Gå til innhold

Badebleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har erfaring med denne badebleien? Er det sånn at denne skal holde tett uansett om ungen tisser eller bæsjer?

http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=26&prodid=5976

Vet dere i så fall hvordan størrelsen er? Er jo både størrelse junior og small. Regner med newborn er alt for smått. ;) Men hvilken størrelse til en ett år gammel gutt? Han bruker størrelse 86 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle på babysvömming der jeg går bruker disse. Tror ikke de er helt tette for tiss ( de er jo helt våte i vannet så vanskelig å vite) tror de er tette for bäsj, men er ikke sikker for ingen har bäsjet i bassenget enda ;)

Tror vi bruker medium til jente vår på 8 mnd ( 7-8 kilo lenge siden hun er veid) men den begynner å bli liten :)

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Størrelsen på bleiene kommer an på hvor mange kg barnet veier. Det står utenpå bleiepakkene hvilken størrelse det er. Enig med sajk at de er tette for bæsj, men ikke for tiss.

Skrevet

Jag hade badebleie, eller babybadbyxa, till bägge mina barn. Jag hade två olika storlekar men bägge varianterna var öppningsbara i sidan, och justerbara i två eller tre lägen. Det gjorde att de "räckte längre".

Det är helt klart ett mycket bra alternativ till engångsbadblöjorna på många sätt

Skrevet

Jeg har sånn. Synes de funker bra. Det er tettvevd stoff som holder på avføring. Ingen badebleier holder på tiss, hverken disse eller engangs. Ang. størrelse så er det kg det går på. Jeg har vel gått igjennom alle størrelsene. Altså liker dem godt nok til å kjøpe ny større når en er utvokst :)

Skrevet

Huff, virker veldig uhygenisk at tisset kommer ut i vannet. Uansett hvor mye klor som er i. Jaja, da vet jeg det.

Gutten min er elleve kg tror jeg. Så får se om det står noe om størrelse og kg der. :)

Skrevet

Huff, virker veldig uhygenisk at tisset kommer ut i vannet. Uansett hvor mye klor som er i. Jaja, da vet jeg det.

Don't get me started... babytiss er vel det mest uskyldige mann finner i et svømmebasseng. Hva med voksenhåretemannetiss? Unge gutter som har trusen under badeshortsen? Voksne som tisser med vilje? Vannet som vasker alles rumpehull rent?? Husker en fyr (her?) som sa han sluttet å dykke i basseng fordi han så hvor mye kjønnshår og skjedeslim som fløt rundt. Ekkelt! God appetitt :)

• Liker 1
Skrevet

Don't get me started... babytiss er vel det mest uskyldige mann finner i et svømmebasseng. Hva med voksenhåretemannetiss? Unge gutter som har trusen under badeshortsen? Voksne som tisser med vilje? Vannet som vasker alles rumpehull rent?? Husker en fyr (her?) som sa han sluttet å dykke i basseng fordi han så hvor mye kjønnshår og skjedeslim som fløt rundt. Ekkelt! God appetitt :)

Åh, nå fikk jeg jammen lyst til å ta meg en tur på bassenget :fnise: Huff..Man må vel bare prøve å la vær å tenke på det, for er jo en fordel at ungen blir fortrolig med vann og lærer seg å svømme tidlig..

Skrevet

Ja de holder bæsjen inne en stund i allefall, Brukte den da mine var bitte små babyer:) nå bruker de vanlig badetøy og UV badetøy om sommeren når vi er ute!

Skrevet

Den badebleien er kjempegod! Men jeg kan tipse om den de har på Lindex, billigere og mer fleksibel på størrelsen mtp. at den har snøring både i livet og rundt lårene. Da gjør det ingenting om den er litt stor i starten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...