AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Har hår cirka til skudrene på det lengste, som går gradvis opp på siden til cirka rett over haka på det korteste foran. Håret ligger naturlig ganske rett og hårstråene er tynne, selv om jeg har en god del av dem. Problemet mitt er at ansiktet er ganske avlangt, og langt hår klippet rett av bak + midtskill fremhever gjerne det på meg føler jeg. Så jeg tenker litt på DENNE frisyren? Hvordan forklarer jeg den til en frisør? (Vil ikke akkurat ha sideskillen så veldig langt mot venstre, men litt, siden venstresiden av ansiktet mitt er den siden jeg gjerne vil fremheve.) Jeg vil ikke ha kort hår bare så det er sagt, men kanskje noen 'layers' her og der så håret får litt mer volum og fylde på de riktige stedene. Hvordan forklarer jeg en slik klipp? Jeg vil ikke ende opp med å se SLIK ut bare så det er sagt...... Anonym poster: 398ad3650505bf405ff9f6fa02b7c135
Tibbie Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Enig med Kajalle. Ta bildet med deg Ta med deg begge!
Ego Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 (endret) (litt sent ute med å svare..) Endret 19. november 2012 av Ego
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 TS her. Jo, og ta med bildet er da alltids en mulighet Men er jeg inne på noe hvis jeg kaller det en slags etasjeklipp med fjærete tupper? Altså 'layered haircut' hvor ikke endene er så butte og definerte? Anonym poster: 398ad3650505bf405ff9f6fa02b7c135
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Hva med at du sier du vil ha en etasjeklipp men ikke så mye tynnere nede enn på toppen. Anonym poster: 894bf7e9cbe028e55b8e61701b7ac86c
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Ta med bilde, så slipper du misforståelser. Det kan jo hende dere har helt forskjellige definisjoner av hva "etasjeklipp" er.
Gjest Wilhelmine Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Ville også tatt med bilde. Da er det hvertfall ingen tvil om hva du mener! I stedet for å komme med en innfløkt forklaring som liksågodt kan misforståes
Blå Trombone Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Enig med de andre, ta med bildet. Så kan du peke og forklare på bildet. Og hvis ikke frisøren forstår deg da, så går du et annet sted.
Gjest BlueBee Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Har hår cirka til skudrene på det lengste, som går gradvis opp på siden til cirka rett over haka på det korteste foran. Håret ligger naturlig ganske rett og hårstråene er tynne, selv om jeg har en god del av dem. Problemet mitt er at ansiktet er ganske avlangt, og langt hår klippet rett av bak + midtskill fremhever gjerne det på meg føler jeg. Så jeg tenker litt på DENNE frisyren? Hvordan forklarer jeg den til en frisør? (Vil ikke akkurat ha sideskillen så veldig langt mot venstre, men litt, siden venstresiden av ansiktet mitt er den siden jeg gjerne vil fremheve.) Jeg vil ikke ha kort hår bare så det er sagt, men kanskje noen 'layers' her og der så håret får litt mer volum og fylde på de riktige stedene. Hvordan forklarer jeg en slik klipp? Jeg vil ikke ende opp med å se SLIK ut bare så det er sagt...... Anonym poster: 398ad3650505bf405ff9f6fa02b7c135 Ta med bildet, jeg har gjort det selv. Og frisøren ble glad for at jeg hadde tatt med bilder av frisyrer jeg ønsket 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå