Anette Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 Er det noen her som har gode råd mot uren/blank hud? Nå mener jeg ikke sminketips, men råd for hvordan jeg kan bli kvitt det - uten å tørke inn ansiktet helt! Jeg har litt fet T-sone, og "normal" hud i resten av ansiktet. Tenkte jeg skulle begynne å ta litt sol, men finnes det noe annet som hjelper?? På forhånd en stor takk! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #2 Del Skrevet 1. juni 2002 Heisann! Har hatt samme problem selv, men nå har jeg funnet løsningen. Prøv Cosmica ansiktsvann, som du bør rense huden med morgen og kveld. Samtidig som du på kvelden også smører Sans Soucis sin Anti-blemish stick på urenhetene i huden. Ansiktsvannet får du på apoteket til rundt en 50-60kr om jeg ikke tar feil, og Anti-blemish sticken til litt over hundrelappen på parfymerier. Med vennlig hilsen Artemis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 Det har nettopp kommet ut et nytt produkt nå som skulle brukes av dem med spesielt blank hud.Jeg husker ikke helt hva det heter eller hvem som produserer de,men jeg skal prøve å finne det ut til i morgen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. juni 2002 #4 Del Skrevet 2. juni 2002 Produktene kommer fra Nivea Visage og heter Nivea Visage oily skin. Serien består av Ansikts krem,ansikts vask og toner. Produktene kommer i hvite og lyse grønne flasker. Håper du får bukt med problemet ditt og at jeg var til litt hjelp Hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 2. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2002 Hei! Dere var til hjelp begge to, tusen takk for svar. Jeg har akkurat lest om Niveas nye serie, og tenkte at jeg skulle prøve ut denne. Hvis ikke det funker, skal jeg prøve Cosmica. Tusen takk, igjen Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå