AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Hei, jeg er ekstremt uerfaren med dette med jenter, flaut for jeg er 25. uansett var på et utested(kanskje første gangen i mitt liv) Og hun ene jenta prøvde først å danse med meg, jeg gikk bare vekk for jeg liker ikke å danse(trodde også at hun egentlig bare ville danse ikke sesifikt med meg). Neste gang jeg så henne prøvde hun å ta meg i hendene, sånn begge hendene hvor man fletter fingrene sammen. Gjorde det med henne og så slapp jeg hendene hennes og forstod virkelig ikke hva hun ville med det. Ville jo heller ikke danse og det er ikke mulig å snakke i alt bråket. Så går jeg ut og venter ute med dørvaktene, liker ikke bråk og hun kommer ut, Hun tar på på øreklokkene mine, kommenterer at hun har akkurat de samme,hilser spør om navnet mitt, alder og forteller hvor gøy det er at vi er født i samme år og at det er det aller beste året. Vi begynner å snakke, jeg forteller noe morosmt om meg, hun ler og vennina hennes kommer bort og hun første jenta begynner å fortelle den morsomme historien om meg til henne. jeg tenker at nå ønsker hun ikke lenger å snakke med meg(jeg ble ikke invitert med i samtalen) og går mens hun hadde ryggen snudd til. Vet jo at dere ikke kan vite om hun prøvde å sjekke meg opp? Merkelig spørsmål, men det hadde jo vært gøy om en jente viste interesse for meg for første gang. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 og går mens hun hadde ryggen snudd til. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8 Var uansett bare et kvarter til utestedet stengte og de andre jeg kjente ville gå for å spise. Hadde sagt hadet om jeg fikk tid til å vente på at hennes samtale med venninnen sluttet. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
pingeline Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Det vil jeg påstå. Hun var ikke bare litt interessert heller, sånn som du beskriver det. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Haha, trodde det der var åpenlyst. Helt klart JA. Anonym poster: 25302fef12832e06461ccfa398584e6b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Takk, tenkte på det på veier hjem, at man kanskje blir forsøkt sjekket opp når man opplever slikt på et utested selv om hun ikke sa noe rett ut. Nåja, hun mistet jo tydeligvis interessen på slutten når venninna får oppmerksomheten. TS Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
Capt. Obvious Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Her ble du ganske tydelig forsøkt sjekket opp ts...
pingeline Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Nåja, hun mistet jo tydeligvis interessen på slutten når venninna får oppmerksomheten. TS Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8 Det vet jeg ikke om jeg vil si meg enig i hvis hun snudde seg for å videreformidle DIN morsomme fortelling. Det var vel heller et forsøk på å inkludere venninnen, ikke å ekskludere deg. 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Det vet jeg ikke om jeg vil si meg enig i hvis hun snudde seg for å videreformidle DIN morsomme fortelling. Det var vel heller et forsøk på å inkludere venninnen, ikke å ekskludere deg. Ja, kanskje, jeg skal ikke late som jeg er noen autoritet på det å tolke andre mennesker i denne tråden. TS Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Det vet jeg ikke om jeg vil si meg enig i hvis hun snudde seg for å videreformidle DIN morsomme fortelling. Det var vel heller et forsøk på å inkludere venninnen, ikke å ekskludere deg. Helt enig. Anonym poster: 1448ca1d734eb5c1f20ae2b83be0b9ae 1
PanLi Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Neimen kjære deg, TS! Hun snur ryggen til èn eneste gang, for å snakke med venninnen - og da tror du hun ikke er interessert? Mens du: 1) gikk vekk da hun forsøkte å danse med deg 2) slipper hendene hennes når hun tar dem 3) går vekk/ut 4) går din vei når hun snakker med venninnen sin.. Sånn totalt, så vil jeg si at du fremstår avvisende for meg. Tøff jente, hvertfall - hun må ha likt deg veldig godt som går etter deg så mange ganger!!! Jeg ville antagelig trodd du ikke likte meg, og gitt meg mye tidligere... Og sånn apropos - jeg vet nå ikke om dette er første gang en jente viser interesse for deg, men kanskje heller første gang du har lagt merke til det Hintene pleier oftest å være langt mer subtile enn dette 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #12 Skrevet 19. november 2012 Neimen kjære deg, TS! Hun snur ryggen til èn eneste gang, for å snakke med venninnen - og da tror du hun ikke er interessert? Mens du: 1) gikk vekk da hun forsøkte å danse med deg 2) slipper hendene hennes når hun tar dem 3) går vekk/ut 4) går din vei når hun snakker med venninnen sin.. Sånn totalt, så vil jeg si at du fremstår avvisende for meg. Tøff jente, hvertfall - hun må ha likt deg veldig godt som går etter deg så mange ganger!!! Jeg ville antagelig trodd du ikke likte meg, og gitt meg mye tidligere... Og sånn apropos - jeg vet nå ikke om dette er første gang en jente viser interesse for deg, men kanskje heller første gang du har lagt merke til det Hintene pleier oftest å være langt mer subtile enn dette Nå visste ikke jeg før dere skrev det at jeg avviste henne. Kjipt mot henne og kjipt for meg for jeg likte henne jo(trodde vi hadde det veldig gøy frem til venninna kom) Og eneste grunnen til jeg gikk på utestedet(hater jo slike steder og første gang jeg ikke har snudd i døra) var jo for å treffe en jente som kunne like meg. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #13 Skrevet 19. november 2012 Siste kommentar var meg TS Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
PanLi Skrevet 19. november 2012 #14 Skrevet 19. november 2012 Nå visste ikke jeg før dere skrev det at jeg avviste henne. Kjipt mot henne og kjipt for meg for jeg likte henne jo(trodde vi hadde det veldig gøy frem til venninna kom) Og eneste grunnen til jeg gikk på utestedet(hater jo slike steder og første gang jeg ikke har snudd i døra) var jo for å treffe en jente som kunne like meg. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8 Ok. Sånn tror jeg at det desverre er mange som har det. Og det er, som du skriver, kjipt.. Men det kan unngås ved å vise tydelig interesse når man er interessert Tør du det uten å være helt sikker? Det gjorde hun jenten som flørtet med deg Slik jeg leser det du skrev, så kom hvertfall hun med mange initiativ, mens du virker til å ha reagert veldig lite på det, og kommet med få initiativ tilbake. Hun spør om deg, komplimenterer deg, tar på deg og erter deg. Du forteller en morsom historie om deg selv til henne, og det er veldig bra!! Spurte du noe om henne tilbake? En vanlig (for meg, hvertfall) reaksjon på å ha kommet med såpass mange initiativ med lite respons, er at jeg trekker meg litt tilbake for å se om den andre part da besvarer mine initiativ med å ta initiativ tilbake. Gjør de ikke det - så tenker jeg at det ikke var gjensidig, og går videre. Altså - jeg ville også snudd meg og snakket med venninnen min etter en stund, rett og slett for å sjekke ut hvorvidt jeg faktisk ble avvist... Det kan nok virke som det er flere som liker deg enn du tror, TS :) 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #16 Skrevet 19. november 2012 Øreklokker??? Mente hodetelefoner. Ok. Viste interesse som i at jeg likte å snakke med henne. Og samtalen var mest tøysing, vi fikk bare navn og alder til hverandre, jeg spurte aldri noe om henne, men det var jo flyt i samtalen og ikke bare henne som spurte meg og jeg som svarte. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #17 Skrevet 19. november 2012 Vær litt mer på neste gang. Du høres jo mer passiv ut enn enkelte jenter er. Ikke fjern deg fra henne/stedet randomly, øyekontakt og smil, spør henne om ting, spør om hun vil ta en kaffe en dag el. Anonym poster: cb4141c5e470464d2c3cab19ed604602
PanLi Skrevet 19. november 2012 #18 Skrevet 19. november 2012 (endret) Mente hodetelefoner. Viste interesse som i at jeg likte å snakke med henne. Og samtalen var mest tøysing, vi fikk bare navn og alder til hverandre, jeg spurte aldri noe om henne, men det var jo flyt i samtalen og ikke bare henne som spurte meg og jeg som svarte. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8 Hehe Bra! Tøysing og god flyt i samtalen er morsomt, da ville jeg også likt deg! Endret 19. november 2012 av PanLi
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #19 Skrevet 19. november 2012 Vær litt mer på neste gang. Du høres jo mer passiv ut enn enkelte jenter er. Ikke fjern deg fra henne/stedet randomly, øyekontakt og smil, spør henne om ting, spør om hun vil ta en kaffe en dag el. Anonym poster: cb4141c5e470464d2c3cab19ed604602 Notert, selv om jeg ikke ville satset penger på at en jente ville forsøke å sjekke meg opp igjen:-) Det går ikke bare på meg som person, men at jeg genelt blir kjent med få jenter og som sagt ikke trives med støy(høy musikk),dans og fyll. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #20 Skrevet 19. november 2012 Notert, selv om jeg ikke ville satset penger på at en jente ville forsøke å sjekke meg opp igjen:-) Det går ikke bare på meg som person, men at jeg genelt blir kjent med få jenter og som sagt ikke trives med støy(høy musikk),dans og fyll. Anonym poster: ef347d65ed5e6e0ffb4dece04dc851a8 Utesteder er generelt mer et sted man går for å treffe one night stands og andre midlertidige greier. Helt greit det, om det er slikt du er ute etter, men vil bare gjøre deg oppmerksom på at som sjenert er det andre arenaer som kan være lettere. Internett f.eks. Alle introverte menn og kvinners redning! Selv har jeg for eksempel truffet en helt fantastisk mann via World of Warcraft, hihi. Når det gjelder jenter og erfaring, så husk forøvrig på å ikke se på oss som altfor annerledes. Vi er ikke romvesener. I det store og det hele fungerer vi på veldig mange måter som alle andre mennesker. Mange uerfarne menn gjør nemlig den feilen å gjøre veldig stor greie ut av forskjellene mellom mann og kvinne, når det kanskje istedet burde fokusere på det vi har til felles som mennesker. Vi er ikke så skumle som mange av dere tror. :D Anonym poster: cb4141c5e470464d2c3cab19ed604602 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå