Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvordan hadde dere reagert dersom ei venninne (for god venninne) hadde skrevet "hei, dette er et booty call" på veggen til kjæresten din?

(Og han tidligere har foreslått at du, henne og han skulle ha trekant)

Har vært veldig usikker i det siste og jeg har snakket med han om det og han forsikrer meg om at "vi er bare gode venner"

Anonym poster: 6c1dda377fa616da4899bb06bec898dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en booty call?? Høres ut som noe trashy afroamerikanere sier på talkshows...

• Liker 1
Skrevet

Det er i slekt med får-i-kål, bare med en litt annen slags lammekjøtt... :opplyser:

• Liker 9
Skrevet

Aldri ha trekant med en venninne. Aldri!

• Liker 8
Skrevet

Skrevet på veggen?

Det normale er vel at det er paret som tar initiativ til trekant tredjepersonen?

Uansett du kan ikke på alvor mene at du vil ha KG til å svare på hvordan du bør reagere?

Anonym poster: dd5e5efe957af0ea66b82dd6b3bb85e2

Skrevet

Jeg synes det ville vært upassende,

om det så hadde vært hans egen kjæreste.

Jeg synes ikke man trenger å oute sexlivet sitt på facebook

mer enn " vi skal bli foreldre, termin daogda / bolle i ovnen "

• Liker 2
Skrevet

Mente ikke at han har spurt over face om trekant. Han spurte (meg, face to face) om jeg ville ha trekant og jeg spurte "med hvem da?" Og da sa han navnet til venninnen. Jeg går ikke med på det fordi det blir helt feil for meg. Jeg føler ikke for å ha trekant. (Føler nesten at han spurte fordi han da kunne få seg en annen fitte en den han er vant med)

Booty-call er sånn at man ringer en person for å møtes for sex.

Jeg synes de har et litt for godt forhold egentlig. Han forteller henne om alt som skjer i livet hans, men aldri meg.

Hvis venninna til kjæresten din skrev til han at hun på sett og vis er ute etter et bootycall, hvordan hadde du reagert da?

Anonym poster: 219822edb78260f80c863082ebbdd092

Skrevet

Jeg hadde spurt han hva i helvete det skal bety at andre damer skriver noe sånt til min kjæreste? :-) Samtidig ville jeg gitt krystallklar beskjed om at dersom dette er noe han synes er greit og ønsker å opprettholde så får han se seg om etter ei ny dame, for denslags er OVERHODET ikke greit for meg :-)

Hvor gamle er dere? Høres helt skrudd ut hele situasjonen. Og han høres ikke ut til å ha den respekten han bør ha for deg...

Tenk deg om, gidder du dette?

Anonym poster: 199a004f0f62da096668b63c0afaa5f9

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerte med at den hurpa kunne han faen meg droppe. Noe han gjorde en liten stund, men nå snakker han med drittkjerringa igjen. Jeg derimot måtte kutte all mine "grise venner" som sikklet på meg. Jeg er jo fremdeles venner med "venne gjengene" deres så det er skikkelig kleint. Hun er en "fritt stående bekjentskap" for ham.

Hun ringte da konstant og maste om tre kant (med hun og typen hennes), og han måtte komme på byn med henne og feire bursdagen hennes fordi ingen andre kunne eller hun skulle ha fest og hadde ett gjesterom for han om han måtte sove over osv. Drittkjerring.

Jeg hadde altså reagert skikkelig surt.

Anonym poster: 527a01d64ea6645f8b3bf747815a2b01

Skrevet

Jeg synes de har et litt for godt forhold egentlig. Han forteller henne om alt som skjer i livet hans, men aldri meg.

Der kom du med fasiten selv. Det kommer til å ende med sjalusi!

Anonym poster: d8c33baae02ffe09fe52e608be560280

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg reagerte med at den hurpa kunne han faen meg droppe. Noe han gjorde en liten stund, men nå snakker han med drittkjerringa igjen. Jeg derimot måtte kutte all mine "grise venner" som sikklet på meg. Jeg er jo fremdeles venner med "venne gjengene" deres så det er skikkelig kleint. Hun er en "fritt stående bekjentskap" for ham.

Hun ringte da konstant og maste om tre kant (med hun og typen hennes), og han måtte komme på byn med henne og feire bursdagen hennes fordi ingen andre kunne eller hun skulle ha fest og hadde ett gjesterom for han om han måtte sove over osv. Drittkjerring.

Jeg hadde blitt lynende forbanna! Dette er definitivt dumpegrunnlag.

• Liker 1
Skrevet

Har til nå gitt uttrykk for at dette ikke er greit og hver gang han sier han snakker med henne spør jeg frekt "hvordan går det med booty-callen din a?" Så blir han små furt og mener at "jeg får ikke ha jentevenner"

- nei er det så Jævla rart? Han er jo kun venn med jenter som kler og ter seg som horer. (Det er faktisk ikke kødd en gang)

Ved neste anledning skal jeg sette ned foten og be han velge.. Sluten eller meg.

Skrevet

Hun er en veldig god venninne, men du kaller henne for en "slut"? Typen din omgås venninnen din mer enn deg? Hun/dere forteller om sexlivet sitt på Facebook?

Hvor gamle er dere? Dette høres jo helt absurd ut...

Anonym poster: 08a8ddce35811497c7ca9e57324f4ca4

Skrevet

Hun er en veldig god venninne, men du kaller henne for en "slut"? Typen din omgås venninnen din mer enn deg? Hun/dere forteller om sexlivet sitt på Facebook?

Hvor gamle er dere? Dette høres jo helt absurd ut...

Anonym poster: 08a8ddce35811497c7ca9e57324f4ca4

Det er ikke min venninne, det er hans.

Skrevet

Pleier aldri å skrive dette,men : DUMP HAN!

han ønsker å ha sex med henne,noe han har spurt om tillatelse han tvinger deg til å kutte kontakt med dine venner,men ikke med sine, og han har kontakt med en jente han planlegger å ha sex med(han spurt jo om lov..)

Hadde kjæresten min vist så lite respekt for meg at han hadde spurt om trekant med en konkret person hadde jeg nok tolket det at han vil det kun for å ha seg med henne.

Anonym poster: 29c5a9ad84c347cd4589b1451ec48503

• Liker 5
Skrevet

Jeg fatter ikke hva TS skal med denne tullingen :klo:

• Liker 3
Skrevet

Har han grisevenninne, så skal du ha grisevenner. Alt annet er uakseptabel skjevhet. Du får ta deg sammen og legge dem til igjen på faceboka di.

Skrevet

Pleier aldri å skrive dette,men : DUMP HAN!

han ønsker å ha sex med henne,noe han har spurt om tillatelse han tvinger deg til å kutte kontakt med dine venner,men ikke med sine, og han har kontakt med en jente han planlegger å ha sex med(han spurt jo om lov..)

Hadde kjæresten min vist så lite respekt for meg at han hadde spurt om trekant med en konkret person hadde jeg nok tolket det at han vil det kun for å ha seg med henne.

Anonym poster: 29c5a9ad84c347cd4589b1451ec48503

Han har ikke spurt om noe annet enn trekant, (da spurte han kun meg, face to face) noe jeg avslo og han godtok. HUN skrev på HANS vegg "hei dette er et bootycall" og jeg har reagert på det og sagt at det ikke er greit.

Skrevet

Han har ikke spurt om noe annet enn trekant, (da spurte han kun meg, face to face) noe jeg avslo og han godtok. HUN skrev på HANS vegg "hei dette er et bootycall" og jeg har reagert på det og sagt at det ikke er greit.

Så du synes det var greit at han spurte om dere skulle ha trekant?

Anonym poster: 207902e12ed95c73e28299a2922ce84d

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Da har vi godklump nummer 386264 så langt i år som har skaffet seg dame... Synes dere er fantastiske damer som velger menn som ligger helt på topp over listen med tullebukker :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...