok for å kunne bekrefte at hun fremdeles er utro. Du trenger ingen etterforsker/detektiv. Hvorfor kaste bort penger på noe du allerede vet.

Hun respekterer ikke deg, så hvorfor ønsker du å bli værende i dette forholdet? Har du ingen selvrespekt?

• Liker 4
Gjest Gjest-TS
Skrevet

Du har bevis nok for å kunne bekrefte at hun fremdeles er utro. Du trenger ingen etterforsker/detektiv. Hvorfor kaste bort penger på noe du allerede vet.

Hun respekterer ikke deg, så hvorfor ønsker du å bli værende i dette forholdet? Har du ingen selvrespekt?

Selvrespekt, kanskje ikke så mye som jeg burde...

MEN jeg har også respekt for mine barns liv, det gode vi har sammen som familie.... Det er derfor dette er vanskelig.....

Skrevet

MEN jeg har også respekt for mine barns liv, det gode vi har sammen som familie.... Det er derfor dette er vanskelig.....

Din kone har INGEN respekt for hverken deg eller dine barn. De beviste hun da hun var utro. Forholdet er åpenbart ikke bra og jeg vil anta at også barna legger merke til det. Det beste, for alle, er at du konfronterer henne og forteller henne at dette ikke er akseptabelt. Be henne flytte ut.

Anonym poster: 667408243630434bdc507d4a5e96141d

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Finnes mange som driver med dette, bl.a. små vaktselskaper (ikke typ Securitas og den typen)

En kompis av meg driver eget firma, og får mange jobber hvor han skal spane på folk. Koster ikke mange tusenlappene, men om han f.eks skal sitte en hel kveld/natt og spane så blir det fort et par tusen iallefall

Skrevet

Hun har allerede vært utro, og fortsetter å gå over streken for det du er komfortabel med. Her er jeg enig i at det går på selvrespekt. Mann deg opp. Du vil uansett aldri få respekt om du tilgir henne igjen.

• Liker 2
Skrevet

Hei, du er selvfølgelig i en helt fortvilet situasjon.

Du må snakke med henne, sette krav om at sannheten må frem og alle kort på bordet. Ikke gi deg, så må du ta det derfra. Si til henne at etter mange år sammen så er det en ting du fortjener om ikke annet: Sannheten.

Jeg forstår godt at det er fristende med overvåkning osv. Har vært der selv, men det er ikke veien gå gå.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

om du stoler så lite på henne at du føler du må spane på henne og går utfra at hun alltid vil lyve til deg så er det bedre å gå fra henne enn å spionere på henne.. Det er noe vesentlig som mangler i forholdet om du må snike deg rundt for å finne ut om hun er mer utro..
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ts. tenk om barna finner ut at du spaner på henne. Hva slags signal sender du til barna da? Gå fra henne. Er mange barn med foreldre som ikke lenger bor sammen som kan ha det fint likevel.
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Din kone har INGEN respekt for hverken deg eller dine barn. De beviste hun da hun var utro. Forholdet er åpenbart ikke bra og jeg vil anta at også barna legger merke til det. Det beste, for alle, er at du konfronterer henne og forteller henne at dette ikke er akseptabelt. Be henne flytte ut.

Anonym poster: 667408243630434bdc507d4a5e96141d

Hun har ikke respekt for HAN. Følelsene hun har for barna har ingenting med saken å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...