Dora Skrevet 19. november 2012 #1 Del Skrevet 19. november 2012 Kjærsten min blir alltid sår, hoven og rød på penishodet etter samleie og må la den hvile i 2-3 dager etterpå da den er vond. jeg er alltid våt og vi har i tillegg også prøvd glidekrem med aloe vera kjøpt på apoteket uten at det hjelper. vi er begge testet for sykdommer. dette legger naturlig nok en demper på sexlivet våres og håper veldig noen har noen gode råd/erfaringer å komme med ønsker oss jo selvfølgelig å kunne ha oftere samleie selv om sex er mye mer enn det. Alle gode forslag mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #2 Del Skrevet 19. november 2012 Ta det litt roligere under samleie? Hvis tempoet/intensiteten er høy blir man jo kanskje raskere sår. Kombiner ved å bruke en bedre glidekrem, mange av typene varer jo ikke så lenge fra gang til gang. Kanskje er du ikke våt nok når dere begynner, forsøk å fokusere på litt forspill? Ellers kan dere jo bruke kondom noen ganger, da blir han jo beskyttet for litt sårhet. Anonym poster: fb7c4a17851f1e3771745293ea4419e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #3 Del Skrevet 19. november 2012 Har han litt trang forhud kanskje? Anonym poster: a0cb670733d9641445b23d4699cad2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #4 Del Skrevet 19. november 2012 Mannen min har samme problem med meg, bare at han har en sviende følelse, som om penisen hans brenner og den er rød.. og dette er etter vi har hatt sex, ikke mye morsomt for han.. Har enda ikke funnet ut hva som kan gjøres.. Anonym poster: 13a9c0db80407b12d0b28c6ba689fb1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dora Skrevet 19. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 19. november 2012 Takk for svar Vi bruker tid på forspill og jeg er alltid veldig våt før samleie. Han har alltid hatt dette problemet, også med tidligere partnere. Det virker ikke som han har trang forhud. han har heller aldri dette problemet hvis jeg ronker eller suger han, kun i etterkant av samleie. det virker ikke som det er like sårt i ettertid uavhengig av lengde og intensitet på samleie. Har noen prøvd spesielle kremer som kan hjelpe?? Det er mulig han rett og slett har litt tynn hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magic76 Skrevet 19. november 2012 #6 Del Skrevet 19. november 2012 Takk for svar Vi bruker tid på forspill og jeg er alltid veldig våt før samleie. Han har alltid hatt dette problemet, også med tidligere partnere. Det virker ikke som han har trang forhud. han har heller aldri dette problemet hvis jeg ronker eller suger han, kun i etterkant av samleie. det virker ikke som det er like sårt i ettertid uavhengig av lengde og intensitet på samleie. Har noen prøvd spesielle kremer som kan hjelpe?? Det er mulig han rett og slett har litt tynn hud. Ta en dusj med en gang etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dora Skrevet 19. november 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2012 Ta en dusj med en gang etterpå. Har du erfaring med dette siden du foreslår en dusj? noen spesiell grunn til at akkurat det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magic76 Skrevet 20. november 2012 #8 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Jeg hadde noe lignende ja. Dusjet etter sex, i tillegg dro jeg forhuden tilbake og der har den blitt ;-) da blir det luftigere. Jeg trener mye og ble klam. Om dette er grunnen til at problemet ble borte er jeg ikke 100% sikker på, men det har aldri kommet tilbake. Dette er 10-12 år siden. Har du erfaring med dette siden du foreslår en dusj? noen spesiell grunn til at akkurat det hjelper? Jeg hadde noe lignende ja. Dusjet etter sex, i tillegg dro jeg forhuden tilbake og der har den blitt ;-) da blir det luftigere. Jeg trener mye og ble klam. Om dette er grunnen til at problemet ble borte er jeg ikke 100% sikker på, men det har aldri kommet tilbake. Dette er 10-12 år siden. Endret 20. november 2012 av Magic76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #9 Del Skrevet 20. november 2012 jeg tenker at hans penishud ikke tåler den sure phverdien til vaginasaftene? prøv en beskyttende kondom! Anonym poster: 0b0dad6d681587e605a738648c67d87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå